quote:Op woensdag 21 november 2012 18:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mja, geef dat groepje een SC. Is alles weer zoals het was.
Waarschuw mensen eenmaal in PUB-topics. verpesten ze het dan? Ze de toegang ontzeggen. Simpel zat.
kuttijden zegquote:
En die kwamen oorspronkelijk uit ONZquote:Op woensdag 21 november 2012 18:58 schreef Ro-ald het volgende:
In PUB SC komen er meer users uit NB hoor
Aah okequote:Op woensdag 21 november 2012 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En die kwamen oorspronkelijk uit ONZ
dit jaquote:Op woensdag 21 november 2012 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En die kwamen oorspronkelijk uit ONZ
hij blijft leukquote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:12 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Maak dan een nieuw forum voor tienermoeders.
Eensquote:Op woensdag 21 november 2012 19:50 schreef Omdatappel het volgende:
Meer goede modjes zou al wat schelen, lijkt me.
Wel gezellig.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:50 schreef Omdatappel het volgende:
Flips, zullen we samen mod worden?
We gaan voor vivaquote:Op woensdag 21 november 2012 20:50 schreef leeell het volgende:
het is niet de bedoeling dat dit het libelle forum word he dames
Of ik dat als user of als mod nou doequote:Op woensdag 21 november 2012 20:53 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dit kost je dan wel veel vrije tijd he..
Opzet? Niet een andere SC opeens overnemen.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:45 schreef LompeHork het volgende:
Maar hoe zien de SC'ers het zitten om een nieuwe SC te laten starten in ONZ en daar verder te gaan? (en dus PUB voor de pubers te laten) Is dat een optie en zo ja: Wat is de opzet?
Moest lachen.quote:
Nee, dat sowieso niet. Maar dit is meer een vraag richting de huidige PUB-SC'ersquote:Op woensdag 21 november 2012 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Opzet? Niet een andere SC opeens overnemen.
Is zeker een optie en dan het liefst dag en nacht openhouden.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:45 schreef LompeHork het volgende:
Maar hoe zien de SC'ers het zitten om een nieuwe SC te laten starten in ONZ en daar verder te gaan? (en dus PUB voor de pubers te laten) Is dat een optie en zo ja: Wat is de opzet?
Dat is een optie. Zijn jullie dan niet bang voor kliekjesvorming? In feite gooi je een deel van PUB naar een nieuwe SC. En zij kennen elkaar dus wel al.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:45 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb het gevoel dat hetzelfde als UDOWU gaat gebeuren.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:45 schreef LompeHork het volgende:
Hier ben ik dus ook bang voor.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hetzelfde als UDOWU gaat gebeuren.
En dit trouwens ook. Daar is totaal geen behoefte aan, denk ik zo.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:45 schreef LompeHork het volgende:
Maar nu posten wij ook alleen maar in PUB SC,omdat NB overdag dicht is.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dit trouwens ook. Daar is totaal geen behoefte aan, denk ik zo.
dezequote:Op woensdag 21 november 2012 22:54 schreef Snowbells het volgende:
Denk dat het wel lukt, staan open voor anderen, etc etc etc ligt alleen maar aan onszelf. gr
Tuurlijk, SC is SC. Geen nb trouwens, dat is gereserveerd voor de nachtelijke uurtjes en loopt prima in B&H, maar dat weet je zelf ook.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Is zeker een optie en dan het liefst dag en nacht openhouden.
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is een optie. Zijn jullie dan niet bang voor kliekjesvorming? In feite gooi je een deel van PUB naar een nieuwe SC. En zij kennen elkaar dus wel al.
Heel ander publiek dan UDOWU (wat users weg, andere users erbij), neem aan dat er dan gewoon normaal gedaan wordt. Hier in PUB is het ook geen probleem, dus de opzet in ONZ zou hetzelfde kunnen zijn toch? Leuke groep zo.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:54 schreef Snowbells het volgende:
Denk dat het wel lukt, staan open voor anderen, etc etc etc ligt alleen maar aan onszelf. gr
Dan krijg je sowieso gezeur dat het NachtBagger heet. En ook users die klagen dat het effect van NB dan verdwijnt. Ik denk dat een ONZ SC beter is. Op die manier kan NB SC dicht. Zoals jij al zegt we zitten alleen in PUB omdat NB overdag dicht is. Als ONZ SC heel de dag open is, dan gaat de aandacht naar ONZ SC en verdwijnt de aandacht naar NB SC.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar nu posten wij ook alleen maar in PUB SC,omdat NB overdag dicht is.
Misschien dat NB dan gewoon overdag open kan?
Ja inderdaad dan kan beter gedaan worden.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan krijg je sowieso gezeur dat het NachtBagger heet. En ook users die klagen dat het effect van NB dan verdwijnt. Ik denk dat een ONZ SC beter is. Op die manier kan NB SC dicht. Zoals jij al zegt we zitten alleen in PUB omdat NB overdag dicht is. Als ONZ SC heel de dag open is, dan gaat de aandacht naar ONZ SC en verdwijnt de aandacht naar NB SC.
De PUB SC is 'verborgen' niemand komt echt in PUB in ONZ heb je de relschoppers die puur als doel hebben alles in de soep te laten lopen.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tuurlijk, SC is SC. Geen nb trouwens, dat is gereserveerd voor de nachtelijke uurtjes en loopt prima in B&H, maar dat weet je zelf ook.
[..]
[..]
Heel ander publiek dan UDOWU (wat users weg, andere users erbij), neem aan dat er dan gewoon normaal gedaan wordt. Hier in PUB is het ook geen probleem, dus de opzet in ONZ zou hetzelfde kunnen zijn toch? Leuke groep zo.
[..]precies.
dit ookquote:Op woensdag 21 november 2012 22:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
De PUB SC is 'verborgen' niemand komt echt in PUB in ONZ heb je de relschoppers die puur als doel hebben alles in de soep te laten lopen.
Lees de vorige topics even door: valt tegen. Daarnaast is het niet zo dat "pubers" nergens anders mogen posten natuurlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 22:56 schreef krullenbolletje het volgende:
Er zitten toch ook best veel pubers in pub SC? Of ligt dat aan mij?
Dan maak je een TR, het is niet alsof er onderbezetting is in ONZ.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
De PUB SC is 'verborgen' niemand komt echt in PUB in ONZ heb je de relschoppers die puur als doel hebben alles in de soep te laten lopen.
Waarom zou dat erg zijn dan?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:01 schreef Snowbells het volgende:
Anders druipt onz sc toch weer leeg s'nachts
En wat als wij toch een paar relschoppers in ons midden krijgen? En daar dus TR voor wordt gedaan? In hoeverre wordt dat serieus genomen en in hoeverre wordt daar wat aangedaan. Ik kanmij herinneren dat udowu in de soep liep door die relschoppers en TR's.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tuurlijk, SC is SC. Geen nb trouwens, dat is gereserveerd voor de nachtelijke uurtjes en loopt prima in B&H, maar dat weet je zelf ook.
[..]
[..]
Heel ander publiek dan UDOWU (wat users weg, andere users erbij), neem aan dat er dan gewoon normaal gedaan wordt. Hier in PUB is het ook geen probleem, dus de opzet in ONZ zou hetzelfde kunnen zijn toch? Leuke groep zo.
[..]precies.
Het enige nadeel is dat er geen vrouwen/mannen gepost kan worden. Alleen wordt dat toch niet enorm veel nog gedaan.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:01 schreef Snowbells het volgende:
Eensch met flips. Onz sc en dan geen nb. Anders druipt onz sc toch weer leeg s'nachts
Geen zorgen appel jij bent 14 dus kan makkelijk in de huidige SC blijvenquote:
Krijg je hetzelfde wat nu dus het probleem isquote:Op woensdag 21 november 2012 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom zou dat erg zijn dan?
quote:Op woensdag 21 november 2012 23:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geen zorgen apple jij bent 14 dus kan makkelijk in de huide SC blijven
Mij lijkt het een top idee.
quote:Op woensdag 21 november 2012 23:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geen zorgen apple jij bent 14 dus kan makkelijk in de huidige SC blijven
Mij lijkt het een top idee.
Ja dat gebeurde ook in UDOWU en dan zegt crew weer 'Kap eens met al dat geTRquote:Op woensdag 21 november 2012 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lees de vorige topics even door: valt tegen. Daarnaast is het niet zo dat "pubers" nergens anders mogen posten natuurlijk
[..]
Dan maak je een TR, het is niet alsof er onderbezetting is in ONZ.
Flips snapt 'm.
Dat kan actief gemod worden, geen probleem daar, ik post hier ook al een tijdje mee en het valt echt wel op als iemand ineens gaat lopen kloten.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En wat als wij toch een paar relschoppers in ons midden krijgen? En daar dus TR voor wordt gedaan? In hoeverre wordt dat serieus genomen en in hoeverre wordt daar wat aangedaan. Ik kanmij herinneren dat udowu in de soep liep door die relschoppers en TR's.
Dan heb ik geen problemen met een ONZ SC, en lijkt mij dat een goed plan.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat kan actief gemod worden, geen probleem daar, ik post hier ook al een tijdje mee en het valt echt wel op als iemand ineens gaat lopen kloten.
Het punt is, is dat PUB SC zo goed is. En we hebben slechte ervaringen bij UDOWU. Ze zeggen wel eens 'never change a winning team', in feite is dat hier ook een beetje. Het zou jammer zijn als een leuke groep naar een nieuwe SC 'moet' en daar vervolgens alle ellende weer krijgt.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:04 schreef Snowbells het volgende:
Als je nu al denkt dat t udowu gaat worden heeft het ook geen zin om een nieuwe sc te maken
Dit ook ja, dat wordt het niet, als het doorgaat. UDOWU is wat mij betreft een done deal, zat users die daar zaten posten al veel minder/niet meer op FOK!, dus dat probleem is er eigenlijk niet. Dit heeft een heel andere lading, UDOWU staat er sowieso buiten, geen noodzaak om daar op in te gaan.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:04 schreef Snowbells het volgende:
Als je nu al denkt dat t udowu gaat worden heeft het ook geen zin om een nieuwe sc te maken
Hier ben ik t wel mee eens jaquote:Op woensdag 21 november 2012 22:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:09 schreef Flippiee het volgende:
Simpel ONZ SC in het begin, en als er behoefte is aan een andere naam dat die nog veranderd kan worden? En openstaan voor anderen klopt wel, kijk maar naar die Taexon en promisionxexposed. Die posten nu ook mee in PUB SC en niemand deed daarover echt moeilijk
Ligt gewoon aan de user zelf. Als je meteen begint te baggeren en irriteren zoals appelcakequote:Op woensdag 21 november 2012 23:09 schreef Flippiee het volgende:
Simpel ONZ SC in het begin, en als er behoefte is aan een andere naam dat die nog veranderd kan worden? En openstaan voor anderen klopt wel, kijk maar naar die Taexon en promisionxexposed. Die posten nu ook mee in PUB SC en niemand deed daarover echt moeilijk
En ze deden ook niet moeilijk tegen mij, dus bigup daarvoorquote:Op woensdag 21 november 2012 23:09 schreef Flippiee het volgende:
Hier ben ik het mee eens. Als alternatief, kunnen de ads in de nieuwe SC reeks uitgezet worden, zodat er wel gewoon damensch en heren gepost kunnen worden.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:02 schreef Ro-ald het volgende:
In nachtbagger worden er toch bijna geen mannen of vrouwen meer gepost dus het boeit ook niet of die SC ergens anders komt te staan.
Als ik LH zo lees, wordt daar dan actief op gemod. Ook dat zal dan geen probleem vormen.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ligt gewoon aan de user zelf. Als je meteen begint te baggeren en irriteren zoals appelcake![]()
snap ik dat je weggejaagd wordt.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:11 schreef Omdatappel het volgende:
Maar er zullen misschien ook users zijn die een nieuwe SC drie keer niks vinden en hun spui gaan gallen in andere SC's.
Hehe dan moet ie in B&H blijven.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:11 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Als alternatief, kunnen de ads in de nieuwe SC reeks uitgezet worden, zodat er wel gewoon damensch en heren gepost kunnen worden.
Doel je op arg?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:11 schreef Omdatappel het volgende:
Maar er zullen misschien ook users zijn die een nieuwe SC drie keer niks vinden en hun spui gaan gallen in andere SC's.
Inderdaad, gewoon lekker zodra je erin komt jezelf een beetje voorstellen (dat is wat ik dan deed) net alsof je bij een AA groep komtquote:Op woensdag 21 november 2012 23:09 schreef Flippiee het volgende:
Precies zoals ik dat zeg.quote:
Neen, ik ben ook breder georiënteerd dan alleen ARG.quote:
Zoals ik.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:11 schreef Omdatappel het volgende:
Dat zie ik niet zo snel gebeuren, al gun ik het ONZ van harte.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:11 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Als alternatief, kunnen de ads in de nieuwe SC reeks uitgezet worden, zodat er wel gewoon damensch en heren gepost kunnen worden.
kan...quote:Op woensdag 21 november 2012 23:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij kan toch gewoon in de pub sc blijven?
Daar heb je zeker gelijk in. Dat kan je niet echt tegenhouden denk ik op het moment dat het gebeurt.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Precies zoals ik dat zeg.
Het is al vaker voorgekomen dat er het één en ander veranderde rondom een SC, bijvoorbeeld bij dat UDOWU. Als zoiets gesloten wordt, of users zijn het er in eerste instantie niet mee eens, gaan ze ergens anders heen. Mogelijk zonder zich eerst in te lezen in de 'huisregels' van de andere SC en zitten ze dus eigenlijk de boel daar te vergallen.
Beetje worst case scenario, maar ik denk dat er wel rekening mee gehouden moet worden.
[..]
Neen, ik ben ook breder georiënteerd dan alleen ARG.
Omdatappel.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als je het zelf weet waarom ga je dan niet weg
Dat ik het zo ook goed vind.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat is dan je probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |