Wel gezellig.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:50 schreef Omdatappel het volgende:
Flips, zullen we samen mod worden?
We gaan voor vivaquote:Op woensdag 21 november 2012 20:50 schreef leeell het volgende:
het is niet de bedoeling dat dit het libelle forum word he dames
Of ik dat als user of als mod nou doequote:Op woensdag 21 november 2012 20:53 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dit kost je dan wel veel vrije tijd he..
Opzet? Niet een andere SC opeens overnemen.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:45 schreef LompeHork het volgende:
Maar hoe zien de SC'ers het zitten om een nieuwe SC te laten starten in ONZ en daar verder te gaan? (en dus PUB voor de pubers te laten) Is dat een optie en zo ja: Wat is de opzet?
Moest lachen.quote:
Nee, dat sowieso niet. Maar dit is meer een vraag richting de huidige PUB-SC'ersquote:Op woensdag 21 november 2012 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Opzet? Niet een andere SC opeens overnemen.
Is zeker een optie en dan het liefst dag en nacht openhouden.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:45 schreef LompeHork het volgende:
Maar hoe zien de SC'ers het zitten om een nieuwe SC te laten starten in ONZ en daar verder te gaan? (en dus PUB voor de pubers te laten) Is dat een optie en zo ja: Wat is de opzet?
Dat is een optie. Zijn jullie dan niet bang voor kliekjesvorming? In feite gooi je een deel van PUB naar een nieuwe SC. En zij kennen elkaar dus wel al.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:45 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb het gevoel dat hetzelfde als UDOWU gaat gebeuren.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:45 schreef LompeHork het volgende:
Hier ben ik dus ook bang voor.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hetzelfde als UDOWU gaat gebeuren.
En dit trouwens ook. Daar is totaal geen behoefte aan, denk ik zo.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:45 schreef LompeHork het volgende:
Maar nu posten wij ook alleen maar in PUB SC,omdat NB overdag dicht is.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dit trouwens ook. Daar is totaal geen behoefte aan, denk ik zo.
dezequote:Op woensdag 21 november 2012 22:54 schreef Snowbells het volgende:
Denk dat het wel lukt, staan open voor anderen, etc etc etc ligt alleen maar aan onszelf. gr
Tuurlijk, SC is SC. Geen nb trouwens, dat is gereserveerd voor de nachtelijke uurtjes en loopt prima in B&H, maar dat weet je zelf ook.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Is zeker een optie en dan het liefst dag en nacht openhouden.
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is een optie. Zijn jullie dan niet bang voor kliekjesvorming? In feite gooi je een deel van PUB naar een nieuwe SC. En zij kennen elkaar dus wel al.
Heel ander publiek dan UDOWU (wat users weg, andere users erbij), neem aan dat er dan gewoon normaal gedaan wordt. Hier in PUB is het ook geen probleem, dus de opzet in ONZ zou hetzelfde kunnen zijn toch? Leuke groep zo.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:54 schreef Snowbells het volgende:
Denk dat het wel lukt, staan open voor anderen, etc etc etc ligt alleen maar aan onszelf. gr
Dan krijg je sowieso gezeur dat het NachtBagger heet. En ook users die klagen dat het effect van NB dan verdwijnt. Ik denk dat een ONZ SC beter is. Op die manier kan NB SC dicht. Zoals jij al zegt we zitten alleen in PUB omdat NB overdag dicht is. Als ONZ SC heel de dag open is, dan gaat de aandacht naar ONZ SC en verdwijnt de aandacht naar NB SC.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar nu posten wij ook alleen maar in PUB SC,omdat NB overdag dicht is.
Misschien dat NB dan gewoon overdag open kan?
Ja inderdaad dan kan beter gedaan worden.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan krijg je sowieso gezeur dat het NachtBagger heet. En ook users die klagen dat het effect van NB dan verdwijnt. Ik denk dat een ONZ SC beter is. Op die manier kan NB SC dicht. Zoals jij al zegt we zitten alleen in PUB omdat NB overdag dicht is. Als ONZ SC heel de dag open is, dan gaat de aandacht naar ONZ SC en verdwijnt de aandacht naar NB SC.
De PUB SC is 'verborgen' niemand komt echt in PUB in ONZ heb je de relschoppers die puur als doel hebben alles in de soep te laten lopen.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tuurlijk, SC is SC. Geen nb trouwens, dat is gereserveerd voor de nachtelijke uurtjes en loopt prima in B&H, maar dat weet je zelf ook.
[..]
[..]
Heel ander publiek dan UDOWU (wat users weg, andere users erbij), neem aan dat er dan gewoon normaal gedaan wordt. Hier in PUB is het ook geen probleem, dus de opzet in ONZ zou hetzelfde kunnen zijn toch? Leuke groep zo.
[..]precies.
dit ookquote:Op woensdag 21 november 2012 22:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
De PUB SC is 'verborgen' niemand komt echt in PUB in ONZ heb je de relschoppers die puur als doel hebben alles in de soep te laten lopen.
Lees de vorige topics even door: valt tegen. Daarnaast is het niet zo dat "pubers" nergens anders mogen posten natuurlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 22:56 schreef krullenbolletje het volgende:
Er zitten toch ook best veel pubers in pub SC? Of ligt dat aan mij?
Dan maak je een TR, het is niet alsof er onderbezetting is in ONZ.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
De PUB SC is 'verborgen' niemand komt echt in PUB in ONZ heb je de relschoppers die puur als doel hebben alles in de soep te laten lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |