big macquote:
Ja in het forum. Maar een naamsverandering mag toch geen invloed hebben op een SC?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Omdat zoals je zelf al zegt de hele sfeer is veranderd.
niet lekkerquote:
McWrap, aardbeienmilkshake, grote friet met dubbele frietsaus en een mcflurry.quote:
niets mis mee, baconquote:
waar is de patat?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
McWrap, aardbeienmilkshake, grote friet met dubbele frietsaus en een mcflurry.
niksquote:
kom hier dan, ik trakteerquote:
Nouja de sfeer in deze sc is ook veranderd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:26 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja in het forum. Maar een naamsverandering mag toch geen invloed hebben op een SC?
mmmmmmquote:
ik ook gvdquote:
Ja maar daar kan een naamswijziging toch geen invloed op hebben?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nouja de sfeer in deze sc is ook veranderd.
Nergens. De mc heeft friet.quote:
aardappelpuree dat is wat het isquote:
Die veranderd altijd wel. Users die komen en gaan etc.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nouja de sfeer in deze sc is ook veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop