dat is echt kutquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo'n programma deed stom, ik moest maken via prezi. Account aangemaakt, opgeslagen. Wil ik het even later op usb zetten kan ik niet meer inloggen en bestaat mijn account niet meer.
mozzarellaquote:
21 decemberquote:
Doen wij wel altijd. Maar las ik dat jij geen vlees eet? Dan lijkt me dat je dat al sneller niet doet, neequote:Op vrijdag 30 november 2012 17:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Of mensen die gaan gourmetten met kerst. Gebeurt ook nooit, als we dat doen dan is dat omdat m'n moeder op een dag zegt "laten we gaan gourmetten dit weekend." Ok!
Ahh leuk, doe jij mijn foutje ook ff edittenquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:52 schreef msacras het volgende:
[..]
21 december![]()
Dan geef ik een feestje met wat vrienden onder de naam "happy end of the world party." Gaan we iig met z'n allen gezellig dood.
Lekkerquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dat is echt kut
[..]
mozzarella
Valt wel mee, ik eet genoeg altijd dus ik vind het best leuk. En sinterklaas en kerst, ik heb er geen hekel aan, ik vind het wel leuk altijd. Alleen ben ik zo barslecht in surprisesquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doen wij wel altijd. Maar las ik dat jij geen vlees eet? Dan lijkt me dat je dat al sneller niet doet, nee.
Ik heb een hekel aan Sinterklaas en kerst. En nu willen mijn zusje en zus per se lootjes trekken terwijl ze zelf niet eens iets weten_!
Ik ben te goed voor deze wereldquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:53 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ahh leuk, doe jij mijn foutje ook ff editten
Ah oké dat scheelt al.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik eet genoeg altijd dus ik vind het best leuk. En sinterklaas en kerst, ik heb er geen hekel aan, ik vind het wel leuk altijd. Alleen ben ik zo barslecht in surprisesVoor m'n zusje maak ik dit jaar een rekenmachine omdat ze zo'n hekel heeft aan wiskunde, hehe. Voor een vriend maak ik gewoon een doos met purschuim, papiermarché, kippengaas, etc, gewoon zodat hij 2 uur bezig is met z'n cadeau eruit krijgen. Hij geeft zelf ook altijd zulke verschrikkelijke cadeau's (vorig jaar begon het al met het gedicht, een envelop in een envelop in een envelop in een envelop (etc) met steeds een andere naam erop, en het cadeau was dichtgetimmerd in een soort houten doos.
) Dus dit jaar neem ik wraak door een minstens even erge cadeauverpakking te geven.
[..]
Ik ben te goed voor deze wereld
Omnomnomquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
vorige week vrijdag gegeten
ik voel jequote:Op vrijdag 30 november 2012 18:03 schreef 2Happy4U het volgende:
Pub klinkt leuker, vroeger kon ik nog zeggen 'ja ik ga na mijn werk naar de pub' zodat het lijkt alsof ik een leven heb
Ja, maar de doelgroep is nu wel vergroot.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:03 schreef 2Happy4U het volgende:
Pub klinkt leuker, vroeger kon ik nog zeggen 'ja ik ga na mijn werk naar de pub' zodat het lijkt alsof ik een leven heb
Haha verschrikkelijk man. Wij doen met vrienden niet eens surprises, maar hij maakt er altijd wel een halve surprise van, en dit jaar móest ik gewoon wraak nemen door middel van iets veel ergers. Hij heeft nu dezelfde als vorig jaar dus ze krijgt nu al 2x een hel van een surprise.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oké dat scheelt al.
Hehe, surprises, een hell is datWel geniale actie van je vriend en die van jou
Mijn stiefbroer had mij altijd en die maakt het altijd een uurtje van te voren dus alles.is nog nat van de verf of lijm.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:03 schreef 2Happy4U het volgende:
niet grappig hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:03 schreef 2Happy4U het volgende:
helaas, heb altijd jouw bevestiging nodig gehadquote:
Maar je wou wel dat mensen je jong noemde?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:07 schreef Conflict het volgende:
Toen ik 17 was wilde ik dus echt geen puber genoemd worden
Ja!quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar je wou wel dat mensen je jong noemde?
Ik vind puber sowieso geen leuk woord. Het komt door de u denk ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:07 schreef Conflict het volgende:
Toen ik 17 was wilde ik dus echt geen puber genoemd worden
Zou wel verstandig zijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
helaas, heb altijd jouw bevestiging nodig gehad
Oke, apart. Ik vind jong vaak nog al denigrerend klinken "Ja maar hij/zij is nog zo jong!" "Zij zijn nog zo jong!" etcquote:
Ze weet gelijk wie haar hadquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha verschrikkelijk man. Wij doen met vrienden niet eens surprises, maar hij maakt er altijd wel een halve surprise van, en dit jaar móest ik gewoon wraak nemen door middel van iets veel ergers. Hij heeft nu dezelfde als vorig jaar dus ze krijgt nu al 2x een hel van een surprise.
[..]
Juist om die negatieve lading hebben we het in Jong! gewijzigd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik vind puber sowieso geen leuk woord. Het komt door de u denk ik.
Jong is nog erger.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
Juist om die negatieve lading hebben we het in Jong! gewijzigd.
inb4 hosselaarsquote:
Hoe zou jij het dan noemen, naast PUB of Jong! en toch de doelgroep aanspreken?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Oke, apart. Ik vind jong vaak nog al denigrerend klinken "Ja maar hij/zij is nog zo jong!" "Zij zijn nog zo jong!" etc
kutkotersquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:10 schreef Conflict het volgende:
[..]
Hoe zou jij het dan noemen, naast PUB of Jong! en toch de doelgroep aanspreken?
Haha nouja ze weet natuurlijk dat hij vorig jaar voor haar dat had gemaakt, maar nu was hij zo dom om te zeggen op facebook "kunnen we niet opnieuw lootjes trekken, ik heb dezelfde als vorig jaar."quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze weet gelijk wie haar had.
Zou ik ook doen als ik jou was
Ben ik nog niet helemaal over uit, ik vind tieners sowieso al beter, dat heeft niet zo'n negatieve lading als pubers.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:10 schreef Conflict het volgende:
[..]
Hoe zou jij het dan noemen, naast PUB of Jong! en toch de doelgroep aanspreken?
Doe dan gewoon 12 y/oquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:11 schreef Conflict het volgende:
[..]
Daar is niet iedereen het over eens.
Wat een knuppelquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha nouja ze weet natuurlijk dat hij vorig jaar voor haar dat had gemaakt, maar nu was hij zo dom om te zeggen op facebook "kunnen we niet opnieuw lootjes trekken, ik heb dezelfde als vorig jaar."![]()
Mongool is hij ook haha, en dat is dan een 20-jarige student?
Ja maar daarmee sluit je mensen mee uit. Als je dan twintig bent mag je ineens niet meer posten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ben ik nog niet helemaal over uit, ik vind tieners sowieso al beter, dat heeft niet zo'n negatieve lading als pubers.
ja, door dit soort gedrag gaat meer.macht naar de.hoge heren in den haag, loeminadiequote:
Of gewoon Young Adults. YOU!!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:13 schreef krullenbolletje het volgende:
of "young", als in young adults
Dat is hij ook, hoef je je niet over te verontschuldigen haha. Ik had het bericht maar snel verwijderd (ik was admin van zo'n evenpagina ofzo blabla dus dat kon) maar toen had ze het al gezien.quote:
Als ik in de topiclijst kijk zie ik inderdaad wel verandering.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
blijkbaar wel want het is veranderd
Ik ga alquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:13 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar daarmee sluit je mensen mee uit. Als je dan twintig bent mag je ineens niet meer posten.
Of gewoon een SC in onz.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:15 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens een slecht idee. Maar nogmaals de naam veranderen lijkt me niet slim.
Idd maar dat wij daar nog over discussieren is het ergstequote:Op vrijdag 30 november 2012 18:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
blijkbaar wel want het is veranderd
Ohquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is hij ook, hoef je je niet over te verontschuldigen haha. Ik had het bericht maar snel verwijderd (ik was admin van zo'n evenpagina ofzo blabla dus dat kon) maar toen had ze het al gezien.
Zegt wie? Ik denk dat twintigers ook niet graag met "jong" geassocieerd worden, zo zijn er bepaalde mensen die hier niet meer posten (alleen nog maar in NB) terwijl ze in pub sc wel posten. Ik heb het idee dat zij zich nu eerder weggejaagd voelenquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:13 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar daarmee sluit je mensen mee uit. Als je dan twintig bent mag je ineens niet meer posten.
je hoeft het niet te lezenquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:15 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Idd maar dat wij daar nog over discussieren is het ergste
Nee dat is op zich waar.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:15 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens een slecht idee. Maar nogmaals de naam veranderen lijkt me niet slim.
ik ben speciaal voor jou gekomen a maatjequote:Op vrijdag 30 november 2012 18:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
je hoeft het niet te lezen
ik voel mij vereerdquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:17 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ik ben speciaal voor jou gekomen a maatje
Ik kwam nooit in pub, omdat pub. Toen vroeg ik me af sinds wanneer er Jong! wasquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zegt wie? Ik denk dat twintigers ook niet graag met "jong" geassocieerd worden, zo zijn er bepaalde mensen die hier niet meer posten (alleen nog maar in NB) terwijl ze in pub sc wel posten. Ik heb het idee dat zij zich nu eerder weggejaagd voelen
pedoquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:17 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ik ben speciaal voor jou gekomen a maatje
Het draait dus niet om de SC. Dan had heel het forum gesloten kunnen worden en een PUB SC naar onzin geschopt kunnen worden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zegt wie? Ik denk dat twintigers ook niet graag met "jong" geassocieerd worden, zo zijn er bepaalde mensen die hier niet meer posten (alleen nog maar in NB) terwijl ze in pub sc wel posten. Ik heb het idee dat zij zich nu eerder weggejaagd voelen
Klopt maar dit is wel ten kosten gegaan van sommige users die zich hier niet meer thuis voelen omdat er veel meer jongeren posten. Die hebben nu overdag geen plek.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:17 schreef Conflict het volgende:
Feit is wel dat er in het vorige PUB vrijwel niet normaal gepost werd, behalve de SC. Daarom hebben we het een nieuw leven in proberen te blazen met een nieuwe naam. Als ik de topics kijk vind ik dat het tot nu toe een positieve wending heeft gekregen.
Kan er dan niet alsnog een SC in onz komen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:18 schreef Conflict het volgende:
[..]
Het draait dus niet om de SC. Dan had heel het forum gesloten kunnen worden en een PUB SC naar onzin geschopt kunnen worden.
Ja maar een forum kan dus niet puur uit een SC bestaan. Zo was het in PUB wel en daarom is de nieuwe naam bedacht.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Klopt maar dit is wel ten kosten gegaan van sommige users die zich hier niet meer thuis voelen omdat er veel meer jongeren posten. Die hebben nu overdag geen plek.
wrm,.niet goed voor jequote:Op vrijdag 30 november 2012 18:19 schreef Faux. het volgende:
en dan is het weekend en moet je morgen om vijf uur op staan verdorie
Dat moet je aan de onzinmodjes vragen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kan er dan niet alsnog een SC in onz komen?
Ohquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo moet de nieuwe SC in onz heten.
pub sc is nooit echt een kliek geweestquote:
Nee dat snap ik. Maar ik hoop dat er voor de mensen die zich nu niet meer thuis voelen in dit sub forum ook een oplossing kan worden bedachtquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:20 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar een forum kan dus niet puur uit een SC bestaan. Zo was het in PUB wel en daarom is de nieuwe naam bedacht.
leuk dagje wegquote:
wie gaat lompehork even paaienquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:22 schreef Snowbells het volgende:
Iemand moet gewoon een topic maken in onz met [sc] en dan wordt dat een groot succes.
Neuhquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:22 schreef Snowbells het volgende:
Iemand moet gewoon een topic maken in onz met [sc] en dan wordt dat een groot succes.
Dat is dan een uitzondering.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
pub sc is nooit echt een kliek geweest
Die wilt het zelf ook.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NeuhDaar zit Lompe niet op te wachten geloof ik
Maar waarom zouden mensen zich niet meer welkom voelen? Puur om de naamsverandering? Ze zijn wel puber, maar niet jong? Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Maar ik hoop dat er voor de mensen die zich nu niet meer thuis voelen in dit sub forum ook een oplossing kan worden bedacht
kan niet leuk zijn, te vroegquote:
En wilde het zelf ook streng modden, maar dan nog. De oplossing was nu Jong en denk niet dat dat dan veranderd kan wordenquote:
Omdat zoals je zelf al zegt de hele sfeer is veranderd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:23 schreef Conflict het volgende:
[..]
Maar waarom zouden mensen zich niet meer welkom voelen? Puur om de naamsverandering? Ze zijn wel puber, maar niet jong? Ik snap het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |