Ook ooit zo'n situatie gehad, ik mocht een toets niet inhalen terwijl ik gewoon geoorloofd afwezig was tijdens die toets. En het was ook nog eens voor economiequote:Op vrijdag 30 november 2012 17:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Presentatie niet af, mag niet verzet worden, dus maar 1. Kutwijf.
Daar gaat mijn gemiddelde van 7,6quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Ook ooit zo'n situatie gehad, ik mocht een toets niet inhalen terwijl ik gewoon geoorloofd afwezig was tijdens die toets. En het was ook nog eens voor economie
Hey Flips, jij ook hierquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:42 schreef Flippiee het volgende:
Patat, bij gebrek aan ergens trek in
10 topics niet hier gepost, maar ik ook hier ja.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey Flips, jij ook hierHehe dat heb ik vanmiddag al gehad
.
zwart haarquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haar stemik vond haar met zwart haar wel mooier. Hollywood infected your brain you wanted kissing in the rain, living in a movie scene puking American dreams
![]()
waarom niet af?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Presentatie niet af, mag niet verzet worden, dus maar 1. Kutwijf.
Spaghetti?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Geen idee wat ik eet vanavond
Wat voor soep?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:43 schreef Snowbells het volgende:
Ik eet soep en harde broodjes met zalm.
Hehe, gezelligquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
10 topics niet hier gepost, maar ik ook hier ja.
Hehe patat is op welk tijdstip dan opok goed voer, behalve als je net wakker wordt dan
Zo'n programma deed stom, ik moest maken via prezi. Account aangemaakt, opgeslagen. Wil ik het even later op usb zetten kan ik niet meer inloggen en bestaat mijn account niet meer.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
zwart haarEn ik vind het zo heerlijk dat ze niet zo dun is
[..]
waarom niet af?
Zelfde hier. Of als ik iets niet lustquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:47 schreef msacras het volgende:
Ik hoor van wel meer mensen dat soort dingen als elke vrijdag pizza of iets soortgelijks. Dat hebben wij nou echt nooit, we eten gewoon wat er is en waar we zin in hebben en alleen pizza als m'n moeder niet thuis is en ik geen zin heb om te koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |