abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119808251
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 11:31 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat is en blijft jouw idee, maar om na amper een week te komen dat er wéér een sc open moet is een beetje overkill.
Zorg er dan eerst voor dat de lopende sc's beter gaan lopen zou ik denken.
om alle sc's te laten lopen is t toch beter om iedereen op zn plaats te hebben?
  zaterdag 1 december 2012 @ 11:50:53 #252
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_119808359
Maakt het veel uit of we hier een SC hebben of in ONZ? Met PUB ging het ook goed.
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_119810199
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 11:16 schreef yvonne het volgende:
Wat grappig, 2 dagen geleden kreeg ik nog een serieuze dm dat JNG beter uitviel dan verwacht en er dus geen andere sc nodig was.

Als jullie nu eerst even onderling op een lijn zien te komen?

Er wordt in notime 32 oid topic volgeknald en dan opeens is JNG eik niet je ding.

Dikke :') even hoor.
Van wie kreeg je die dm als ik vragen mag? Er is gewoon een grote groep users uit pub SC die zich niet op hun plek voelen in jong SC (en in jong überhaupt). Een groot gedeelte van die groep post hier dan ook niet of amper maar alleen nog maar s'avonds in de nachtbagger. Ik wil anders best een lijst met usernamen verzamelen van mensen uit pub sc die zich nu niet thuis voelen in jong en graag een eigen SC willen zoals eerder besproken was?
pi_119810401
Voor mij hoeft er geen nieuwe SC te komen. Ik zet mij er wel even overheen dat ik alleen kan SC'en in nachtbagger en in de andere tijd maar gewoon in topics moet gaan reageren. Is ook beter voor FOK!
  zaterdag 1 december 2012 @ 13:46:14 #255
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_119810639
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:21 schreef Flippiee het volgende:

[..]

[..]

Naar aanleiding van de discussie in JNG / Jong! Slowchat #31 kliekjes overal overal. Vroeg een groep zich af, of een SC in ONZ als nog mogelijk is. Deze groep voelt zich gewoon niet thuis in JONG!
Nu klinkt dat als kliekerig gedrag. Maar zoals misschien wel opgemerkt is, kwam in PUB en NB vaak genoeg nieuwe users, die vaak genoeg gewoon bleven plakken en terugkwamen in de SC.

Dit is geen post met een klacht over Jong!. Het is prachtig dat er nagedacht wordt door mensen over wat tegenwoordig beter bij FOK! past, en dat er stilgestaan werd bij het feit dat PUB overduidelijk over zijn houdbaarheidsdatum heen was. Ik hoop dan ook dat Jong! goed lopend blijft.

Dit is gewoon een post om een SC te krijgen, om de groep/kliek/whatever you wanna call it een locatie te geven waarin zij overdag terecht kunnen buiten de NB in B&H.
Het maakt in feite niet uit waar deze SC eigenlijk terecht komt. Zelf zaten we te denken aan ONZ. Hierdoor kan ONZ nog weer actiever worden. Enkele users van die groep waren de afgelopen al wat meer in ONZ te vinden, blijkbaar is dat toch meer een 'thuis'.

Daarnaast zorgt het misschien wel voor dat deze users buiten de SC komen, en in ONZ zelf gaan posten. Dus dan heeft ONZ ook weer actievere users in het forum zelf.
Deze groep heeft meer behoefte aan topics zoals "FOK! Roessiesch vertaal service" en "Last van koude voeten in bed". En niet zoals in Jong! "Je eerste liefde" "Wees hier nostalgisch over je kindertijd" "Wat voor strafwerk kregen jullie". Voor soorgelijke topics kunnen we ook naar MLN (no offence)

De SC in Jong! heeft gewoon een andere sfeer. Wat er precies anders aan die sfeer is, is lastig te zeggen. Ik denk dat in ONZ dit beter zal zijn.
Ik weet niet hoe ik in dit topic beland ben en waarom hier een discussie is over een mogelijek SC in ONZ. Maar _O_ Goed verwoord, denk ook dat het een aanwinst zal zijn voor ONZ. Heb voor de rest geen ervaring met een SC in ONZ maar dat moet toch wel kunnen, we zijn toch geen kleuters :')
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_119810846
Ik snap niet waarom er in een totaal ander forum een plek moet zijn voor mensen uit onzin, die met een man of tien een slowchat vol moeten spammen met totaal niets toevoegende posts. Er is een slowchat, iedereen is welkom, nog steeds zie ik het probleem niet.
  zaterdag 1 december 2012 @ 13:59:47 #257
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_119810933
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 13:55 schreef Conflict het volgende:
Ik snap niet waarom er in een totaal ander forum een plek moet zijn voor mensen uit onzin, die met een man of tien een slowchat vol moeten spammen met totaal niets toevoegende posts. Er is een slowchat, iedereen is welkom, nog steeds zie ik het probleem niet.
Dat zou inderdaad nergens op slaan. Dan verneuk je Jong soberso met flauwe ONZ-humor terwijl dit toch een redelijk normaal forum hoort te zijn? Gewoon een SCtje voor de mensen van ONZ in ONZ. Nachtbagger in B&H is ook al klote. Zo blijft er alleen maar teringzooi en niks aantrekkelijks in ONZ over.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_119810990
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 december 2012 13:59 schreef Fopje het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad nergens op slaan. Dan verneuk je Jong soberso met flauwe ONZ-humor terwijl dit toch een redelijk normaal forum hoort te zijn? Gewoon een SCtje voor de mensen van ONZ in ONZ. Nachtbagger in B&H is ook al klote. Zo blijft er alleen maar teringzooi en niks aantrekkelijks in ONZ over.
Ja, maar ik kan geen SC in ONZ voor jullie regelen. Ik hoop wel dat men begrijpt waarom we PUB aangepakt hebben en in Jong! gewijzigd hebben.

Dat er vraag is naar een SC voor "wij, ons" ok, maar dat kan ik gewoon niet regelen. Een ONZ SC moet je met de mods aldaar regelen.
pi_119811018
regelen, regelen, regelen :')
pi_119811053
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 13:55 schreef Conflict het volgende:
Het gaat nu niet om mensen uit onz maar die uit pub SC. Dat zijn geen man of 10 ( ik ben momenteel een lijst aan het verzamelen van mensen) en ook "spammen wij geen slowchat vol met niets toevoegende Posts". Pak voor de grap eens een oud pub SC topic erbij. Hoeveel van die mensen posten nu in jong SC? Juist, misschien 2 of 3. De rest voelt zich daar gewoon niet thuis, of je dat nou wil accepteren of niet.
pi_119811081
Post dan gezellig mee in de JNG SC :)
pi_119811093
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 14:02 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ja, maar ik kan geen SC in ONZ voor jullie regelen. Ik hoop wel dat men begrijpt waarom we PUB aangepakt hebben en in Jong! gewijzigd hebben.

Dat er vraag is naar een SC voor "wij, ons" ok, maar dat kan ik gewoon niet regelen. Een ONZ SC moet je met de mods aldaar regelen.
We zijn ook naar de onz mods gegaan, die op hun beurt naar Yvonne zijn gegaan. Maar die is zo te zien opeens niet meer positief over dit idee.
pi_119811105
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 14:07 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

We zijn ook naar de onz mods gegaan, die op hun beurt naar Yvonne zijn gegaan. Maar die is zo te zien opeens niet meer positief over dit idee.
Ja maar ik kan dit probleem gewoon niet oplossen voor "jullie". Er is een SC in Jong! waar iedereen welkom is.
pi_119811135
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 14:08 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ja maar ik kan dit probleem gewoon niet oplossen voor "jullie". Er is een SC in Jong! waar iedereen welkom is.
Dat hoeft ook niet, we gaan het nu hopelijk regelen met Yvonne en de onz mods. gr gr
pi_119811199
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 14:09 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet, we gaan het nu hopelijk regelen met Yvonne en de onz mods. gr gr
Ok! Succes en ik hoop dat je alsnog af en toe in de Jong! SC post, ik vond jou best wel leuk bezig namelijk.
pi_119812389
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 14:12 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ok! Succes en ik hoop dat je alsnog af en toe in de Jong! SC post, ik vond jou best wel leuk bezig namelijk.
Ik vind het ook best gezellig alleen ik mis de oude users :P
  zaterdag 1 december 2012 @ 15:05:33 #267
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_119812611
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 14:55 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Ik vind het ook best gezellig alleen ik mis de oude users :P
Dan moet je naar 40+ gaan.
pi_119813888
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:05 schreef Fopje het volgende:

[..]

Hi ha ho
pi_119813917
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:05 schreef Fopje het volgende:

[..]

:') :D
pi_119818296
eens
pi_119818304
Sowieso nu lijkt het alsof de Jong SC de Conflict SC is. Je bent veel te veel aanwezig.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_119818670
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 december 2012 18:27 schreef Dientje12 het volgende:
eens
ik zet je op de lijst ^O^
pi_119818701
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 18:28 schreef Beach het volgende:
Sowieso nu lijkt het alsof de Jong SC de Conflict SC is. Je bent veel te veel aanwezig.
Dat
  zaterdag 1 december 2012 @ 18:46:34 #274
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_119818804
Ik vind het ook jammer dat de oude NB en PUB users hier niet te vinden zijn.
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_119821291
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 18:28 schreef Beach het volgende:
Dat valt behoorlijk mee vind ik. Verder is gewoon iedereen welkom in een slowchat en ik dus ook :) Verper post ik veeeel minder in de SC dan andere mensen. Misschien 's avonds een uurtje en overdag een paar keer. Maar ik vind trouwens dat een moderator dat best mag in zijn forum.

Een SC is leuk voor users uit een bepaald forum. Jammer dat het kliekje doorbroken is hoor. Maar omdat mijn naam blauw gekleurd is mag ik er niet posten? Wat een flauwekul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')