abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119804841
Nou wie maakt er een op/banner+ verzint een naam? :D
pi_119804848
[..]

Naar aanleiding van de discussie in JNG / Jong! Slowchat #31 kliekjes overal overal. Vroeg een groep zich af, of een SC in ONZ als nog mogelijk is. Deze groep voelt zich gewoon niet thuis in JONG!
Nu klinkt dat als kliekerig gedrag. Maar zoals misschien wel opgemerkt is, kwam in PUB en NB vaak genoeg nieuwe users, die vaak genoeg gewoon bleven plakken en terugkwamen in de SC.

Dit is geen post met een klacht over Jong!. Het is prachtig dat er nagedacht wordt door mensen over wat tegenwoordig beter bij FOK! past, en dat er stilgestaan werd bij het feit dat PUB overduidelijk over zijn houdbaarheidsdatum heen was. Ik hoop dan ook dat Jong! goed lopend blijft.

Dit is gewoon een post om een SC te krijgen, om de groep/kliek/whatever you wanna call it een locatie te geven waarin zij overdag terecht kunnen buiten de NB in B&H.
Het maakt in feite niet uit waar deze SC eigenlijk terecht komt. Zelf zaten we te denken aan ONZ. Hierdoor kan ONZ nog weer actiever worden. Enkele users van die groep waren de afgelopen al wat meer in ONZ te vinden, blijkbaar is dat toch meer een 'thuis'.

Daarnaast zorgt het misschien wel voor dat deze users buiten de SC komen, en in ONZ zelf gaan posten. Dus dan heeft ONZ ook weer actievere users in het forum zelf.
Deze groep heeft meer behoefte aan topics zoals "FOK! Roessiesch vertaal service" en "Last van koude voeten in bed". En niet zoals in Jong! "Je eerste liefde" "Wees hier nostalgisch over je kindertijd" "Wat voor strafwerk kregen jullie". Voor soorgelijke topics kunnen we ook naar MLN (no offence)

De SC in Jong! heeft gewoon een andere sfeer. Wat er precies anders aan die sfeer is, is lastig te zeggen. Ik denk dat in ONZ dit beter zal zijn.
[/quote]
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:21 schreef Flippiee het volgende:

[..]

[..]

Naar aanleiding van de discussie in JNG / Jong! Slowchat #31 kliekjes overal overal. Vroeg een groep zich af, of een SC in ONZ als nog mogelijk is. Deze groep voelt zich gewoon niet thuis in JONG!
Nu klinkt dat als kliekerig gedrag. Maar zoals misschien wel opgemerkt is, kwam in PUB en NB vaak genoeg nieuwe users, die vaak genoeg gewoon bleven plakken en terugkwamen in de SC.

Dit is geen post met een klacht over Jong!. Het is prachtig dat er nagedacht wordt door mensen over wat tegenwoordig beter bij FOK! past, en dat er stilgestaan werd bij het feit dat PUB overduidelijk over zijn houdbaarheidsdatum heen was. Ik hoop dan ook dat Jong! goed lopend blijft.

Dit is gewoon een post om een SC te krijgen, om de groep/kliek/whatever you wanna call it een locatie te geven waarin zij overdag terecht kunnen buiten de NB in B&H.
Het maakt in feite niet uit waar deze SC eigenlijk terecht komt. Zelf zaten we te denken aan ONZ. Hierdoor kan ONZ nog weer actiever worden. Enkele users van die groep waren de afgelopen al wat meer in ONZ te vinden, blijkbaar is dat toch meer een 'thuis'.

Daarnaast zorgt het misschien wel voor dat deze users buiten de SC komen, en in ONZ zelf gaan posten. Dus dan heeft ONZ ook weer actievere users in het forum zelf.
Deze groep heeft meer behoefte aan topics zoals "FOK! Roessiesch vertaal service" en "Last van koude voeten in bed". En niet zoals in Jong! "Je eerste liefde" "Wees hier nostalgisch over je kindertijd" "Wat voor strafwerk kregen jullie". Voor soorgelijke topics kunnen we ook naar MLN (no offence)

De SC in Jong! heeft gewoon een andere sfeer. Wat er precies anders aan die sfeer is, is lastig te zeggen. Ik denk dat in ONZ dit beter zal zijn.
_O_
pi_119804866
quote faal
pi_119804871
Kliek SC
pi_119804889
nee geen kliek
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_119804891
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 02:05 schreef krullenbolletje het volgende:
Nou wie maakt er een op/banner+ verzint een naam? :D
Naam was er al, lees even terug ;)

Verder even wachten op Yv :Y
pi_119804907
Tssss.
pi_119804933
Als er maar wel een leuke sc naam komt
pi_119804936
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2012 02:08 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Naam was er al, lees even terug ;)

Verder even wachten op Yv :Y
49yard? :{
pi_119804948
Als het serieus 49 yard gaat worden :') :') mja
pi_119804955
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 december 2012 02:06 schreef krullenbolletje het volgende:
quote faal
:@
pi_119804964
Op dit punt zou het mij eigenlijk niet uitmaken of het "poepen op brood verplicht" zou heten als het er maar komt.
pi_119804988
Ik stem POBV
pi_119804991
Goed idee heur. Maar is dit het topic om te gaan praten over een nieuw SC? Het idee is er en is ook al naar Yvonne gecommuniceerd.
pi_119804997
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 02:14 schreef j95 het volgende:
Goed idee heur. Maar is dit het topic om te gaan praten over een nieuw SC? Het idee is er en is ook al naar Yvonne gecommuniceerd.
waar anders ;(
pi_119805009
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 02:14 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

waar anders ;(
Niet hier. Jullie haten JONG!, dus wieberen :W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119805021
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 02:15 schreef j95 het volgende:

[..]

Niet hier. Jullie haten JONG!, dus wieberen :W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk dat we het beter hier kunnen bespreken dan in de sc waar we niet meer bij willen :')
pi_119805042
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 02:16 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

denk dat we het beter hier kunnen bespreken dan in de sc waar we niet meer bij willen :')
Daar is toch verder niemand :?
pi_119805052
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 02:17 schreef j95 het volgende:

[..]

Daar is toch verder niemand :?
hier ook niet :?
pi_119805063
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 02:17 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

hier ook niet :?
Laat maar.
pi_119805141
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 02:04 schreef Beach het volgende:

[..]

+1
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 02:04 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

quote:
17s.gif Op zaterdag 1 december 2012 02:04 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

= 100003
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_119806095
49yard _O_
  Admin zaterdag 1 december 2012 @ 11:16:47 #248
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_119807670
Wat grappig, 2 dagen geleden kreeg ik nog een serieuze dm dat JNG beter uitviel dan verwacht en er dus geen andere sc nodig was.

Als jullie nu eerst even onderling op een lijn zien te komen?

Er wordt in notime 32 oid topic volgeknald en dan opeens is JNG eik niet je ding.

Dikke :') even hoor.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_119807769
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 11:16 schreef yvonne het volgende:
Wat grappig, 2 dagen geleden kreeg ik nog een serieuze dm dat JNG beter uitviel dan verwacht en er dus geen andere sc nodig was.

Als jullie nu eerst even onderling op een lijn zien te komen?

Er wordt in notime 32 oid topic volgeknald en dan opeens is JNG eik niet je ding.

Dikke :') even hoor.
He zij kwam er mee, niet ik :P
Verder ben ik natuurlijk een voorstander van 49yard omdat het mijn idee was. :P
  Admin zaterdag 1 december 2012 @ 11:31:27 #250
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_119808000
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 11:21 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

He zij kwam er mee, niet ik :P
Verder ben ik natuurlijk een voorstander van 49yard omdat het mijn idee was. :P
Dat is en blijft jouw idee, maar om na amper een week te komen dat er wéér een sc open moet is een beetje overkill.
Zorg er dan eerst voor dat de lopende sc's beter gaan lopen zou ik denken.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')