Ja, als het een beetje een leuke OP heeft. Dan maken we er een google earth-map bij met de locatie van iedereen! Ga je gang!quote:Op zondag 25 november 2012 16:29 schreef Nestalgie het volgende:
Een voorsteltopic lijkt me een goed idee?
Meh.. dat voorkomt anonimiteit, aangezien vele anoniem willen blijven.quote:Op zondag 25 november 2012 16:30 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja, als het een beetje een leuke OP heeft. Dan maken we er een google earth-map bij met de locatie van iedereen! Ga je gang!
Kan je toch zelf aangeven? Plaatsnaam alleen, ach, wat maakt het uit. Knal er een mooi topic inquote:Op zondag 25 november 2012 16:31 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Meh.. dat voorkomt anonimiteit, aangezien vele anoniem willen blijven.
Waaronder ik.
Leeftijd etc. wil ik wel geven, maar naam adres e.d. niet.
Als je maar oppast met je persoonsgegevens.quote:Op zondag 25 november 2012 16:29 schreef Nestalgie het volgende:
Een voorsteltopic lijkt me een goed idee?
Precies, hij is open en je moet zelf vertellen wat je wilt vertellen.quote:Op zondag 25 november 2012 16:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je maar oppast met je persoonsgegevens.
Die discussie is achter de schermen al geweest en we hebben voor Jong! gekozen.quote:Op zondag 25 november 2012 16:37 schreef Nestalgie het volgende:
Ik weet niet of de naam nog aangepast kan worden of dat het definitief is.
Maar is Jeugd niet een betere naam?
Top!quote:Op zondag 25 november 2012 16:38 schreef Conflict het volgende:
[..]
Die discussie is achter de schermen al geweest en we hebben voor Jong! gekozen.
Wat zou er meer in moeten staan?quote:Op zondag 25 november 2012 16:37 schreef Conflict het volgende:
Probeer 'm iets uitgebreider te maken zodat het ook echt aantrekkelijk wordt om mee te posten...
Misschien wat meer info? Wat je leuk vindt, wat je niet lust, of je speciale hobbys hebt, relatie ga zo maar door. Misschien een leuke lijst die je kan invullen. Of niet?quote:Op zondag 25 november 2012 16:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Top!
[..]
Wat zou er meer in moeten staan?
Een banner?
Hmm, ik zou die dan niet volledig invullen.quote:Op zondag 25 november 2012 16:41 schreef Conflict het volgende:
[..]
Misschien wat meer info? Wat je leuk vindt, wat je niet lust, of je speciale hobbys hebt, relatie ga zo maar door. Misschien een leuke lijst die je kan invullen. Of niet?
Precies! Lijstje kan altijd nog worden aangevuld. Je kan gewoon wijzigen en anders vraag je mij maarquote:Op zondag 25 november 2012 16:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Hmm, ik zou die dan niet volledig invullen.
Maar een hele lijst is een leuk idee en dan gewoon invullen wat je wilt.
Ik ga er ff naar kijken.
Er is een lijstje toegevoegd, ideeën zijn altijd welkom.quote:Op zondag 25 november 2012 16:44 schreef Conflict het volgende:
[..]
Precies! Lijstje kan altijd nog worden aangevuld. Je kan gewoon wijzigen en anders vraag je mij maar
quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:01 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik zal het bekijken.
Maar als ik nog steeds denk dat onz een eigen plek nodig heeft zal ik het melden
Naar aanleiding van de discussie in JNG / Jong! Slowchat #31 kliekjes overal overal. Vroeg een groep zich af, of een SC in ONZ als nog mogelijk is. Deze groep voelt zich gewoon niet thuis in JONG!quote:
Goede post. We zien jullie graag verschijnen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Naar aanleiding van de discussie in JNG / Jong! Slowchat #31 kliekjes overal overal. Vroeg een groep zich af, of een SC in ONZ als nog mogelijk is. Deze groep voelt zich gewoon niet thuis in JONG!
Nu klinkt dat als kliekerig gedrag. Maar zoals misschien wel opgemerkt is, kwam in PUB en NB vaak genoeg nieuwe users, die vaak genoeg gewoon bleven plakken en terugkwamen in de SC.
Dit is geen post met een klacht over Jong!. Het is prachtig dat er nagedacht wordt door mensen over wat tegenwoordig beter bij FOK! past, en dat er stilgestaan werd bij het feit dat PUB overduidelijk over zijn houdbaarheidsdatum heen was. Ik hoop dan ook dat Jong! goed lopend blijft.
Dit is gewoon een post om een SC te krijgen, om de groep/kliek/whatever you wanna call it een locatie te geven waarin zij overdag terecht kunnen buiten de NB in B&H.
Het maakt in feite niet uit waar deze SC eigenlijk terecht komt. Zelf zaten we te denken aan ONZ. Hierdoor kan ONZ nog weer actiever worden. Enkele users van die groep waren de afgelopen al wat meer in ONZ te vinden, blijkbaar is dat toch meer een 'thuis'.
Daarnaast zorgt het misschien wel voor dat deze users buiten de SC komen, en in ONZ zelf gaan posten. Dus dan heeft ONZ ook weer actievere users in het forum zelf.
Deze groep heeft meer behoefte aan topics zoals "FOK! Roessiesch vertaal service" en "Last van koude voeten in bed". En niet zoals in Jong! "Je eerste liefde" "Wees hier nostalgisch over je kindertijd" "Wat voor strafwerk kregen jullie". Voor soorgelijke topics kunnen we ook naar MLN (no offence)
De SC in Jong! heeft gewoon een andere sfeer. Wat er precies anders aan die sfeer is, is lastig te zeggen. Ik denk dat in ONZ dit beter zal zijn.
+1quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Naar aanleiding van de discussie in JNG / Jong! Slowchat #31 kliekjes overal overal. Vroeg een groep zich af, of een SC in ONZ als nog mogelijk is. Deze groep voelt zich gewoon niet thuis in JONG!
Nu klinkt dat als kliekerig gedrag. Maar zoals misschien wel opgemerkt is, kwam in PUB en NB vaak genoeg nieuwe users, die vaak genoeg gewoon bleven plakken en terugkwamen in de SC.
Dit is geen post met een klacht over Jong!. Het is prachtig dat er nagedacht wordt door mensen over wat tegenwoordig beter bij FOK! past, en dat er stilgestaan werd bij het feit dat PUB overduidelijk over zijn houdbaarheidsdatum heen was. Ik hoop dan ook dat Jong! goed lopend blijft.
Dit is gewoon een post om een SC te krijgen, om de groep/kliek/whatever you wanna call it een locatie te geven waarin zij overdag terecht kunnen buiten de NB in B&H.
Het maakt in feite niet uit waar deze SC eigenlijk terecht komt. Zelf zaten we te denken aan ONZ. Hierdoor kan ONZ nog weer actiever worden. Enkele users van die groep waren de afgelopen al wat meer in ONZ te vinden, blijkbaar is dat toch meer een 'thuis'.
Daarnaast zorgt het misschien wel voor dat deze users buiten de SC komen, en in ONZ zelf gaan posten. Dus dan heeft ONZ ook weer actievere users in het forum zelf.
Deze groep heeft meer behoefte aan topics zoals "FOK! Roessiesch vertaal service" en "Last van koude voeten in bed". En niet zoals in Jong! "Je eerste liefde" "Wees hier nostalgisch over je kindertijd" "Wat voor strafwerk kregen jullie". Voor soorgelijke topics kunnen we ook naar MLN (no offence)
De SC in Jong! heeft gewoon een andere sfeer. Wat er precies anders aan die sfeer is, is lastig te zeggen. Ik denk dat in ONZ dit beter zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |