abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119603689
}:|
pi_119603936
Misschien een topic waarin jonge mensen vertellen hoe ze op FOK! gekomen zijn ofzo.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_119604114
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 16:20 schreef Conflict het volgende:
}:|
Ja ik zag dat er al een soort gelijk topic was; JNG / Jonge mensen in de muziek
pi_119604121
Een voorsteltopic lijkt me een goed idee?
pi_119604180
quote:
6s.gif Op zondag 25 november 2012 16:29 schreef Nestalgie het volgende:
Ja, als het een beetje een leuke OP heeft. Dan maken we er een google earth-map bij met de locatie van iedereen! Ga je gang!
pi_119604235
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 16:30 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ja, als het een beetje een leuke OP heeft. Dan maken we er een google earth-map bij met de locatie van iedereen! Ga je gang!
Meh.. dat voorkomt anonimiteit, aangezien vele anoniem willen blijven.
Waaronder ik.

Leeftijd etc. wil ik wel geven, maar naam adres e.d. niet.
pi_119604307
quote:
6s.gif Op zondag 25 november 2012 16:31 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Meh.. dat voorkomt anonimiteit, aangezien vele anoniem willen blijven.
Waaronder ik.

Leeftijd etc. wil ik wel geven, maar naam adres e.d. niet.
Kan je toch zelf aangeven? Plaatsnaam alleen, ach, wat maakt het uit. Knal er een mooi topic in ^O^
  Admin zondag 25 november 2012 @ 16:36:05 #208
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_119604438
quote:
6s.gif Op zondag 25 november 2012 16:29 schreef Nestalgie het volgende:
Als je maar oppast met je persoonsgegevens.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_119604461
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 16:36 schreef yvonne het volgende:

[..]

Als je maar oppast met je persoonsgegevens.
Precies, hij is open en je moet zelf vertellen wat je wilt vertellen.
pi_119604497
Ik weet niet of de naam nog aangepast kan worden of dat het definitief is.
Maar is Jeugd niet een betere naam?
pi_119604508
Probeer 'm iets uitgebreider te maken zodat het ook echt aantrekkelijk wordt om mee te posten...
pi_119604536
quote:
6s.gif Op zondag 25 november 2012 16:37 schreef Nestalgie het volgende:
Ik weet niet of de naam nog aangepast kan worden of dat het definitief is.
Maar is Jeugd niet een betere naam?
Die discussie is achter de schermen al geweest en we hebben voor Jong! gekozen.
pi_119604572
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 16:38 schreef Conflict het volgende:

[..]

Die discussie is achter de schermen al geweest en we hebben voor Jong! gekozen.
Top!

quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 16:37 schreef Conflict het volgende:
Probeer 'm iets uitgebreider te maken zodat het ook echt aantrekkelijk wordt om mee te posten...
Wat zou er meer in moeten staan?
Een banner?
pi_119604665
quote:
6s.gif Op zondag 25 november 2012 16:39 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Top!

[..]

Wat zou er meer in moeten staan?
Een banner?
Misschien wat meer info? Wat je leuk vindt, wat je niet lust, of je speciale hobbys hebt, relatie ga zo maar door. Misschien een leuke lijst die je kan invullen. Of niet?
pi_119604715
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 16:41 schreef Conflict het volgende:

[..]

Misschien wat meer info? Wat je leuk vindt, wat je niet lust, of je speciale hobbys hebt, relatie ga zo maar door. Misschien een leuke lijst die je kan invullen. Of niet?
Hmm, ik zou die dan niet volledig invullen.
Maar een hele lijst is een leuk idee en dan gewoon invullen wat je wilt.
Ik ga er ff naar kijken.
pi_119604821
quote:
6s.gif Op zondag 25 november 2012 16:42 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Hmm, ik zou die dan niet volledig invullen.
Maar een hele lijst is een leuk idee en dan gewoon invullen wat je wilt.
Ik ga er ff naar kijken.
Precies! Lijstje kan altijd nog worden aangevuld. Je kan gewoon wijzigen en anders vraag je mij maar :)
pi_119604845
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 16:44 schreef Conflict het volgende:

[..]

Precies! Lijstje kan altijd nog worden aangevuld. Je kan gewoon wijzigen en anders vraag je mij maar :)
Er is een lijstje toegevoegd, ideeën zijn altijd welkom.
pi_119605031
Ik heb er een balkje naar JNG / [Veiligheid] Weet wat je post bij geplaatst :)
pi_119661351
Schoolrooster uitwissel topic, nare verhalen topic, vroegah topic (jaren 90 dus zoiets)

En verder moet het toch een beetje vanzelf komen. Straks weten mensen het forum te vinden en krijgen we topics met problemen en dergelijke. Wordt er leuk in gepost heb je succes. c_/
pi_119672365
Ja dat klopt, komt vanzelf wel. Mijn ervaring is dat als de eerste paar posts serieus zijn, je meestal wel een leuk topic krijgt.
pi_119794450
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:01 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

ik zal het bekijken.
Maar als ik nog steeds denk dat onz een eigen plek nodig heeft zal ik het melden
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:03 schreef yvonne het volgende:

[..]

Fair enough ^O^
Naar aanleiding van de discussie in JNG / Jong! Slowchat #31 kliekjes overal overal. Vroeg een groep zich af, of een SC in ONZ als nog mogelijk is. Deze groep voelt zich gewoon niet thuis in JONG!
Nu klinkt dat als kliekerig gedrag. Maar zoals misschien wel opgemerkt is, kwam in PUB en NB vaak genoeg nieuwe users, die vaak genoeg gewoon bleven plakken en terugkwamen in de SC.

Dit is geen post met een klacht over Jong!. Het is prachtig dat er nagedacht wordt door mensen over wat tegenwoordig beter bij FOK! past, en dat er stilgestaan werd bij het feit dat PUB overduidelijk over zijn houdbaarheidsdatum heen was. Ik hoop dan ook dat Jong! goed lopend blijft.

Dit is gewoon een post om een SC te krijgen, om de groep/kliek/whatever you wanna call it een locatie te geven waarin zij overdag terecht kunnen buiten de NB in B&H.
Het maakt in feite niet uit waar deze SC eigenlijk terecht komt. Zelf zaten we te denken aan ONZ. Hierdoor kan ONZ nog weer actiever worden. Enkele users van die groep waren de afgelopen al wat meer in ONZ te vinden, blijkbaar is dat toch meer een 'thuis'.

Daarnaast zorgt het misschien wel voor dat deze users buiten de SC komen, en in ONZ zelf gaan posten. Dus dan heeft ONZ ook weer actievere users in het forum zelf.
Deze groep heeft meer behoefte aan topics zoals "FOK! Roessiesch vertaal service" en "Last van koude voeten in bed". En niet zoals in Jong! "Je eerste liefde" "Wees hier nostalgisch over je kindertijd" "Wat voor strafwerk kregen jullie". Voor soorgelijke topics kunnen we ook naar MLN (no offence)

De SC in Jong! heeft gewoon een andere sfeer. Wat er precies anders aan die sfeer is, is lastig te zeggen. Ik denk dat in ONZ dit beter zal zijn.
pi_119803126
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:21 schreef Flippiee het volgende:

[..]

[..]

Naar aanleiding van de discussie in JNG / Jong! Slowchat #31 kliekjes overal overal. Vroeg een groep zich af, of een SC in ONZ als nog mogelijk is. Deze groep voelt zich gewoon niet thuis in JONG!
Nu klinkt dat als kliekerig gedrag. Maar zoals misschien wel opgemerkt is, kwam in PUB en NB vaak genoeg nieuwe users, die vaak genoeg gewoon bleven plakken en terugkwamen in de SC.

Dit is geen post met een klacht over Jong!. Het is prachtig dat er nagedacht wordt door mensen over wat tegenwoordig beter bij FOK! past, en dat er stilgestaan werd bij het feit dat PUB overduidelijk over zijn houdbaarheidsdatum heen was. Ik hoop dan ook dat Jong! goed lopend blijft.

Dit is gewoon een post om een SC te krijgen, om de groep/kliek/whatever you wanna call it een locatie te geven waarin zij overdag terecht kunnen buiten de NB in B&H.
Het maakt in feite niet uit waar deze SC eigenlijk terecht komt. Zelf zaten we te denken aan ONZ. Hierdoor kan ONZ nog weer actiever worden. Enkele users van die groep waren de afgelopen al wat meer in ONZ te vinden, blijkbaar is dat toch meer een 'thuis'.

Daarnaast zorgt het misschien wel voor dat deze users buiten de SC komen, en in ONZ zelf gaan posten. Dus dan heeft ONZ ook weer actievere users in het forum zelf.
Deze groep heeft meer behoefte aan topics zoals "FOK! Roessiesch vertaal service" en "Last van koude voeten in bed". En niet zoals in Jong! "Je eerste liefde" "Wees hier nostalgisch over je kindertijd" "Wat voor strafwerk kregen jullie". Voor soorgelijke topics kunnen we ook naar MLN (no offence)

De SC in Jong! heeft gewoon een andere sfeer. Wat er precies anders aan die sfeer is, is lastig te zeggen. Ik denk dat in ONZ dit beter zal zijn.
Goede post. We zien jullie graag verschijnen. 14.gif
pi_119804816
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:21 schreef Flippiee het volgende:

[..]

[..]

+1
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_119804823
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 02:04 schreef Beach het volgende:

[..]

+2
pi_119804828
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 02:04 schreef Beach het volgende:

[..]

+100000