quote:Op donderdag 22 november 2012 09:43 schreef pl4kkie het volgende:
Je moet eerst gaan schijten voordat je het gaat doen
Dus je moet het beter plannen dan is er niets aan de hand? Wat is er dan nog fijn en lekker aan dan, klinkt als je tanden poetsen voordat je naar de tandarts gaat, niks voor mij om seks zo te plannen.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:48 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
So true en even wassen is ook wel fijn.
Toch is het zo, moet het persee gaan zoals in jouw ervaringen dan of in jouw fantasie?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben bijna geneigd om het je nog een keer te laten proberen met een normale OP. Hele bed eronder slaat nergens op.
Kan wel als je partner aan de 24 uur race van Monaco is.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
. Hele bed eronder slaat nergens op.
Ik zou zeggen, koop eerst eens een anaal douche, maak daar je kontje van binnen mee schoon, en zoals een ander ook al zei, zorg dat je endeldarm leeg is.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:14 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Kom jij eens met een goede tip dan, ik heb begrepen in het verleden dat jij anaal nogal prettig vind.
Wel vrij diep en aardig hard dat moet ik toegeven, bovendien was ze al een paar dagen niet naar het toilet geweest.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:16 schreef zarGon het volgende:
Het is gewoon variatie. Moet niet, maar wel leuk om een extra optie te hebben, no?
Verder is een hele bed onderpoepen gewoon overdreven, haar kringspier werkt nog. Of je moet er gekke dingen mee gedaan hebben...
Dank je maar zoals ik al eerder aan gaf het gaat niet om mijn kont maar om haar prachtige derriere.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, koop eerst eens een anaal douche, maak daar je kontje van binnen mee schoon, en zoals een ander ook al zei, zorg dat je endeldarm leeg is.
Mee eens maar ondanks mijn vooroordelen vond ik het wel leuk om bij haar te doen en ze werd er enorm opgewonden van, jammer van de afloop, ik denk dat we voorlopig even onze seks "normaal" houden.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:54 schreef MeneerLogica het volgende:
Een keer gedaan, me vriendin vond het niet zoveel aan en ik ook niet, als ik geniet wil ik ook dat ze zelf geniet dus we houden het bij normaal. Experimenteren kan je op genoeg andere manieren.
Vertel, wat is er zo prettig aan dan voor jouzelf?quote:Op donderdag 22 november 2012 10:58 schreef xpompompomx het volgende:
Mijn vriendin vindt het erg leuk gelukkig
Hebben wij ook besloten, toch zei ze ook het ooit nog is goed te proberen. Maar de sex is op dit moment opwindend genoeg op de 'normale' manier inderdaad.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:56 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Mee eens maar ondanks mijn vooroordelen vond ik het wel leuk om bij haar te doen en ze werd er enorm opgewonden van, jammer van de afloop, ik denk dat we voorlopig even onze seks "normaal" houden.
Mee eens, maar die van mij vind het bijzonder opwindend moet ik zeggen en ik merk aan haar dat ze het ook prettig vind als ik met mijn vingers haar endeldarm stimuleer, dat wil ik dan voorlopig nog wel voor haar blijven doen.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hebben wij ook besloten, toch zei ze ook het ooit nog is goed te proberen. Maar de sex is op dit moment opwindend genoeg op de 'normale' manier inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |