abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119496799
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:04 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Mee eens, maar die van mij vind het bijzonder opwindend moet ik zeggen en ik merk aan haar dat ze het ook prettig vind als ik met mijn vingers haar endeldarm stimuleer, dat wil ik dan voorlopig nog wel voor haar blijven doen.
Pas maar op dat je niet te diep gaat dan :D. En volgende keer toch een keer goed voorbereiden ook al hou je er niet van.
pi_119496832
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:05 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Pas maar op dat je niet te diep gaat dan :D. En volgende keer toch een keer goed voorbereiden ook al hou je er niet van.
Yups, ik hoor ook wel eens dat mensen hele voorbereidingen treffen en een grote badhandoek neerleggen ter bescherming van het bed, lijkt me ook al niks al die voorbereidingen eigenlijk.
pi_119496846
Use the search, Luke.

Er zijn ongeveer 3 miljoen topics over anale sex in SEX. Minste wat een moderator kan doen is verwijzen naar een recent soortgelijk topic.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_119496853
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:06 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Yups, ik hoor ook wel eens dat mensen hele voorbereidingen treffen en een grote badhandoek neerleggen ter bescherming van het bed, lijkt me ook al niks al die voorbereidingen eigenlijk.
Zoiets moet je volgens mij wel plannen om geen gedoe te krijgen (geen ervaring mee verder).
pi_119496856
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:06 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Nee hou ik zelf ook niet van. Als de stemming er is voor sex en ik zou zoiets doen is de passie gelijk weg.
pi_119496956
quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zoiets moet je volgens mij wel plannen om geen gedoe te krijgen (geen ervaring mee verder).
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit zoiets gepland heb en ook nog nooit gedoe heb gehad er door :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_119496978
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:07 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Nee hou ik zelf ook niet van. Als de stemming er is voor sex en ik zou zoiets doen is de passie gelijk weg.
Duizend procent mee eens
pi_119497016
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:12 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit zoiets gepland heb en ook nog nooit gedoe heb gehad er door :)
Och dan zal ik wel pech hebben gehad vrees ik.
Geen tips Tally, hard of juist voorzichtig of niet al te diep erin of zo?
pi_119497096
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:14 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Och dan zal ik wel pech hebben gehad vrees ik.
Geen tips Tally, hard of juist voorzichtig of niet al te diep erin of zo?
Iedereen is anders. Dus nee ik heb geen tips. :)
pi_119497148
SEX / Anale seks. Doen?

Daar zitten genoeg tips.
pi_119497165
Topicje of 80, slechts. Te vinden via de search.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_119497281
Was je in haar klaargekomen bij de anale seks? Want dat kan natuurlijk een effect hebben net als een klysma, zeker als zij al een paar dagen niet geweest is :')
pi_119497291
Niks ;(
Tax wil tetten :)!
pi_119497634
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:23 schreef JackieBrown het volgende:
Was je in haar klaargekomen bij de anale seks? Want dat kan natuurlijk een effect hebben net als een klysma, zeker als zij al een paar dagen niet geweest is :')
Nee dat niet, wel later over haar onderrug met als gevolg dat het tezamen een soort pindakaasachtige derrie werd (sorry voor de onsmakelijke omschrijving)
We hebben er later onder een hete douche wel hard om kunnen lachen.
pi_119497672
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:23 schreef JackieBrown het volgende:
:')
pi_119497677
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:35 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Nee dat niet, wel later over haar onderrug met als gevolg dat het tezamen een soort pindakaasachtige derrie werd (sorry voor de onsmakelijke omschrijving)
We hebben er later onder een hete douche wel hard om kunnen lachen.
Ik zou het topic doorlezen die ik gelinkt heb, daar staan zat tips in.
En aangezien je hebt aangegeven het toch voorlopig bij "normale" seks te houden is dit topic ook niet meer nodig.
Succes er mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')