Pas maar op dat je niet te diep gaat danquote:Op donderdag 22 november 2012 11:04 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Mee eens, maar die van mij vind het bijzonder opwindend moet ik zeggen en ik merk aan haar dat ze het ook prettig vind als ik met mijn vingers haar endeldarm stimuleer, dat wil ik dan voorlopig nog wel voor haar blijven doen.
Yups, ik hoor ook wel eens dat mensen hele voorbereidingen treffen en een grote badhandoek neerleggen ter bescherming van het bed, lijkt me ook al niks al die voorbereidingen eigenlijk.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:05 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet te diep gaat dan. En volgende keer toch een keer goed voorbereiden ook al hou je er niet van.
Zoiets moet je volgens mij wel plannen om geen gedoe te krijgen (geen ervaring mee verder).quote:Op donderdag 22 november 2012 11:06 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Yups, ik hoor ook wel eens dat mensen hele voorbereidingen treffen en een grote badhandoek neerleggen ter bescherming van het bed, lijkt me ook al niks al die voorbereidingen eigenlijk.
Nee hou ik zelf ook niet van. Als de stemming er is voor sex en ik zou zoiets doen is de passie gelijk weg.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:06 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Yups, ik hoor ook wel eens dat mensen hele voorbereidingen treffen en een grote badhandoek neerleggen ter bescherming van het bed, lijkt me ook al niks al die voorbereidingen eigenlijk.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit zoiets gepland heb en ook nog nooit gedoe heb gehad er doorquote:Op donderdag 22 november 2012 11:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zoiets moet je volgens mij wel plannen om geen gedoe te krijgen (geen ervaring mee verder).
Duizend procent mee eensquote:Op donderdag 22 november 2012 11:07 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nee hou ik zelf ook niet van. Als de stemming er is voor sex en ik zou zoiets doen is de passie gelijk weg.
Och dan zal ik wel pech hebben gehad vrees ik.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit zoiets gepland heb en ook nog nooit gedoe heb gehad er door
Iedereen is anders. Dus nee ik heb geen tips.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:14 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Och dan zal ik wel pech hebben gehad vrees ik.
Geen tips Tally, hard of juist voorzichtig of niet al te diep erin of zo?
Nee dat niet, wel later over haar onderrug met als gevolg dat het tezamen een soort pindakaasachtige derrie werd (sorry voor de onsmakelijke omschrijving)quote:Op donderdag 22 november 2012 11:23 schreef JackieBrown het volgende:
Was je in haar klaargekomen bij de anale seks? Want dat kan natuurlijk een effect hebben net als een klysma, zeker als zij al een paar dagen niet geweest is
quote:Op donderdag 22 november 2012 11:23 schreef JackieBrown het volgende:
Was je in haar klaargekomen bij de anale seks? Want dat kan natuurlijk een effect hebben net als een klysma, zeker als zij al een paar dagen niet geweest is
Ik zou het topic doorlezen die ik gelinkt heb, daar staan zat tips in.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:35 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee dat niet, wel later over haar onderrug met als gevolg dat het tezamen een soort pindakaasachtige derrie werd (sorry voor de onsmakelijke omschrijving)
We hebben er later onder een hete douche wel hard om kunnen lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |