abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 december 2012 @ 20:21:06 #276
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119821376
is dit het centrale PUB nostalgie topic ?
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_119821528
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 20:18 schreef Conflict het volgende:

[..]

Dat valt behoorlijk mee vind ik. Verder is gewoon iedereen welkom in een slowchat en ik dus ook :) Verper post ik veeeel minder in de SC dan andere mensen. Misschien 's avonds een uurtje en overdag een paar keer. Maar ik vind trouwens dat een moderator dat best mag in zijn forum.

Een SC is leuk voor users uit een bepaald forum. Jammer dat het kliekje doorbroken is hoor. Maar omdat mijn naam blauw gekleurd is mag ik er niet posten? Wat een flauwekul.
Als bijvoorbeeld LompeHork in Jong SC post vind ik het een stuk leuker. Ik vind jou veelte serieus.
pi_119821600
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 december 2012 20:26 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Als bijvoorbeeld LompeHork in Jong SC post vind ik het een stuk leuker. Ik vind jou veelte serieus.
:')
pi_119821616
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 20:27 schreef Conflict het volgende:

[..]

En kan geen normaal antwoord teruggeven. :)
pi_119821639
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 december 2012 20:28 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Ja maar dan ben ik weer te serieus :D
pi_119822290
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 december 2012 20:21 schreef leeell het volgende:
is dit het centrale PUB nostalgie topic ?
Reageer eens op je pm :D
pi_119822929
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 december 2012 20:28 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

pi_119823967
waarom gaan mensen zich druk maken over een sc
pi_119824025
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 december 2012 21:34 schreef Dientje12 het volgende:
waarom gaan mensen zich druk maken over een sc
eigenlijk boeit het me niet zoveel, maar een sc hebben die uit jouw idee is ontstaan vind ik wel fa2
pi_119824267
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 21:35 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

eigenlijk boeit het me niet zoveel, maar een sc hebben die uit jouw idee is ontstaan vind ik wel fa2
Op de grond liggen met je benen omhoog tegen de muur aan en dan in je eigen mond pissen dat vind ik pas fa2
pi_119824298
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 21:42 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Op de grond liggen met je benen omhoog tegen de muur aan en dan in je eigen mond pissen dat vind ik pas fa2
ai ff een camera zoeken
pi_119824315
Heuj dit is geen SC
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:45:25 #288
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_119828987
JONG! MEET
graag op anoniem
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:48:43 #289
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_119829086
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 december 2012 20:26 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 18:28 schreef Beach het volgende:
Sowieso nu lijkt het alsof de Jong SC de Conflict SC is. Je bent veel te veel aanwezig.
Ik ga me er even mee bemoeien :P

Wat een onzin allemaal :') Dus een mod mag niet te veel aanwezig in de SC van z'n forum? We zijn allemaal tegen kliekjes toch? Of heb je liever een prive clubje waarin je zelf mag bepalen wie er in mag? Juist goed dat Conflict veel in de SC aanwezig is om op tijd tegen tyfuszooi op te treden.

En klagen dat hij veel te serieus is? :') Ga dan lekker naar ONZ als je het allemaal niet te serieus wilt? Je gaat toch ook niet de modjes van F&F beschuldigen dat ze veel te serieus zijn?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_119829701
Het slaat nergens op allemaal. Er is een klein groepje users van een mannetje of vijf die graag hun eigen SC heeft. In PUB postten ze niet, alleen maar in de SC. Ik doe moeite om het wat op te leuken met een nieuwe naam en nu is de SC ineens niet meer leuk omdat er nieuwe users bij zijn gekomen. Verder doen die users totaal geen moeite om van Jong! Iets leuks te maken.

En ik ben teveel aanwezig, ik ben te serieus. Het zal wel. Maar FOK! Is een openbaar forum waar iedereen welkom is. Jong! Is er voor iedereen en bestaat dus niet uit een kliekje van een paar mensen die een slowchat volknallen met zooi. Als je graag wil slowchatten met een club mensen uit ONZ, ga dan de moderators daar aanspreken. Of vraag elkaars telefoonnummer en maak een chat aan op whatsapp, dan heb je ook geen last van moderators of indringers en kan je lekker zelf bepalen wie erbij komt.
pi_119829941
Laten we asjeblieft stoppen met deze persoonlijk aanvallen, wij gaan proberen een SC in onz te verwezenlijken en laten jou en jong verder met rust ^O^
pi_119830045
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 00:15 schreef krullenbolletje het volgende:
Laten we asjeblieft stoppen met deze persoonlijk aanvallen, wij gaan proberen een SC in onz te verwezenlijken en laten jou en jong verder met rust ^O^
Mooi zo.
  Admin zondag 2 december 2012 @ 00:24:11 #293
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_119830164
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:48 schreef Fopje het volgende:

[..]

[..]

Ik ga me er even mee bemoeien :P

Wat een onzin allemaal :') Dus een mod mag niet te veel aanwezig in de SC van z'n forum? We zijn allemaal tegen kliekjes toch? Of heb je liever een prive clubje waarin je zelf mag bepalen wie er in mag? Juist goed dat Conflict veel in de SC aanwezig is om op tijd tegen tyfuszooi op te treden.

En klagen dat hij veel te serieus is? :') Ga dan lekker naar ONZ als je het allemaal niet te serieus wilt? Je gaat toch ook niet de modjes van F&F beschuldigen dat ze veel te serieus zijn?
^O^

Wij bieden natuurlijk iedereen een plek aan, maar om nu keer op keer 5 users vanuit een kliekje wéér een ander sc te geven wéér ergens anders op het forum dat gaat me toch echt tever.
Zie eerst maar eens een slowchat te hebben zonder 2 dagen ruzie :{
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_119830245
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2012 00:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

^O^

Wij bieden natuurlijk iedereen een plek aan, maar om nu keer op keer 5 users vanuit een kliekje wéér een ander sc te geven wéér ergens anders op het forum dat gaat me toch echt tever.
Zie eerst maar eens een slowchat te hebben zonder 2 dagen ruzie :{
Ik ben net begonnen met een lijst verzamelen van users uit pub SC die graag weer een SC zouden willen hebben en die nu niet in jong SC posten. Ik zit nu al op 15 mensen, van een paar heb ik nog niks terug gehoord. Het zijn dus zeker niet "5 users" ;) Verder is er nu in Jong SC geen ruzie en is er zo lang ik post in pub SC nooit iets uit de hand gelopen.
  Admin zondag 2 december 2012 @ 00:31:21 #295
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_119830335
Wacht ff, users uit de PUB sc hèbben toch nog een sc.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 2 december 2012 @ 00:31:29 #296
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_119830336
Een stomme vraag misschien Krullenbol. Maar als jullie allemaal van de pub sc komen. Waarom gaan jullie dan niet met zn alle naar jong-sc?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_119830408
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 00:31 schreef yvonne het volgende:
Wacht ff, users uit de PUB sc hèbben toch nog een sc.
Dat is nou juist het probleem; users uit pub SC voelen zich niet thuis in jong SC. Of dit komt omdat de sfeer veranderd is of omdat er andere moderator is of omdat er andere users post kan ik zo niet zeggen. Maar het is wel een feit. Deze mensen willen graag een eigen SC waar ze ook overdag hun ei kwijt kunnen.
pi_119830440
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 00:31 schreef Fopje het volgende:
Een stomme vraag misschien Krullenbol. Maar als jullie allemaal van de pub sc komen. Waarom gaan jullie dan niet met zn alle naar jong-sc?
Zie hierboven. Een uitgebreide onderbouwde verklaring heb ik niet. Maar de sfeer is veranderd, mensen posten er niet meer en dat vind ik jammer.
  zondag 2 december 2012 @ 00:36:07 #299
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_119830470
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 00:34 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Dat is nou juist het probleem; users uit pub SC voelen zich niet thuis in jong SC. Of dit komt omdat de sfeer veranderd is of omdat er andere moderator is of omdat er andere users post kan ik zo niet zeggen. Maar het is wel een feit. Deze mensen willen graag een eigen SC waar ze ook overdag hun ei kwijt kunnen.
Wat een bullshit, dan blijf je aan de gang met SC uitdelen. Ga met die users naar jong-sc en doe je best om die sfeer te verbeteren zou ik zeggen :')
pi_119830484
De sfeer is anders omdat er een nieuwe naam is blijkbaar. Maar als ik in de huidige SC kijk is de sfeer prima! Nogmaals een forum kan niet puur uit een SC bestaan. Een SC is ondersteunend voor de users uit een forum, niet voor een select groepje die verder nergens een plekje kan vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')