SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 15-12-2012 19:47:57 ]
Het kwam ter sprake zondagavond tijdens de mosselavond waar Elies en Maes ook waren, vandaarquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een PSV shirt
En hallo? Ik ben organisaaasie, overleg effe met mijik rochel dat toch ook.
Combobrekerquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kwam ter sprake zondagavond tijdens de mosselavond waar Elies en Maes ook waren, vandaar
Jopi!quote:
Nou vooruitquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kwam ter sprake zondagavond tijdens de mosselavond waar Elies en Maes ook waren, vandaar
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Volgende week maar weer eens inspiratie opdoen bij de bingo van Henk.
Is het weer binkoot?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Volgende week maar weer eens inspiratie opdoen bij de bingo van Henk.
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:54 schreef LompeHork het volgende:
Ik moest me hier meldenen LompeVrouw wilt vast ook wel (rijden, zodat ik kan zuipen
) wel nog even onder voorbehoud, weet nog niet of ik iets heb die datum (agenda vergeten, hoi).
WHOEHOEEEEEEEEEE!quote:Op woensdag 21 november 2012 23:11 schreef LompeHork het volgende:
Zet ons maar op de zeker-lijst, met eten
[..]
[/lokpost]
Zou superleuk zijn kano!quote:Op woensdag 21 november 2012 23:16 schreef kanovinnie het volgende:
Misschien, als ik een lift bij lompehork kan bietsen
Ik weet niet precies waar iedereen woont maar misschien is er wel iets te regelen en anders is het met OV ook echt goed bereikbaarquote:
Een goede voorbereiding is het halve werk, missBee!quote:Op woensdag 21 november 2012 23:52 schreef ElisaB het volgende:
Lees ik dat we iets met een kano gaan doen
* kaplaarzen, zuidwester en zwembroek op lijstje zet
Zo is dat! En ik wil niet de enige zijn die de rest van de avond met een nat broekje loopt. Dusquote:Op woensdag 21 november 2012 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Een goede voorbereiding is het halve werk, missBee!
quote:Op donderdag 22 november 2012 06:30 schreef kanovinnie het volgende:
Ik hoor dat ik iets met ene ElisaB ga doen waar ze een nat broekje van krijgt?
Klinkt nu al als een geslaagde meet
We gaan duimen dat je er bij kunt zijnquote:Op donderdag 22 november 2012 09:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Gooi mij op voorbehoud, heb kans dat m'n werk me in januarie weeken naar Stockholm stuurt, maar het weekend zou ik dan hier moeten zijn. Dan ga ik alleen wel 's avonds weer terug naar huis, dus niet slapen.
En silent polonaise!quote:Op donderdag 22 november 2012 10:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Met kussengevecht in ons ondergoed
Nou je bent niet de enigequote:Op donderdag 22 november 2012 10:54 schreef Greys het volgende:
Die silent polonaise vergeet ik van mijn leven niet meer
Normaal zaten we in een goedkoper hotel maar dat zat vol ivm Filmfestival in Rotterdam.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:11 schreef kanovinnie het volgende:
Wat kost 't hotel per overnachting?
You should be so luckyquote:Op donderdag 22 november 2012 06:30 schreef kanovinnie het volgende:
Ik hoor dat ik iets met ene ElisaB ga doen waar ze een nat broekje van krijgt?
Klinkt nu al als een geslaagde meet
Ikquote:Op donderdag 22 november 2012 13:42 schreef kanovinnie het volgende:
Wie wil er met mij op 1 kamer? Ik bijt niet.
Je kunt Ole even een dm sturen, want zie het lijstje onderaan de OP, die zocht ook nog een roomiequote:Op donderdag 22 november 2012 13:42 schreef kanovinnie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hoi allemaal.
Ik ben de laatste tijd niet meer actief geweest op het forum en dat zal nog wel een aantal dagen zo blijven, ben ik bang.
Spoiler verteld waarom
(alleen lezen als je de feeststemming wat wil beperken )RoozjeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hoi allemaal.
Ik ben de laatste tijd niet meer actief geweest op het forum en dat zal nog wel een aantal dagen zo blijven, ben ik bang.
Spoiler verteld waarom
(alleen lezen als je de feeststemming wat wil beperken )Heel veel sterkte kerelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Hoi allemaal.
Spoiler verteld waarom
(alleen lezen als je de feeststemming wat wil beperken )Sterkte deze tijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Nee? Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:42 schreef kanovinnie het volgende:
Hooguit zachtjesquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee? Weet je dat zeker?
* Puala wilt misschien ook naar de meet komen.
Hoi allemaal.
Spoiler verteld waarom
(alleen lezen als je de feeststemming wat wil beperken )Heel veel sterkte. En gecondoleerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Hoi allemaal.
Spoiler verteld waarom
(alleen lezen als je de feeststemming wat wil beperken )JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Sterkte Roger
, het is nogal wat om doorheen te moeten.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Done.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:08 schreef Greys het volgende:
Zouden jullie ajb ook willen stemmen?![]()
F&F / [STEMMEN!] Fotowedstrijd 10 jaar F&F
Hoi allemaal.
Spoiler verteld waarom
(alleen lezen als je de feeststemming wat wil beperken )Gecondoleerd en heel veel sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al lang gedaanquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:08 schreef Greys het volgende:
Zouden jullie ajb ook willen stemmen?![]()
F&F / [STEMMEN!] Fotowedstrijd 10 jaar F&F
Dank jullie wel.quote:*Alle reacties*
Hoe gaat het met jou en je familie? Want the show must go on maar het zal niet makkelijk zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 17:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
En we zijn er weer.
[..]
Dank jullie wel.![]()
Het zijn een paar kloteweken geweest, maar goed.
Show must go on, nietwaar?
Goeden samenvatting, al vergat je de bingoprijsjes en de vlaaikeuze voor het Jarige Jo(o)pje.quote:Op maandag 3 december 2012 23:50 schreef sp3c het volgende:
sterkte roger
show must go on!
done deal
duurt nog lang he?
ik moet naar de kapper
zijn er nog hotels vrij
random stress
bitterballen
taart
kom jij ook met kaas?quote:
het is 50/50 bij mij maar pa woont nu in Frankrijk dus dat is meer brie tegenwoordigquote:
briequote:Op dinsdag 4 december 2012 00:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is 50/50 bij mij maar pa woont nu in Frankrijk dus dat is meer brie tegenwoordig
noem je mij nou een bastaard?quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
brie
Ik heb mijn vleesch liever puur.
Neeeeee!quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:01 schreef Greys het volgende:
En we hebben laatst bij de bingo ipv saté nu stukken varkenshaas gekregen met spek en kaas... BohhhhhhIk denk dat we dat ook maar in het ESF buffet moeten vragen. Goddelijk!
En toe kregen we een zoveelpersoonsschaal ijs met slagroom en daar bovenop grote brokken chocotaart. omgomgomgomg
oeh dibs op zijn varkenshaas en sp3c!quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:02 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Neeeeee!Dan kan ik Takkeman misschien niet verleiden om mee te gaan
![]()
Maar de saté blijft toch wel he?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:02 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Neeeeee!Dan kan ik Takkeman misschien niet verleiden om mee te gaan
![]()
Varkenshaas met satesausquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar de saté blijft toch wel he?![]()
*geen kaasfan is*
Mijn psychische intolerantie, wat doe je!quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:22 schreef Greys het volgende:
Mijn god
Meteen de kaaspaniek van Cat.
Er stond toch *ook*Niet ipv....
Dus geen zorgen.
Kaas = niet goedquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:30 schreef sp3c het volgende:
ze heeft gelijk!
kaas = goed
pindasaus = niet goed
Rebellion!
Jij stiekeme egoistquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn psychische intolerantie, wat doe je!
[..]
Kaas = niet goed
pindasaus = goed
*rookbom gooit*
Mijn whine behoeft geen water.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij stiekeme egoist
Als er nou mensen geen gehaktballen lusten gaan we die toch ook niet schrappen![]()
Beetje water bij de whine doen hoor
Het zou het leven voor ONS anders een stuk makkelijker makenquote:
En wie is hier nu de egoïst, hmmm?quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het zou het leven voor ONS anders een stuk makkelijker maken
Mmmm even denkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mmmm even denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Die bril flatteert je ogen niet echt eigk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha snap je hem, want ass en dat is een ezel.
Whahaha
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Echt wel jongen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die bril flatteert je ogen niet echt eigk.![]()
Goed zo Muis, Cat deed zondag in Shabu ook al vet onaardig tegen me
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ik was net zo aardig tegen jou als jij tegen mij was.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:14 schreef tombolafan het volgende:
Goed zo Muis, Cat deed zondag in Shabu ook al vet onaardig tegen me![]()
What goes around en zulks.
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Watskebeurt met onze agreement?quote:![]()
Vreemd genoeg helpt dit niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Rustig maar schatje.
It;s not me, it's you.![]()
*kras*Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat ik aan Henk ga vragen of ie ook kaas op de chocotaart doet. En in de patat. En in de friet. En in de salade. En over de spareribs. En als ie dan nog wat over heeft, dan ook in de ballen!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Zeg je dan meteen tegen Henk dat hij nooit meer vlaai krijgt?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:31 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik aan Henk ga vragen of ie ook kaas op de chocotaart doet. En in de patat. En in de friet. En in de salade. En over de spareribs. En als ie dan nog wat over heeft, dan ook in de ballen!![]()
Nee, laat eigenlijk ook maar, doe geen moeite, ik zeg het hem zelf wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Jullie willen gewoon niet dat ik kom he?
Henk vroeg nog over er niet een FOK!versierploeg bestond![]()
Omdat ie morgen zijn zaak Kersterig moet versieren en hij had geen zin.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Als ie bitterballen voor me bakt, dan kom ik versieren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:44 schreef Greys het volgende:
Omdat ie morgen zijn zaak Kersterig moet versieren en hij had geen zin.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL![]()
Ik ben er toch nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:43 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:45 schreef Muis006 het volgende:
Het is dat ik niet kan anders was ik wel haakjes door zijn ballen komen doen![]()
![]()
![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik snap de eerste zin maar halfquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:44 schreef Greys het volgende:
Omdat ie morgen zijn zaak Kersterig moet versieren en hij had geen zin.
Hij heeft vast lui zat aan zijn bar 's avonds leek me die hij aan het werk kon zettenquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Als ie bitterballen voor me bakt, dan kom ik versieren.
[ Bericht 12% gewijzigd door Greys op 04-12-2012 18:03:04 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik vind kerstversieren zalig!quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:44 schreef Greys het volgende:
Omdat ie morgen zijn zaak Kersterig moet versieren en hij had geen zin.![]()
Maar morgen lukt me niet.Als hij wat voor het weekend overlaat zou ik ervoor op en neer komen. En voor zijn ballen en taart natuurlijk.
over = ofquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap de eerste zin maar half
En ik kan niet eens autocorrect de schuld geven
Maar wel je spiergeheugen, dat is soms sneller dan je werkgeheugen. Daarom hebben mensen bv. ook weleens dat ze ieder steeds dezelfde kant uitstappen wanneer ze elkaar moeten passeren en bijna botsen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
over = of
En ik kan niet eens autocorrect de schuld geven![]()
Oeh kinkyquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:45 schreef Muis006 het volgende:
Het is dat ik niet kan anders was ik wel haakjes door zijn ballen komen doen
Nou zeg , je zorgt maar dat je uitgeklust bent hoor , je kunt de bingo toch niet missenquote:
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:43 schreef Cat22 het volgende:
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag![]()
Ongoing project.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:41 schreef Muis006 het volgende:
Iets zegt me dat het niet aan het klussen ligt.
quote:
Ja duhquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:41 schreef Muis006 het volgende:
Iets zegt me dat het niet aan het klussen ligt.
* Puala komt naar de meetquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee? Weet je dat zeker?
* Puala wilt misschien ook naar de meet komen.![]()
![]()
Lekker vooruitzicht hequote:
Superleuk!quote:Ik ga je in de OP zetten!
Met eten?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Jaquote:Op woensdag 5 december 2012 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker vooruitzicht he![]()
[..]
Superleuk!Ik ga je in de OP zetten!
Met eten?![]()
![]()
Thanks! Ik probeer het ook, maar het aanmelden bij VoucherCloud ging niet (krijg de bevestigingslink van de aanmelding niet binnen, welk mailadres ik ook probeer) maar nu heb ik hulp via dm gehad en een code, ik krijg alleen nu de mail met de kaartjes weer niet binnenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:06 schreef moemoe het volgende:
FHF / [gratis] Pathé bioscoopbonnen
Heb net 2 kaartjes per mail gekregen.
Ben benieuwd of het nog komt
Dank voor de tip!
Mmmm...toch even een tvp.I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!![]()
sp3c wees me erop. Peet kwam ook, en voor de rest leest me het wel gezellig. Zet ons maar op misschien. Even kijken of rond die tijd iemand van de familie ons een auto ka lenen want die van ons gaat een dergelijke rit niet overleven denk ikquote:
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!![]()
komen ook mensen uit die contreien volgens mij, misschien kunnen jullie meerijden (maar dan moet je ook meeeten) maar ik weet niet of die in dat hotel gaan slapen of s'avonds weer teruggaan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Waar woont je huis?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:50 schreef paddy het volgende:
[..]
sp3c wees me erop. Peet kwam ook, en voor de rest leest me het wel gezellig. Zet ons maar op misschien. Even kijken of rond die tijd iemand van de familie ons een auto ka lenen want die van ons gaat een dergelijke rit niet overleven denk ik-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
thuis!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAdone dealHAHAHAHAHAHAOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mweh, kunnen we hebben![]()
mits ze oude Anouk () doet en niet nieuwe Anouk (
) want nieuwe Anouk vind ik geen beste Anouk!
Leuk dat je komt! Kan ik je eens een keer live zien.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:50 schreef paddy het volgende:
[..]
sp3c wees me erop. Peet kwam ook, en voor de rest leest me het wel gezellig. Zet ons maar op misschien. Even kijken of rond die tijd iemand van de familie ons een auto ka lenen want die van ons gaat een dergelijke rit niet overleven denk ik
Volgens mij moet ik dan op zoek naar een dame met een aureooltje.
Ik heb de hele ESF week vrij gevraagd.![]()
Gewoon, voor de zekerheid.
Minder dan een maand jonguh!quote:
Wantquote:december telt niet mee.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
wtf?quote:december telt niet mee.
2 jaar geleden was ik dat nog niet. You do the math.quote:
je was verliefd op Sven Kramer en trok je die foute wissel op de spelen wel heel erg aan!quote:Op zondag 9 december 2012 10:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
2 jaar geleden was ik dat nog niet. You do the math.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb het vermoeden dat er nog wat aanmeldingen gaan komen.
Doe wat je niet durft.
Vermoeden bevestigd
Mijn lief en ik willen ook komen bingo-en![]()
(en bitterballen eten natuurlijk
)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet![]()
Leukkkkk, zie ik jou ook eens!quote:Op maandag 10 december 2012 19:55 schreef _aurum_ het volgende:
Vermoeden bevestigd
)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Hier nog een +4 met etenquote:Op maandag 10 december 2012 19:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb het vermoeden dat er nog wat aanmeldingen gaan komen.
Waarvan ééntje OVB
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
+4? Wat ben jij allemaal van plan?quote:Op maandag 10 december 2012 20:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hier nog een +4 met eten
Waarvan ééntje OVB
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
heel erg veel gehaktballen naar binnen werken?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Feessie bouwuhhhhquote:Op maandag 10 december 2012 20:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
+4? Wat ben jij allemaal van plan?
Maar ik heb wel vooraf toestemming gevraagd aan Greys
Zegt ze: "Als je vijf vingers in je muts duwt en ik mag er een pic van maken, dan is het oke!"
En zo geschiedde
Oja, dat klinkt echt typisch als een verzoek van Greys idd.quote:Op maandag 10 december 2012 20:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Feessie bouwuhhhh
Zegt ze: "Als je vijf vingers in je muts duwt en ik mag er een pic van maken, dan is het oke!"
En zo geschiedde![]()
Die Greys tochquote:Op maandag 10 december 2012 20:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Feessie bouwuhhhh
En zo geschiedde, zo'n net meisje
picsoritdidnothappen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jullie geloven het niet of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 20:10 schreef ElisaB het volgende:
Jullie geloven het niet of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik wilde niet klikken maar ik deed het toch ... dikke anticlimax
ok ik wilde wel kijken maar ik dacht aan een andere muts
nog steeds een anticlimax en ik noemde niemand dikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gezellig!quote:Op maandag 10 december 2012 19:55 schreef _aurum_ het volgende:
Vermoeden bevestigd
)
Heeft Loveli zich al aangemeld? Of moet die weer werken?
Doe wat je niet durft.
quote:
dunno? Anders neemt ze maar vrijquote:Op maandag 10 december 2012 20:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Gezellig!
Heeft Loveli zich al aangemeld? Of moet die weer werken?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet![]()
Leukquote:Op maandag 10 december 2012 19:55 schreef _aurum_ het volgende:
Vermoeden bevestigd
)
![]()
Wat een aanmeldingenDeze meet wordt (wederom!) epic!
Ik ga je er bij zetten in de OP!
Willen jullie ook mee eten met het buffetje a 13,50 pp?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
50 Eters al, meer nog zelfs dan vorige keren
Ik heb er zoooooooooo'n zin in
En ik vind het zo leuk dat eigenlijk iedereen van de vorige keren er weer bij is, da's een goed teken, dan vonden jullie het dus net zo gezellig als ik
Kneuterigheid kent geen tijd
Denk je dat we een muts op moeten, of zet Henk de verwarming aan?quote:Op maandag 10 december 2012 22:28 schreef Greys het volgende:
50 Eters al, meer nog zelfs dan vorige keren
Ik heb er zoooooooooo'n zin in
En ik vind het zo leuk dat eigenlijk iedereen van de vorige keren er weer bij is, da's een goed teken, dan vonden jullie het dus net zo gezellig als ik
Kneuterigheid kent geen tijdMuil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
Alsof het er koud kán zijn als wij met onze warme persoonlijkheden er zijnquote:Op maandag 10 december 2012 22:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Denk je dat we een muts op moeten, of zet Henk de verwarming aan?![]()
Maar neem jij voor de zekerheid maar wel je muts mee ja... je weet nooit
Dat ik dáár dan weer niet aan denkquote:Op maandag 10 december 2012 22:41 schreef Greys het volgende:
Alsof het er koud kán zijn als wij met onze warme persoonlijkheden er zijn![]()
Checkquote:Maar neem jij voor de zekerheid maar wel je muts mee ja... je weet nooit
Zullen we voor de zekerheid zelf maar een lamp meenemen??Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
Ik heb het nagevraagd, we eten ook meequote:Op maandag 10 december 2012 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk![]()
Wat een aanmeldingenDeze meet wordt (wederom!) epic!
Ik ga je er bij zetten in de OP!
Willen jullie ook mee eten met het buffetje a 13,50 pp?
Leuk! En je krijgt er geen spijt van!quote:Op maandag 10 december 2012 22:50 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik heb het nagevraagd, we eten ook mee
We zouden tenslotte geen brokken willen maken; zo zijn we nietquote:Op maandag 10 december 2012 22:45 schreef Greys het volgende:
Laten we dat doen.
Eentje met een stevige ketting
Ik de ketting, jij de lamp, of omgekeerd??Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
iemand uit het zuiden ( zeg maar regio Eindhoven of die daar langs komt) die mee doet eten en waar ik met mee kan rijden heen & terug?![]()
Oh gezallig!quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:32 schreef Magneet het volgende:
iemand uit het zuiden ( zeg maar regio Eindhoven of die daar langs komt) die mee doet eten en waar ik met mee kan rijden heen & terug?![]()
Zou leuk zijn inderdaad! Zal ik je (ovb) in de OP zetten?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Surveillance-Fiets
![]()
Toezicht is gezond!![]()
tvpIk denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:24 schreef RenRen- het volgende:
Foutje in de OP, RenRen- ook met eten
Ik wist niet meer hoe laat je kwam, toen we elkaar spraken dacht je dat je pas later op de avond kon, maarrrr nu ga je gewoon lekker meedoen met de ballen![]()
Ik hoop echt dat ie de varkenshaas er ook bij maakt bij het buffet!
Ik pas de OP ff aan!
En bitterballenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wist niet meer hoe laat je kwam, toen we elkaar spraken dacht je dat je pas later op de avond kon, maarrrr nu ga je gewoon lekker meedoen met de ballen![]()
Ik pas de OP ff aan!
Ja, nee, ik hoop dat ikom een uur of 6 op het centraal kan zijn, met de NS weet je het nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik pas de OP ff aan!
NS
Als het niet sneeuwt
Anders heb ik een lift nodig, of een tent om op Breda te slapen.
Vraag het van die varkenshaas, alsof hij nee zegt tegen jou![]()
![]()
Indaha, Takaiki, Ynske en ik komen uit het zuiden, wij blijven wel in het hotel slapen dus we zijn er al vroeg en duiken de incheckhysterie in. Moet je tegen kunnen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:32 schreef Magneet het volgende:
PM me tegen die tijd even, want ik heb nu nog geen idee op welke manier ik richting Rotjeknor afreis. Maar als ik met de auto ga en een plekje over heb kun je altijd mee heen.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
ik wil niet blijven slapen ivm kinderen en vroeg wakker en zondag weer andere dingen te doen hebben enzo.![]()
![]()
Dan ga je met de trein!![]()
Het cafe van Henk zit op 2 minuten lopen van de randstadrail (als je tenminste goed loopt) en het is 2 stops tot Rotterdam CS alwaar je een directe trein kunt pakken naar Einhoven.
Doe wat je niet durft.
Goed lopen.![]()
Trein.
in het voorjaar nog gedaan met de trein, had om 11 uur ofzo de laatste en toen was het de vraag of ik de stoptrein naar Maraheeze nog haalde. ( nachtnet wordt afgeschaft per 1-1 geloof ik in Brabant)![]()
Dan ga je lekker eerder weg of je komt zelf met de auto!
Doe wat je niet durft.
Re en ik eten trouwens ook mee. Ik dacht dat ik dat al gezegd had maar kennelijk niet
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Oh mss ben ik het vergeten er bij te zettenquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:37 schreef MissBliss het volgende:
Re en ik eten trouwens ook mee. Ik dacht dat ik dat al gezegd had maar kennelijk niet![]()
Ga het nu even doen!
Oh en het terras is helemaal overdekt nog op de 26e, laat ie staan voor onsDan blijft de warmte lekker hangen door de terraswarmers.
Zo langs de randstadrail terug? Dat is wel wat langer dan 2 minutenquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dan ga je met de trein!![]()
Het cafe van Henk zit op 2 minuten lopen van de randstadrail (als je tenminste goed loopt) en het is 2 stops tot Rotterdam CS alwaar je een directe trein kunt pakken naar Einhoven.Maar goed, wel goed te doen..
![]()
Bril-jant!quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh mss ben ik het vergeten er bij te zetten![]()
Ga het nu even doen!
Oh en het terras is helemaal overdekt nog op de 26e, laat ie staan voor onsDan blijft de warmte lekker hangen door de terraswarmers.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Thanks Greys
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
We overwegen momenteel om van die lange tafels te huren
Van die grote bierfest-picknick tafels zeg maar. Zodat iedereen sowieso kan zitten om te bingoën en eten
Ik had het al op Fb gezien, vet gedaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga het nu even doen!
[ afbeelding ]-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:12 schreef Greys het volgende:
We overwegen momenteel om van die lange tafels te huren
Van die grote bierfest-picknick tafels zeg maar. Zodat iedereen sowieso kan zitten om te bingoën en etenHeb henk ook van die grote duitse pullen?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
*anton aus tirol op muziek lijstje knalt-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Ennnnnn.... we hebben een dresscode!![]()
*dirndl uit de kast haalt*Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Mooi hequote:Op dinsdag 11 december 2012 17:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had het al op Fb gezien, vet gedaan.
Bril-jantquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga het nu even doen!
[ afbeelding ]
Hier is het nu alweer gestoptquote:Maar het sneeuwde echt hard! De weg is wit
Bij Henk sneeuwde het ook niet trouwens, dus het was vrij plaatselijkIk ga de lijst even voor je langs van de weekquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:58 schreef timmmmm het volgende:
Komen er ook aantrekkelijke single dames tussen de 18 en 22? Dan kom ik ook
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh neequote:Op dinsdag 11 december 2012 17:58 schreef timmmmm het volgende:
Uitsluitendquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:58 schreef timmmmm het volgende:
Ik kom niet, is dat geen goede overhaal-move?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:02 schreef timmmmm het volgende:
We tme te overtuigen dat er wat inzit voor me, en ik ben van de partij!
Wel jammer trouwens dat ik een keer niet kom en het heel veel drukker wordt dan wanneer ik wel kom
Ach, dan kan ik altijd zeggen dat het door mn leeftijd kwam en niet door de al dan niet aanwezige aantrekkelijkheidquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:11 schreef Greys het volgende:
Timmmmmmmmmm heeft wel een beetje lage leeftijdsgrens
Opvallend wel he?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:11 schreef tombolafan het volgende:
Wel jammer trouwens dat ik een keer niet kom en het heel veel drukker wordt dan wanneer ik wel kom
Ik denk persoonlijk meer dat het aan de afwezigheid van heel-de-avond-songfestivalmeuk ligt dan aan de afwezigheid van jou hoor![]()
Ik vind het toch opvallend opvallendquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Opvallend wel he?
Ik denk persoonlijk meer dat het aan de afwezigheid van heel-de-avond-songfestivalmeuk ligt dan aan de afwezigheid van jou hoor![]()
Uitschieters tot 25 kan ik tolereren mits bijzonder hoge aantrekkelijkheid.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:11 schreef Greys het volgende:
Timmmmmmmmmm heeft wel een beetje lage leeftijdsgrens
Ik ben zelf ook van een lage leeftijdsgrens ja
Laffe huichelaar![]()
Nou daar gaan we greysquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uitschieters tot 25 kan ik tolereren mits bijzonder hoge aantrekkelijkheid.
Ow dear, hij is van 1991quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus de gemiddelde FOK!ker houdt meer van bingo, zeg je?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Opvallend wel he?
De gemiddelde FOK!ker houdt stiekem van ESF en durft er NET iets meer voor uit te komen dat ze ook van bingo houdenquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus de gemiddelde FOK!ker houdt meer van bingo, zeg je?
Heb je nog een leuke dochter?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:16 schreef Greys het volgende:
Ik ben goddomme twee keer zo oud als je leeftijdsgrensLaffe huichelaar![]()
Neem jij je moeder maar mee voor tante ElisaBquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neem jij je moeder maar mee voor tante ElisaBMijn moeder heeft sp3c ook al om gehengeld, maar dat doe ik niemand aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar![]()
Neem jij je schep en je emmertje mee, dan pas ik wel op mamsquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:21 schreef timmmmm het volgende:
Mijn moeder heeft sp3c ook al om gehengeld, maar dat doe ik niemand aan
Desnoods samen met Sp3c
Wat ik zo hoor komt er niets om in te scheppen, dus slechte dealquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neem jij je schep en je emmertje mee, dan pas ik wel op mams
Desnoods samen met Sp3cLaffe huichelaar![]()
De bak met frietjesquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat ik zo hoor komt er niets om in te scheppen, dus slechte deal
bejaard wijf.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:16 schreef Greys het volgende:
Ik ben goddomme twee keer zo oud als je leeftijdsgrens-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
En ik zal maar helemaal niets zeggen danquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:16 schreef Greys het volgende:
Ik ben goddomme twee keer zo oud als je leeftijdsgrens
Het is zonde dat je niet kunt komenquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:11 schreef tombolafan het volgende:
Wel jammer trouwens dat ik een keer niet kom en het heel veel drukker wordt dan wanneer ik wel kom![]()
Incheckhysteriequote:Op dinsdag 11 december 2012 15:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Indaha, Takaiki, Ynske en ik komen uit het zuiden, wij blijven wel in het hotel slapen dus we zijn er al vroeg en duiken de incheckhysterie in. Moet je tegen kunnen.![]()
PM me tegen die tijd even, want ik heb nu nog geen idee op welke manier ik richting Rotjeknor afreis. Maar als ik met de auto ga en een plekje over heb kun je altijd mee heen.ik hou ervan !!
O wat geweldigquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga het nu even doen!
[ afbeelding ]![]()
ohja, zojuist een akkoord gekregen van de financiële afdeling hier in huis dus zet mij maar bij opzekers dat ik kom. Vind het wel weer eens tijd voor een FOK! meet![]()
Heel erg leukquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:59 schreef Magneet het volgende:
ohja, zojuist een akkoord gekregen van de financiële afdeling hier in huis dus zet mij maar bij opzekers dat ik kom. Vind het wel weer eens tijd voor een FOK! meet
Eet je ook mee of kom je na het eten? (Ik zou mee eten als ik jou was)
We dreigen gewoon vol te raken deze keer![]()
Ik ga van de week de (ovb)tjes even PMen of ze al iets weten, want als die ook allemaal komen moeten we er een stop op gooien op de aanmeldingen...IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Is er een station in de buurt, vanwaar ik kan lopen naar de gelegenheid? Ik hou niet van metro's. Dan kom ik. Ondanks het gebrek aan aantrekkelijke jonge damesLaffe huichelaar![]()
En het overschot aan heerlijke jongens.
Hoop ik dan, maar dat is een belofte van Greys.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.![]()
True, allemaal leuke mannen die op mannen vallen. En daar ben ik stiekem ook een beetje flieft op!quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:33 schreef Voorschrift het volgende:
En het overschot aan heerlijke jongens.
Hoop ik dan, maar dat is een belofte van Greys.
Er is een treinstation in Rdam Noord, maar da's te ver lopen (vind ik).quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:32 schreef timmmmm het volgende:
Is er een station in de buurt, vanwaar ik kan lopen naar de gelegenheid? Ik hou niet van metro's. Dan kom ik. Ondanks het gebrek aan aantrekkelijke jonge dames
Maar die metro waar het om gaat, die is boven de grond hoor, die bij Henk om de hoek
Ik kijk wel of ik ga lopen of metroën, maar ik kom wel gezellig mee. Voor het eten moet ik nog even kijken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is een treinstation in Rdam Noord, maar da's te ver lopen (vind ik).
Maar die metro waar het om gaat, die is boven de grond hoor, die bij Henk om de hoek
Nu maar hopen dat er aantrekkelijke jonge dames werken danLaffe huichelaar![]()
Er werken lekkere kerelsquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kijk wel of ik ga lopen of metroën, maar ik kom wel gezellig mee. Voor het eten moet ik nog even kijken.
Nu maar hopen dat er aantrekkelijke jonge dames werken dan
Is die dame in dat indianen-outfitje er niet dan?quote:
Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.![]()
Die werkt er niet meerquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is die dame in dat indianen-outfitje er niet dan?
Maar ik kan wel vragen of ze wil komen
Niet?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Die werkt er niet meer
Maar ik kan wel vragen of ze wil komen![]()
Die was altijd zo gezellig en vrolijk.![]()
Niet dat Henk en Peter dat niet zijn natuurlijk.
Naar het begin van de Kleiweg jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:53 schreef Magneet het volgende:
Rotterdam noord naar de kleiweg is like 5 minuten lopen![]()
Dat klopt! Maar Henk zit aan het eind van de Kleiweg
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:53 schreef Magneet het volgende:
Rotterdam noord naar de kleiweg is like 5 minuten lopenLigt eraan hoe je loopt, he.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:55 schreef Magneet het volgende:
vooruit, 20 minuten als je de autoroute volgt maar ook dat is niet veel
Je moet eens met Sp3c gaan praten, die kan daar makkelijk anderhalf uur van maken.
zie mijn toevoegingquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Naar het begin van de Kleiweg ja![]()
Dat klopt! Maar Henk zit aan het eind van de Kleiweg16 minuten volgens goochel
![]()
Ok, nou ik vind het een eindquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:57 schreef Magneet het volgende:
[..]
zie mijn toevoeging16 minuten volgens goochel
die werd zeker geholpen door Appie lcoholquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Ligt eraan hoe je loopt, he.
Je moet eens met Sp3c gaan praten, die kan daar makkelijk anderhalf uur van maken.![]()
Done deal!quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Ligt eraan hoe je loopt, he.
Je moet eens met Sp3c gaan praten, die kan daar makkelijk anderhalf uur van maken.
sp3cje
dan moet je op zekers nooit meegaan naar Ieper ofzo met Yvonne dat overleef je nooit dan. ( wel gezellig en very interesting, dat dan weer wel)quote:![]()
Hij moest uit de metro rechtsaf, een paar honderd meter lopen en dan stond ie direct bij Henk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:58 schreef Magneet het volgende:
[..]
die werd zeker geholpen door Appie lcohol
Dus 1 recht stukje. Hij ging echter uit de metro rechtdoor, de hele buurt door, dan ergens rechts, toen nog een keer rechts, toen eenmaal bij Henk zei hij tegen me 'Je zei dat het 2 minuten lopen was!'. Hij was een half uur onderweg geweest ofzo
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij moest uit de metro rechtsaf, een paar honderd meter lopen en dan stond ie direct bij Henk.
Dus 1 recht stukje. Hij ging echter uit de metro rechtdoor, de hele buurt door, dan ergens rechts, toen nog een keer rechts, toen eenmaal bij Henk zei hij tegen me 'Je zei dat het 2 minuten lopen was!'. Hij was een half uur onderweg geweest ofzo
![]()
Dat kaartje met de routes staat zeker negens meer?
Da's andersquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:59 schreef Magneet het volgende:
[..]
dan moet je op zekers nooit meegaan naar Ieper ofzo met Yvonne dat overleef je nooit dan. ( wel gezellig en very interesting, dat dan weer wel)Dingen waarbij je gewoon moet lopen vind ik niet erg, ik loop ook vrijwillig uren in het bos met de hond. Maar met zo'n meet enzo zou ik geen zin hebben om na afloop nog eens 20 minuten terug te moeten lopen naar het station
Dat heeft ie offline gehaald, die floeper!quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Dat kaartje met de routes staat zeker negens meer?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heeft ie offline gehaald, die floeper!
ik ben ooit midden in de nacht na een Gijsjes meet van het strand in Scheveningen naar Den Haag Centraal gelopen met m'n kuiken want er reden toch geen treinen meerquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's andersDingen waarbij je gewoon moet lopen vind ik niet erg, ik loop ook vrijwillig uren in het bos met de hond. Maar met zo'n meet enzo zou ik geen zin hebben om na afloop nog eens 20 minuten terug te moeten lopen naar het station
( en er zat teveel alcohol in de Gijsjes die die waren toen niet meer zo leuk)
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:01 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik ben ooit midden in de nacht na een Gijsjes meet van het strand in Scheveningen naar Den Haag Centraal gelopen met m'n kuiken want er reden toch geen treinen meer( en er zat teveel alcohol in de Gijsjes die die waren toen niet meer zo leuk)
Nu ben ik wel heel benieuwd naar je eigen aantrekkelijkheidquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook van een lage leeftijdsgrens jafoto?
![]()
![]()
echt niet, imageshack of tinypic oid doet dat steeds!quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heeft ie offline gehaald, die floeper!
maar nu is mijn laptop stuk gegaan dus ik heb het ook niet meer
laten we het maar vergeten
Jajajajajaquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
echt niet, imageshack of tinypic oid doet dat steeds!
No deal!quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
echt niet, imageshack of tinypic oid doet dat steeds!
ik ben het al vergeten
Stel je er niet teveel van voor. Ik was al niet erg aantrekkelijk, en na de laatste weken is het er niet erg op vooruit gegaanquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nu ben ik wel heel benieuwd naar je eigen aantrekkelijkheidfoto?
Foto staat ergens op FOK!, even opgravenLaffe huichelaar![]()
Wat heb je de laatste weken gedaan dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stel je er niet teveel van voor. Ik was al niet erg aantrekkelijk, en na de laatste weken is het er niet erg op vooruit gegaan
Foto staat ergens op FOK!, even opgraven![]()
![]()
LIF / Hoofd kaalscheren #10 - Echte mannen vrezen geen kou Foto.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nu ben ik wel heel benieuwd naar je eigen aantrekkelijkheidfoto?
Laffe huichelaar![]()
Ik vind jou eiks wel een hele mooie kop hebbenquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
LIF / Hoofd kaalscheren #10 - Echte mannen vrezen geen kou Foto.
Over een poosje een beetje kleur er weer op en dan zo zacht blijven kijken![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind jou eiks wel een hele mooie kop hebben
Over een poosje een beetje kleur er weer op en dan zo zacht blijven kijken![]()
Laffe huichelaar![]()
Schattigquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
LIF / Hoofd kaalscheren #10 - Echte mannen vrezen geen kou Foto.![]()
![]()
Nou, jullie zullen het zien over een maandje![]()
De druk is wel hoog nu hoor, het kan alleen nog maar tegenvallen
Laffe huichelaar![]()
Jij gaat naarquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
In het kader van tegenvallen, ik kom niet, was ik vergeten hier te meldenDisney
dus jou vergeven we het.
Voor deze ene keer. In mei zien we je graag met tattoo-sleeve terwijl we Anouk toejubelen of uitlachen
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij gaat naarDisney
dus jou vergeven we het.
Voor deze ene keer. In mei zien we je graag met tattoo-sleeve terwijl we Anouk toejubelen of uitlachen
🐙![]()
You know the drill.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
En anders wel op een van de waarschijnlijk vele pre-voorbereidende-pre-bingo-pre-meets
Sushi!quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
En anders break-glass-in-case-of-sushi-emergency
sushi
sushi
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: