Minder dan een maand jonguh!quote:
quote:december telt niet mee.
wtf?quote:december telt niet mee.
2 jaar geleden was ik dat nog niet. You do the math.quote:
je was verliefd op Sven Kramer en trok je die foute wissel op de spelen wel heel erg aan!quote:Op zondag 9 december 2012 10:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
2 jaar geleden was ik dat nog niet. You do the math.
Leukkkkk, zie ik jou ook eens!quote:Op maandag 10 december 2012 19:55 schreef _aurum_ het volgende:
Vermoeden bevestigd
Mijn lief en ik willen ook komen bingo-en![]()
(en bitterballen eten natuurlijk
)
Hier nog een +4 met etenquote:Op maandag 10 december 2012 19:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb het vermoeden dat er nog wat aanmeldingen gaan komen.
+4? Wat ben jij allemaal van plan?quote:Op maandag 10 december 2012 20:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hier nog een +4 met eten
Waarvan ééntje OVB
Feessie bouwuhhhhquote:Op maandag 10 december 2012 20:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
+4? Wat ben jij allemaal van plan?
Oja, dat klinkt echt typisch als een verzoek van Greys idd.quote:Op maandag 10 december 2012 20:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Feessie bouwuhhhh
Maar ik heb wel vooraf toestemming gevraagd aan Greys
Zegt ze: "Als je vijf vingers in je muts duwt en ik mag er een pic van maken, dan is het oke!"
En zo geschiedde
Die Greys tochquote:Op maandag 10 december 2012 20:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Feessie bouwuhhhh
Maar ik heb wel vooraf toestemming gevraagd aan Greys
Zegt ze: "Als je vijf vingers in je muts duwt en ik mag er een pic van maken, dan is het oke!"
En zo geschiedde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op maandag 10 december 2012 20:10 schreef ElisaB het volgende:
Jullie geloven het niet of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Gezellig!quote:Op maandag 10 december 2012 19:55 schreef _aurum_ het volgende:
Vermoeden bevestigd
)
quote:
dunno? Anders neemt ze maar vrijquote:Op maandag 10 december 2012 20:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Gezellig!
Heeft Loveli zich al aangemeld? Of moet die weer werken?
Leukquote:Op maandag 10 december 2012 19:55 schreef _aurum_ het volgende:
Vermoeden bevestigd
)
Denk je dat we een muts op moeten, of zet Henk de verwarming aan?quote:Op maandag 10 december 2012 22:28 schreef Greys het volgende:
50 Eters al, meer nog zelfs dan vorige keren
Ik heb er zoooooooooo'n zin in
En ik vind het zo leuk dat eigenlijk iedereen van de vorige keren er weer bij is, da's een goed teken, dan vonden jullie het dus net zo gezellig als ik
Kneuterigheid kent geen tijd
Alsof het er koud kán zijn als wij met onze warme persoonlijkheden er zijnquote:Op maandag 10 december 2012 22:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Denk je dat we een muts op moeten, of zet Henk de verwarming aan?
Dat ik dáár dan weer niet aan denkquote:Op maandag 10 december 2012 22:41 schreef Greys het volgende:
Alsof het er koud kán zijn als wij met onze warme persoonlijkheden er zijn![]()
Checkquote:Maar neem jij voor de zekerheid maar wel je muts mee ja... je weet nooit
Ik heb het nagevraagd, we eten ook meequote:Op maandag 10 december 2012 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk![]()
Wat een aanmeldingenDeze meet wordt (wederom!) epic!
Ik ga je er bij zetten in de OP!
Willen jullie ook mee eten met het buffetje a 13,50 pp?
Leuk! En je krijgt er geen spijt van!quote:Op maandag 10 december 2012 22:50 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik heb het nagevraagd, we eten ook mee
We zouden tenslotte geen brokken willen maken; zo zijn we nietquote:Op maandag 10 december 2012 22:45 schreef Greys het volgende:
Laten we dat doen.
Eentje met een stevige ketting
Oh gezallig!quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:32 schreef Magneet het volgende:
iemand uit het zuiden ( zeg maar regio Eindhoven of die daar langs komt) die mee doet eten en waar ik met mee kan rijden heen & terug?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:24 schreef RenRen- het volgende:
Foutje in de OP, RenRen- ook met eten
En bitterballenquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wist niet meer hoe laat je kwam, toen we elkaar spraken dacht je dat je pas later op de avond kon, maarrrr nu ga je gewoon lekker meedoen met de ballen![]()
Ik hoop echt dat ie de varkenshaas er ook bij maakt bij het buffet!
Ik pas de OP ff aan!
Ja, nee, ik hoop dat ikom een uur of 6 op het centraal kan zijn, met de NS weet je het nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wist niet meer hoe laat je kwam, toen we elkaar spraken dacht je dat je pas later op de avond kon, maarrrr nu ga je gewoon lekker meedoen met de ballen![]()
Ik hoop echt dat ie de varkenshaas er ook bij maakt bij het buffet!
Ik pas de OP ff aan!
Indaha, Takaiki, Ynske en ik komen uit het zuiden, wij blijven wel in het hotel slapen dus we zijn er al vroeg en duiken de incheckhysterie in. Moet je tegen kunnen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:32 schreef Magneet het volgende:
iemand uit het zuiden ( zeg maar regio Eindhoven of die daar langs komt) die mee doet eten en waar ik met mee kan rijden heen & terug?
Oh mss ben ik het vergeten er bij te zettenquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:37 schreef MissBliss het volgende:
Re en ik eten trouwens ook mee. Ik dacht dat ik dat al gezegd had maar kennelijk niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |