Minder dan een maand jonguh!quote:
quote:december telt niet mee.
wtf?quote:december telt niet mee.
2 jaar geleden was ik dat nog niet. You do the math.quote:
je was verliefd op Sven Kramer en trok je die foute wissel op de spelen wel heel erg aan!quote:Op zondag 9 december 2012 10:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
2 jaar geleden was ik dat nog niet. You do the math.
Leukkkkk, zie ik jou ook eens!quote:Op maandag 10 december 2012 19:55 schreef _aurum_ het volgende:
Vermoeden bevestigd
Mijn lief en ik willen ook komen bingo-en![]()
(en bitterballen eten natuurlijk
)
Hier nog een +4 met etenquote:Op maandag 10 december 2012 19:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb het vermoeden dat er nog wat aanmeldingen gaan komen.
+4? Wat ben jij allemaal van plan?quote:Op maandag 10 december 2012 20:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hier nog een +4 met eten
Waarvan ééntje OVB
Feessie bouwuhhhhquote:Op maandag 10 december 2012 20:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
+4? Wat ben jij allemaal van plan?
Oja, dat klinkt echt typisch als een verzoek van Greys idd.quote:Op maandag 10 december 2012 20:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Feessie bouwuhhhh
Maar ik heb wel vooraf toestemming gevraagd aan Greys
Zegt ze: "Als je vijf vingers in je muts duwt en ik mag er een pic van maken, dan is het oke!"
En zo geschiedde
Die Greys tochquote:Op maandag 10 december 2012 20:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Feessie bouwuhhhh
Maar ik heb wel vooraf toestemming gevraagd aan Greys
Zegt ze: "Als je vijf vingers in je muts duwt en ik mag er een pic van maken, dan is het oke!"
En zo geschiedde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op maandag 10 december 2012 20:10 schreef ElisaB het volgende:
Jullie geloven het niet of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Gezellig!quote:Op maandag 10 december 2012 19:55 schreef _aurum_ het volgende:
Vermoeden bevestigd
)
quote:
dunno? Anders neemt ze maar vrijquote:Op maandag 10 december 2012 20:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Gezellig!
Heeft Loveli zich al aangemeld? Of moet die weer werken?
Leukquote:Op maandag 10 december 2012 19:55 schreef _aurum_ het volgende:
Vermoeden bevestigd
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |