SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf een code krijgen:Shortcut:quote:Op donderdag 29 november 2012 21:39 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Ik zie al hoe het werkt.
Het aanmelden gaat via www.VoucherCloud.nl, als je daar eenmaal lid van bent kun je de Pathé Actie zien. Als je dan vervolgens je (Vodafone?) telefoonnummer invoert, krijg je een pincode en als je die bevestigt, zie je de 'Voucher code'.
Hiermee kom je op de website www.voordeelbijvodafone.nl. waarna je de 'Voucher code' kunt gebruiken om twee bios kaartjes te laten mailen naar je e-mail adres.
Het is dus allemaal wel legitiem van Vodafone neem ik aan, gewoon een slecht campagne-team / vormgeving van de site.
Registreren/inloggen bij www.VoucherCloud.nl
Naar de volgende link gaan
http://www.vouchercloud.n(...)ingscode-vouchercode
Code genereren, dit verschijnt op de pagina van vouchercloud.
(Hier is gek genoeg geen Vodafone nummer voor nodig.)
Vervolgens hier http://www.voordeelbijvodafone.nl/claimcheque.asp gratis bioscoopbonnen bestellen.
[ Bericht 8% gewijzigd door liesje1979 op 07-12-2012 19:46:53 ]
quote:Beste BettyWeter,
Alsjeblieft!
Hierbij sturen wij je gratis twee Pathé Midweek E-vouchers. Print de E-vouchers afzonderlijk uit en geniet van een gratis filmvoorstelling bij Pathé van maandag tot en met donderdag. Kijk voor alle actuele films, tijden en locaties op www.pathe.nl.
Wij wensen je alvast een prettige filmvoorstelling toe!
Vodafone
gebruikenquote:V2RZ78HB
quote:Omdat deze e-mail verzonden is vanuit een betaalde dienst is het niet mogelijk om u voor deze e-maildienst af te melden. Indien u vragen heeft, neem dan contact met ons op Tel. 010-2043008.
whoehoe ik ookquote:Op donderdag 29 november 2012 18:06 schreef mega-worstje het volgende:
Het werkt ook als je geen vodafone klant bent ik heb mn kaartjes binnen
Dat is wel vreemd ja. Sturen ze je dan elke week opnieuw bioscoopbonnen of watquote:Op donderdag 29 november 2012 18:11 schreef BettyWeter het volgende:
Dit is wel een beetje een vage tekst onderaan de mail:
[..]
Daarbij staat dat het geldig is tot 31 januari 2012 en op de E-voucher staat 2014 zelfsquote:Op donderdag 29 november 2012 18:11 schreef BettyWeter het volgende:
Dit is wel een beetje een vage tekst onderaan de mail:
[..]
Zoals gezegd je kunt dit dus ook zelf invoeren door een account aan te maken bij Vouchercloud.nl en dan voor de Pathé actie te kiezen.quote:
Heb je dus niet nodig, werkt ook met andere telefoonnummers. Ik vraag me alleen af of ze je e-ticket later niet blokkeren als blijkt dat je geen vodafone klant bent...quote:Op donderdag 29 november 2012 22:58 schreef xatlad het volgende:
Jammer dat je persee vodafone nummer nodig hebt heb kpn.
Jawel staat bij de voorwaarden..quote:Op donderdag 29 november 2012 23:04 schreef xatlad het volgende:
Kun je toch niet blokkeren als je die al uitgeprint hebt?
enquote:Deelnemers die aantoonbaar misbruik maken van de Actie kunnen van deelname worden uitgesloten.
Voorwaardenquote:Bij gebleken fraude met de E-voucher wordt aangifte gedaan bij Justitie.
De e-ticket zelf blijft natuurlijk ook online in de database bij Pathé staan, anders kunnen ze deze bij de kassa niet inscannen. Die moet natuurlijk wel als e-ticket gezien worden door de scanner van Pathé. Als ze deze filteren met de niet-vodafone klanten, heb je kans dat je straks bij de kassa staat en de e-ticket ongeldig wordt verklaard.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:04 schreef xatlad het volgende:
Kun je toch niet blokkeren als je die al uitgeprint hebt?
Ok hmm denk je echt dat ze daar zo streng op zijn kunt toch zeggen dat je ondertussen bent overgestapt met nummer behoud ofzo.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:08 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
De e-ticket zelf blijft natuurlijk ook online in de database bij Pathé staan, anders kunnen ze deze bij de kassa niet inscannen. Die moet natuurlijk wel als e-ticket gezien worden door de scanner van Pathé. Als ze deze filteren met de niet-vodafone klanten, heb je kans dat je straks bij de kassa staat en de e-ticket ongeldig wordt verklaard.
Klinkt niet echt goed heb geen zin om een boete te krijgen of de bak in te draaien.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jawel staat bij de voorwaarden..
[..]
en
[..]
Voorwaarden
Het staat altijd in die Pathe mails. Je mag geen bioscoopkaarten kopen met iemand anders zijn/haar creditcard of rekening, dat is normaal gesproken fraude denk ik.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:14 schreef xatlad het volgende:
[..]
Klinkt niet echt goed heb geen zin om een boete te krijgen of de bak in te draaien.
Of is dat risico wel te nemen?
er staat wel vodafone klanten, maar misschien ben ik met een ander nummer wel klant... dan mag ik er alsnog gebruik van maken zoals de voorwaarden nu zijn.quote:Aan de actie kan worden deelgenomen door Vodafone klanten die van Vodafone een unieke actiecode van deelname hebben ontvangen (hierna: de Deelnemer).
Het lijkt me slim om de voorwaarden zoals deze nu gesteld zijn, op te slaan. Voordat je er later gezeur mee krijgt, al betwijfel ik het. Ik denk dat ze het lek niet zullen dichten zo te zien. Volgens mij is het technisch gezien ook een stuk lastiger om bij het telefoon invulscherm alleen maar Vodafone klanten te accepteren.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:18 schreef loecje het volgende:
er staat in de voorwaarden niet dat je een vodafone nummer moet gebruiken
[..]
er staat wel vodafone klanten, maar misschien ben ik met een ander nummer wel klant... dan mag ik er alsnog gebruik van maken zoals de voorwaarden nu zijn.
+1quote:Op donderdag 29 november 2012 23:26 schreef Rockfire het volgende:
Ik ben gewoon vodafone-klant en heb zelf een code aangevraagd
Klopt, voor 3D/IMAX moet je 2.50 betalen hiermeequote:Op donderdag 29 november 2012 23:29 schreef xatlad het volgende:
Vraag me alleen af of deze wel voor 3D en IMAX geld zal je vast wel weer bij moeten betalen.
Staat allemaal in de voorwaardenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:29 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Klopt, voor 3D/IMAX moet je 2.50 betalen hiermee
Het lekkere aan die bon is nou juist dat ie pas eind februari 2014 verloopt... Dan moeten we nog haasten om die tickets te verzilveren ookquote:Op donderdag 29 november 2012 23:28 schreef automatic_ het volgende:
En daarbij lijkt het mij niet dat er bij de Pathé gecontroleerd kan worden. Als je een bon hebt en je kan deze week gaan, dan zou ik zo snel mogelijk gaan
Luiwammes, lees een paar posts terug. Je kunt je eigen code genereren via cloudvoucher.nl.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:30 schreef alwaysonhold het volgende:
Hoe kom je aan die codes? En zo ja, wie heeft nog codes?
Staat ook in voorwaarde:quote:Op donderdag 29 november 2012 23:29 schreef xatlad het volgende:
Vraag me alleen af of deze wel voor 3D en IMAX geld zal je vast wel weer bij moeten betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toeslag IMAX 3D zal wel 5,00 euro zijn, gewoon 3D 2,50.
Op de ticket zelf staat nog:
''E-Voucher is niet geldig bij Premières, evenementen, speciale of besloten voorstellingen. Voor 3D en IMAX voorstellingen geldt een toeslag.''Ditismijnsig.
Of je leest even een topic doorquote:Op donderdag 29 november 2012 23:30 schreef alwaysonhold het volgende:
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:30 schreef alwaysonhold het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door AnimeFan op 30-11-2012 00:08:45 ]
http://www.vouchercloud.nl/vodafonequote:Op donderdag 29 november 2012 23:30 schreef alwaysonhold het volgende:
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:31 schreef AnimeFan het volgende:
[..]thanx!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht aanmelden voor nieuwsbrief?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit zelf bij Vodafone maar krijg nooit nieuws over zulke acties
Ik vind dat ze leuke acties hebben hoor, en het zorgt ervoor dat mensen graag Vodafone-klant willen zijn.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:34 schreef xatlad het volgende:
Gelukkig heb ik nog van die 3D brillen hier van hun krijg je ook 1,- euro korting meen ik als je die terug geeft per bril.![]()
Vodafone is echt dom zeg haha.
Ik heb het volgens mij wel gehad, maar gewistquote:Op donderdag 29 november 2012 23:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit zelf bij Vodafone maar krijg nooit nieuws over zulke acties
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:36 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Aan de E-ticket nummers te zien, zitten we op 8.100. Het ticketnummer loopt op, mijn eerste ticket was in de 7.700 reeks. Het kan zijn dat de actie natuurlijk gewoon wordt stopgezet bij 10.000 vrijgegeven E-tickets.
Nee. Niet tijdens Feestdagen en niet in de kerstvakantie.quote:
Welke heb je gebruikt?quote:
Kerstvakantie uitgesloten (staat óók in de voorwaardenquote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kerstvakantie uitgesloten (staat óók in de voorwaarden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn gesnaaidquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
hij doet het bij mij helemaal niet meer via vouchercloud
doet ie ut bij jou ook niet meer?quote:
net op tijd 2 kaartjes voor mij, mijn ouders en een goede vriendin kunnen bestellen. Hahaquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
doet ie ut bij jou ook niet meer?
als ik klik op deal ophalen dan krijg ik alleen maar andere aanbiedingen van vodafone op vouchercloud
Geen idee, ik heb een code rechtstreeks gekregen van TS, dus niet via vouchercloud.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
doet ie ut bij jou ook niet meer?
als ik klik op deal ophalen dan krijg ik alleen maar andere aanbiedingen van vodafone op vouchercloud
ik nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:37 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Ik zie hem hier gewoon nog staan hoor bovenaan: http://www.vouchercloud.nl/vodafone
haha nee ik heb een heel moeilijk wachtwoord gekozenquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:40 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Moet ik proberen voor je in te loggenOf ben je er zo één die overal hetzelfde ww voor gebruikt
.
Hoe kom je in godsnaam aan zoveel telefoonnummers dan voor Cloudvoucher registratie en PIN opvragen? Of jat je elke Voucher Code die hier vrij komtquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:42 schreef alwaysonhold het volgende:
Zo, en nog 2 aangevraagd voor een goede vriend van me. haha, wat leuk dit
nee, vriend opgebeld en voor hem gedaanquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:43 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam aan zoveel telefoonnummers dan voor Cloudvoucher registratie en PIN opvragen? Of jat je elke Voucher Code die hier vrij komt?
Nee klote, het lukt niet meer... Vouchercloud is er wel snel bij dan!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
haha nee ik heb een heel moeilijk wachtwoord gekozennot.. hahah
Ik ben bang dat als dit teveel aandacht krijg, de codes weldegelijk worden getraceerd naar de betreffende e-tickets, en Pathé moet gaan uitzoeken in samenwerking met Vodafone en Cloudvoucher wie er nu wel en wie er nu geen Vodafone klant is. Dat zou wel een hels karwei worden, en nogmaals ik denk dat de kans heel klein is dat zoiets in de praktijk gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 30 november 2012 01:11 schreef alwaysonhold het volgende:
Toch grappig dat heel NL gratis naar de bios kan door deze actie als ze zouden willen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |