quote:Op donderdag 29 november 2012 23:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kerstvakantie uitgesloten (staat óók in de voorwaarden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn gesnaaidquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
hij doet het bij mij helemaal niet meer via vouchercloud
doet ie ut bij jou ook niet meer?quote:
net op tijd 2 kaartjes voor mij, mijn ouders en een goede vriendin kunnen bestellen. Hahaquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
doet ie ut bij jou ook niet meer?
als ik klik op deal ophalen dan krijg ik alleen maar andere aanbiedingen van vodafone op vouchercloud
Geen idee, ik heb een code rechtstreeks gekregen van TS, dus niet via vouchercloud.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
doet ie ut bij jou ook niet meer?
als ik klik op deal ophalen dan krijg ik alleen maar andere aanbiedingen van vodafone op vouchercloud
ik nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:37 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Ik zie hem hier gewoon nog staan hoor bovenaan: http://www.vouchercloud.nl/vodafone
haha nee ik heb een heel moeilijk wachtwoord gekozenquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:40 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Moet ik proberen voor je in te loggenOf ben je er zo één die overal hetzelfde ww voor gebruikt
.
Hoe kom je in godsnaam aan zoveel telefoonnummers dan voor Cloudvoucher registratie en PIN opvragen? Of jat je elke Voucher Code die hier vrij komtquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:42 schreef alwaysonhold het volgende:
Zo, en nog 2 aangevraagd voor een goede vriend van me. haha, wat leuk dit
nee, vriend opgebeld en voor hem gedaanquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:43 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam aan zoveel telefoonnummers dan voor Cloudvoucher registratie en PIN opvragen? Of jat je elke Voucher Code die hier vrij komt?
Nee klote, het lukt niet meer... Vouchercloud is er wel snel bij dan!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
haha nee ik heb een heel moeilijk wachtwoord gekozennot.. hahah
Ik ben bang dat als dit teveel aandacht krijg, de codes weldegelijk worden getraceerd naar de betreffende e-tickets, en Pathé moet gaan uitzoeken in samenwerking met Vodafone en Cloudvoucher wie er nu wel en wie er nu geen Vodafone klant is. Dat zou wel een hels karwei worden, en nogmaals ik denk dat de kans heel klein is dat zoiets in de praktijk gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 30 november 2012 01:11 schreef alwaysonhold het volgende:
Toch grappig dat heel NL gratis naar de bios kan door deze actie als ze zouden willen :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |