+1quote:Op donderdag 29 november 2012 23:26 schreef Rockfire het volgende:
Ik ben gewoon vodafone-klant en heb zelf een code aangevraagd
Klopt, voor 3D/IMAX moet je 2.50 betalen hiermeequote:Op donderdag 29 november 2012 23:29 schreef xatlad het volgende:
Vraag me alleen af of deze wel voor 3D en IMAX geld zal je vast wel weer bij moeten betalen.
Staat allemaal in de voorwaardenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:29 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Klopt, voor 3D/IMAX moet je 2.50 betalen hiermee
Het lekkere aan die bon is nou juist dat ie pas eind februari 2014 verloopt... Dan moeten we nog haasten om die tickets te verzilveren ookquote:Op donderdag 29 november 2012 23:28 schreef automatic_ het volgende:
En daarbij lijkt het mij niet dat er bij de Pathé gecontroleerd kan worden. Als je een bon hebt en je kan deze week gaan, dan zou ik zo snel mogelijk gaan
Luiwammes, lees een paar posts terug. Je kunt je eigen code genereren via cloudvoucher.nl.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:30 schreef alwaysonhold het volgende:
Hoe kom je aan die codes? En zo ja, wie heeft nog codes?
Staat ook in voorwaarde:quote:Op donderdag 29 november 2012 23:29 schreef xatlad het volgende:
Vraag me alleen af of deze wel voor 3D en IMAX geld zal je vast wel weer bij moeten betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toeslag IMAX 3D zal wel 5,00 euro zijn, gewoon 3D 2,50.
Op de ticket zelf staat nog:
''E-Voucher is niet geldig bij Premières, evenementen, speciale of besloten voorstellingen. Voor 3D en IMAX voorstellingen geldt een toeslag.''Ditismijnsig.
Of je leest even een topic doorquote:Op donderdag 29 november 2012 23:30 schreef alwaysonhold het volgende:
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:30 schreef alwaysonhold het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door AnimeFan op 30-11-2012 00:08:45 ]
http://www.vouchercloud.nl/vodafonequote:Op donderdag 29 november 2012 23:30 schreef alwaysonhold het volgende:
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:31 schreef AnimeFan het volgende:
[..]thanx!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht aanmelden voor nieuwsbrief?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit zelf bij Vodafone maar krijg nooit nieuws over zulke acties
Ik vind dat ze leuke acties hebben hoor, en het zorgt ervoor dat mensen graag Vodafone-klant willen zijn.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:34 schreef xatlad het volgende:
Gelukkig heb ik nog van die 3D brillen hier van hun krijg je ook 1,- euro korting meen ik als je die terug geeft per bril.![]()
Vodafone is echt dom zeg haha.
Ik heb het volgens mij wel gehad, maar gewistquote:Op donderdag 29 november 2012 23:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit zelf bij Vodafone maar krijg nooit nieuws over zulke acties
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:36 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Aan de E-ticket nummers te zien, zitten we op 8.100. Het ticketnummer loopt op, mijn eerste ticket was in de 7.700 reeks. Het kan zijn dat de actie natuurlijk gewoon wordt stopgezet bij 10.000 vrijgegeven E-tickets.
Nee. Niet tijdens Feestdagen en niet in de kerstvakantie.quote:
Welke heb je gebruikt?quote:
Kerstvakantie uitgesloten (staat óók in de voorwaardenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |