Oeh kinkyquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:45 schreef Muis006 het volgende:
Het is dat ik niet kan anders was ik wel haakjes door zijn ballen komen doen
Nou zeg , je zorgt maar dat je uitgeklust bent hoor , je kunt de bingo toch niet missenquote:
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:43 schreef Cat22 het volgende:
Jullie willen gewoon niet dat ik kom he?
Ongoing project.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:41 schreef Muis006 het volgende:
Iets zegt me dat het niet aan het klussen ligt.
quote:
Ja duhquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:41 schreef Muis006 het volgende:
Iets zegt me dat het niet aan het klussen ligt.
* Puala komt naar de meetquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee? Weet je dat zeker?
* Puala wilt misschien ook naar de meet komen.
Lekker vooruitzicht hequote:
Superleuk!quote:
Jaquote:Op woensdag 5 december 2012 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker vooruitzicht he![]()
[..]
Superleuk!Ik ga je in de OP zetten!
Met eten?
Thanks! Ik probeer het ook, maar het aanmelden bij VoucherCloud ging niet (krijg de bevestigingslink van de aanmelding niet binnen, welk mailadres ik ook probeer) maar nu heb ik hulp via dm gehad en een code, ik krijg alleen nu de mail met de kaartjes weer niet binnenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:06 schreef moemoe het volgende:
FHF / [gratis] Pathé bioscoopbonnen
Heb net 2 kaartjes per mail gekregen.
sp3c wees me erop. Peet kwam ook, en voor de rest leest me het wel gezellig. Zet ons maar op misschien. Even kijken of rond die tijd iemand van de familie ons een auto ka lenen want die van ons gaat een dergelijke rit niet overleven denk ikquote:
Waar woont je huis?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:50 schreef paddy het volgende:
[..]
sp3c wees me erop. Peet kwam ook, en voor de rest leest me het wel gezellig. Zet ons maar op misschien. Even kijken of rond die tijd iemand van de familie ons een auto ka lenen want die van ons gaat een dergelijke rit niet overleven denk ik
Leuk dat je komt! Kan ik je eens een keer live zien.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:50 schreef paddy het volgende:
[..]
sp3c wees me erop. Peet kwam ook, en voor de rest leest me het wel gezellig. Zet ons maar op misschien. Even kijken of rond die tijd iemand van de familie ons een auto ka lenen want die van ons gaat een dergelijke rit niet overleven denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |