Die bril flatteert je ogen niet echt eigk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha snap je hem, want ass en dat is een ezel.
Whahaha
Echt wel jongen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die bril flatteert je ogen niet echt eigk.
Ik was net zo aardig tegen jou als jij tegen mij was.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:14 schreef tombolafan het volgende:
Goed zo Muis, Cat deed zondag in Shabu ook al vet onaardig tegen me
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Watskebeurt met onze agreement?quote:
Vreemd genoeg helpt dit niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Rustig maar schatje.
It;s not me, it's you.
Zeg je dan meteen tegen Henk dat hij nooit meer vlaai krijgt?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:31 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik aan Henk ga vragen of ie ook kaas op de chocotaart doet. En in de patat. En in de friet. En in de salade. En over de spareribs. En als ie dan nog wat over heeft, dan ook in de ballen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Als ie bitterballen voor me bakt, dan kom ik versieren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:44 schreef Greys het volgende:
Henk vroeg nog over er niet een FOK!versierploeg bestond![]()
Omdat ie morgen zijn zaak Kersterig moet versieren en hij had geen zin.
Ik ben er toch nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:43 schreef Cat22 het volgende:
Jullie willen gewoon niet dat ik kom he?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:45 schreef Muis006 het volgende:
Het is dat ik niet kan anders was ik wel haakjes door zijn ballen komen doen
Ik snap de eerste zin maar halfquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:44 schreef Greys het volgende:
Hij heeft vast lui zat aan zijn bar 's avonds leek me die hij aan het werk kon zettenquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Als ie bitterballen voor me bakt, dan kom ik versieren.
Ik vind kerstversieren zalig!quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:44 schreef Greys het volgende:
over = ofquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap de eerste zin maar half
Maar wel je spiergeheugen, dat is soms sneller dan je werkgeheugen. Daarom hebben mensen bv. ook weleens dat ze ieder steeds dezelfde kant uitstappen wanneer ze elkaar moeten passeren en bijna botsen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
over = of
En ik kan niet eens autocorrect de schuld geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |