SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 15-12-2012 19:47:57 ]
Het kwam ter sprake zondagavond tijdens de mosselavond waar Elies en Maes ook waren, vandaarquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een PSV shirt
En hallo? Ik ben organisaaasie, overleg effe met mijik rochel dat toch ook.
Combobrekerquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kwam ter sprake zondagavond tijdens de mosselavond waar Elies en Maes ook waren, vandaar
Jopi!quote:
Nou vooruitquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kwam ter sprake zondagavond tijdens de mosselavond waar Elies en Maes ook waren, vandaar
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Volgende week maar weer eens inspiratie opdoen bij de bingo van Henk.
Is het weer binkoot?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Volgende week maar weer eens inspiratie opdoen bij de bingo van Henk.
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:54 schreef LompeHork het volgende:
Ik moest me hier meldenen LompeVrouw wilt vast ook wel (rijden, zodat ik kan zuipen
) wel nog even onder voorbehoud, weet nog niet of ik iets heb die datum (agenda vergeten, hoi).
WHOEHOEEEEEEEEEE!quote:Op woensdag 21 november 2012 23:11 schreef LompeHork het volgende:
Zet ons maar op de zeker-lijst, met eten
[..]
[/lokpost]
Zou superleuk zijn kano!quote:Op woensdag 21 november 2012 23:16 schreef kanovinnie het volgende:
Misschien, als ik een lift bij lompehork kan bietsen
Ik weet niet precies waar iedereen woont maar misschien is er wel iets te regelen en anders is het met OV ook echt goed bereikbaarquote:
Een goede voorbereiding is het halve werk, missBee!quote:Op woensdag 21 november 2012 23:52 schreef ElisaB het volgende:
Lees ik dat we iets met een kano gaan doen
* kaplaarzen, zuidwester en zwembroek op lijstje zet
Zo is dat! En ik wil niet de enige zijn die de rest van de avond met een nat broekje loopt. Dusquote:Op woensdag 21 november 2012 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Een goede voorbereiding is het halve werk, missBee!
quote:Op donderdag 22 november 2012 06:30 schreef kanovinnie het volgende:
Ik hoor dat ik iets met ene ElisaB ga doen waar ze een nat broekje van krijgt?
Klinkt nu al als een geslaagde meet
We gaan duimen dat je er bij kunt zijnquote:Op donderdag 22 november 2012 09:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Gooi mij op voorbehoud, heb kans dat m'n werk me in januarie weeken naar Stockholm stuurt, maar het weekend zou ik dan hier moeten zijn. Dan ga ik alleen wel 's avonds weer terug naar huis, dus niet slapen.
En silent polonaise!quote:Op donderdag 22 november 2012 10:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Met kussengevecht in ons ondergoed
Nou je bent niet de enigequote:Op donderdag 22 november 2012 10:54 schreef Greys het volgende:
Die silent polonaise vergeet ik van mijn leven niet meer
Normaal zaten we in een goedkoper hotel maar dat zat vol ivm Filmfestival in Rotterdam.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:11 schreef kanovinnie het volgende:
Wat kost 't hotel per overnachting?
You should be so luckyquote:Op donderdag 22 november 2012 06:30 schreef kanovinnie het volgende:
Ik hoor dat ik iets met ene ElisaB ga doen waar ze een nat broekje van krijgt?
Klinkt nu al als een geslaagde meet
Ikquote:Op donderdag 22 november 2012 13:42 schreef kanovinnie het volgende:
Wie wil er met mij op 1 kamer? Ik bijt niet.
Je kunt Ole even een dm sturen, want zie het lijstje onderaan de OP, die zocht ook nog een roomiequote:Op donderdag 22 november 2012 13:42 schreef kanovinnie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hoi allemaal.
Ik ben de laatste tijd niet meer actief geweest op het forum en dat zal nog wel een aantal dagen zo blijven, ben ik bang.
Spoiler verteld waarom
(alleen lezen als je de feeststemming wat wil beperken )RoozjeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hoi allemaal.
Ik ben de laatste tijd niet meer actief geweest op het forum en dat zal nog wel een aantal dagen zo blijven, ben ik bang.
Spoiler verteld waarom
(alleen lezen als je de feeststemming wat wil beperken )Heel veel sterkte kerelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Hoi allemaal.
Spoiler verteld waarom
(alleen lezen als je de feeststemming wat wil beperken )Sterkte deze tijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Nee? Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:42 schreef kanovinnie het volgende:
Hooguit zachtjesquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee? Weet je dat zeker?
* Puala wilt misschien ook naar de meet komen.
Hoi allemaal.
Spoiler verteld waarom
(alleen lezen als je de feeststemming wat wil beperken )Heel veel sterkte. En gecondoleerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Hoi allemaal.
Spoiler verteld waarom
(alleen lezen als je de feeststemming wat wil beperken )JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Sterkte Roger
, het is nogal wat om doorheen te moeten.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Done.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:08 schreef Greys het volgende:
Zouden jullie ajb ook willen stemmen?![]()
F&F / [STEMMEN!] Fotowedstrijd 10 jaar F&F
Hoi allemaal.
Spoiler verteld waarom
(alleen lezen als je de feeststemming wat wil beperken )Gecondoleerd en heel veel sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al lang gedaanquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:08 schreef Greys het volgende:
Zouden jullie ajb ook willen stemmen?![]()
F&F / [STEMMEN!] Fotowedstrijd 10 jaar F&F
Dank jullie wel.quote:*Alle reacties*
Hoe gaat het met jou en je familie? Want the show must go on maar het zal niet makkelijk zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 17:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
En we zijn er weer.
[..]
Dank jullie wel.![]()
Het zijn een paar kloteweken geweest, maar goed.
Show must go on, nietwaar?
Goeden samenvatting, al vergat je de bingoprijsjes en de vlaaikeuze voor het Jarige Jo(o)pje.quote:Op maandag 3 december 2012 23:50 schreef sp3c het volgende:
sterkte roger
show must go on!
done deal
duurt nog lang he?
ik moet naar de kapper
zijn er nog hotels vrij
random stress
bitterballen
taart
kom jij ook met kaas?quote:
het is 50/50 bij mij maar pa woont nu in Frankrijk dus dat is meer brie tegenwoordigquote:
briequote:Op dinsdag 4 december 2012 00:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is 50/50 bij mij maar pa woont nu in Frankrijk dus dat is meer brie tegenwoordig
noem je mij nou een bastaard?quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
brie
Ik heb mijn vleesch liever puur.
Neeeeee!quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:01 schreef Greys het volgende:
En we hebben laatst bij de bingo ipv saté nu stukken varkenshaas gekregen met spek en kaas... BohhhhhhIk denk dat we dat ook maar in het ESF buffet moeten vragen. Goddelijk!
En toe kregen we een zoveelpersoonsschaal ijs met slagroom en daar bovenop grote brokken chocotaart. omgomgomgomg
oeh dibs op zijn varkenshaas en sp3c!quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:02 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Neeeeee!Dan kan ik Takkeman misschien niet verleiden om mee te gaan
![]()
Maar de saté blijft toch wel he?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:02 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Neeeeee!Dan kan ik Takkeman misschien niet verleiden om mee te gaan
![]()
Varkenshaas met satesausquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar de saté blijft toch wel he?![]()
*geen kaasfan is*
Mijn psychische intolerantie, wat doe je!quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:22 schreef Greys het volgende:
Mijn god
Meteen de kaaspaniek van Cat.
Er stond toch *ook*Niet ipv....
Dus geen zorgen.
Kaas = niet goedquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:30 schreef sp3c het volgende:
ze heeft gelijk!
kaas = goed
pindasaus = niet goed
Rebellion!
Jij stiekeme egoistquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn psychische intolerantie, wat doe je!
[..]
Kaas = niet goed
pindasaus = goed
*rookbom gooit*
Mijn whine behoeft geen water.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij stiekeme egoist
Als er nou mensen geen gehaktballen lusten gaan we die toch ook niet schrappen![]()
Beetje water bij de whine doen hoor
Het zou het leven voor ONS anders een stuk makkelijker makenquote:
En wie is hier nu de egoïst, hmmm?quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het zou het leven voor ONS anders een stuk makkelijker maken
Mmmm even denkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mmmm even denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties Forumhop: Hop naar: