Ik weet niet precies waar iedereen woont maar misschien is er wel iets te regelen en anders is het met OV ook echt goed bereikbaarquote:
Een goede voorbereiding is het halve werk, missBee!quote:Op woensdag 21 november 2012 23:52 schreef ElisaB het volgende:
Lees ik dat we iets met een kano gaan doen
* kaplaarzen, zuidwester en zwembroek op lijstje zet
Zo is dat! En ik wil niet de enige zijn die de rest van de avond met een nat broekje loopt. Dusquote:Op woensdag 21 november 2012 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Een goede voorbereiding is het halve werk, missBee!
quote:Op donderdag 22 november 2012 06:30 schreef kanovinnie het volgende:
Ik hoor dat ik iets met ene ElisaB ga doen waar ze een nat broekje van krijgt?
Klinkt nu al als een geslaagde meet
We gaan duimen dat je er bij kunt zijnquote:Op donderdag 22 november 2012 09:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Gooi mij op voorbehoud, heb kans dat m'n werk me in januarie weeken naar Stockholm stuurt, maar het weekend zou ik dan hier moeten zijn. Dan ga ik alleen wel 's avonds weer terug naar huis, dus niet slapen.
En silent polonaise!quote:Op donderdag 22 november 2012 10:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Met kussengevecht in ons ondergoed
Nou je bent niet de enigequote:Op donderdag 22 november 2012 10:54 schreef Greys het volgende:
Die silent polonaise vergeet ik van mijn leven niet meer
Normaal zaten we in een goedkoper hotel maar dat zat vol ivm Filmfestival in Rotterdam.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:11 schreef kanovinnie het volgende:
Wat kost 't hotel per overnachting?
You should be so luckyquote:Op donderdag 22 november 2012 06:30 schreef kanovinnie het volgende:
Ik hoor dat ik iets met ene ElisaB ga doen waar ze een nat broekje van krijgt?
Klinkt nu al als een geslaagde meet
Ikquote:Op donderdag 22 november 2012 13:42 schreef kanovinnie het volgende:
Wie wil er met mij op 1 kamer? Ik bijt niet.
Je kunt Ole even een dm sturen, want zie het lijstje onderaan de OP, die zocht ook nog een roomiequote:Op donderdag 22 november 2012 13:42 schreef kanovinnie het volgende:
Wie wil er met mij op 1 kamer? Ik bijt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |