Ik ookquote:Op woensdag 7 november 2012 15:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik heb vreselijke trek in een gehaktbal nu zeg. Kanonnen.
Ik zag net ook je PM! (quote:Op woensdag 7 november 2012 17:08 schreef Kally het volgende:
Helaas kan ik op zeker niet mee eten, heb dezelfde dag al een babyshower/verjaardag, weet ook nog de tijden niet precies, probeer wel later op de avond nog te komen
Ja, ik baal best een beetjequote:Op woensdag 7 november 2012 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag net ook je PM! ()
Ik ga keihard duimen dat je later op de avond nog ff langs kunt komen, want we moeten met Cee samen stuiteren op The Overtones![]()
Wat jammer! Hopelijk kan je later die avond nogquote:Op woensdag 7 november 2012 17:08 schreef Kally het volgende:
Helaas kan ik op zeker niet mee eten, heb dezelfde dag al een babyshower/verjaardag, weet ook nog de tijden niet precies, probeer wel later op de avond nog te komen
Ik ga mijn best doenquote:Op woensdag 7 november 2012 18:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat jammer! Hopelijk kan je later die avond nog
Dan moet je hem wel met de 26e doen ipv de 25e.quote:Op zondag 11 november 2012 20:15 schreef Steve het volgende:
Dat was eigenlijk alleen om die tag te proberen..
quote:Op zondag 11 november 2012 20:33 schreef Greys het volgende:
Oh en ik wil onze achteroverligfoto-ophetbed nog eens over doen.
Dus je moet ook komen Steve
quote:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja hoi, wij komen ook (incl. eten)
Leukquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja hoi, wij komen ook (incl. eten)
Huh, echt niet?quote:
Te ver wegquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik kan het toch niet nalaten om nog 1 laatste maal te spammen, voor iedereen die morgen niets te doen heeft, fan van het songfestival is en graag naar Delft komt
http://www.cocsongfestival.nl/index.php/tickets-en-lokatie/
Ik kan helaas niet maar ik wil je superveel plezier wensen en heel veel succes!quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik kan het toch niet nalaten om nog 1 laatste maal te spammen, voor iedereen die morgen niets te doen heeft, fan van het songfestival is en graag naar Delft komt
http://www.cocsongfestival.nl/index.php/tickets-en-lokatie/
quote:
Komt goed! We hebben nog evenquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]JAAAAAAAAAAA!
Ik ga even kijken of er nog iemand bij komt die dan met jou een kamer kan delen en anders proberen we op een van de 2 persoons kamers er een bed bij te regelen, dus dat zet ik even apart in het lijstje maar gaan we helemaal oplossen!
We doen voor de schrik dan wel een whiskeyquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:40 schreef Pokkehontas het volgende:
............ (stil is van dit enthousiasme)
LANGER DAN DE VORIGE KEER HOOR!quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:45 schreef Greys het volgende:
DUURT LANG!
Oh Pokke... hoe lang mogen we onze foon swaffelen deze keer?
Omdat jullie je vorige keer zo goed hebben gedragen, krijgen jullie er tien minuten extra bij.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:45 schreef Greys het volgende:
DUURT LANG!
Oh Pokke... hoe lang mogen we onze foon swaffelen deze keer?
WHOEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:56 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Omdat jullie je vorige keer zo goed hebben gedragen, krijgen jullie er tien minuten extra bij.
Wie meedokt, mag Joop zoenen (zei Grees), dus ik dok meequote:Op dinsdag 20 november 2012 17:42 schreef Greys het volgende:
We moeten nog even iets leuks bedenken voorJoop
die speciaal voor ons komt ballendraaien.
Een vlaai en een fles drank, zo dachten we? Elies en Maes en ik betalen daar sowieso aan. Mocht er nog iemand een paar eurootjes aan mee willen doen, voel je niet verplicht!!!
Wat denk je wat?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:02 schreef ElisaB het volgende:
Wie meedokt, mag Joop zoenen (zei Grees), dus ik dok mee
Ik had allang bedacht dat ik weer vlaai voor Joop ging meenemen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:42 schreef Greys het volgende:
Een vlaai en een fles drank, zo dachten we? Elies en Maes en ik betalen daar sowieso aan. Mocht er nog iemand een paar eurootjes aan mee willen doen, voel je niet verplicht!!!
Misschien wil Qwea 'm wel een orgasme bezorgen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:42 schreef Greys het volgende:
Een PSV shirtquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:42 schreef Greys het volgende:
Jij wil gewoon baksels van mij!quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had allang bedacht dat ik weer vlaai voor Joop ging meenemen.![]()
Maar dan wordt het dit keer een hele (of 2)!
Ik wil de vlaai best wel kopen (meebetalen komen we wel uit), ik doe er ook eentje voor Henk en Peter trouwens.
Mogen jullie weer beslissen welke smaak.![]()
En is er ook weer vlaai nodig voor de premeet?
Of misschien dat Muis wel wat wil gaat bakken, ook lekkah.
Ik wilde alleen maar niet opdringerig zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |