Het is echt een gave he?quote:Op zondag 4 november 2012 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwww.... jij weet alles écht nóg smeriger te maken
Gelukkig is het nu afgezakt.quote:
Ik zit nog een beetje met die foto... Heb een beetje zure opboeringenquote:
Bakje yoghurt helpt misschien.quote:Op zondag 4 november 2012 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zit nog een beetje met die foto... Heb een beetje zure opboeringen
Ideeën, ik zit er vol van.quote:
Oh wat tofquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Draait Henk ook ESF klassiekers?Ken wel niemand van de lijst live, maar het klinkt erg gezellig, en het songfestival is nog heel ver weg, enzo....
Ik ken er ook niet echt veelquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:22 schreef Muis006 het volgende:
Op de vorige meet was ook iemand die verder nog niemand kende, die is tot midden in de nacht geblevenje gaat zeker geen spijt krijgen als je komt.
Ik ben niet bangquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
We zijn allemaal heel lief
Behalve Q, maar die tem ik wel.
Dat kun je zelf bepalen, of je eet mee, of je komt later.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoe laat begint het...ik krijg er nu wel erg veel zin in. Eens even langs het schema van m'n gezin halen, of ik niet voor iets anders nodig ben...
Ik zou maar ff indimmen als ik jou was, anders zeg ik je kamer afquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
We zijn allemaal heel lief
Behalve Q, maar die tem ik wel.
Wat Kally zegtquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoe laat begint het...ik krijg er nu wel erg veel zin in. Eens even langs het schema van m'n gezin halen, of ik niet voor iets anders nodig ben...
Wat is indimmen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou maar ff indimmen als ik jou was, anders zeg ik je kamer af
De ballen van Henk zijn legendarischquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik word wild als ik een goede gehaktbal ontwaar, dus als ik kom wil ik eten![]()
![]()
Ik bedoelde indammen. Taalnazi uithangen over 1 letterquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat is indimmen?
Focus jij je nou maar op de kaakchirurg.
En krijg de schijtquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:32 schreef Muis006 het volgende:
Focus jij je nou maar op de kaakchirurg.
Whehequote:Op dinsdag 6 november 2012 16:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik bedoelde indammen. Taalnazi uithangen over 1 letter
*Airport gaat bellen
Ik vind je wel liefquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
En krijg de schijt! Ik was het gvd net vergeten
Tofquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik ben volgens sommigen ook liev, dus dat kan alleen maar gezellig worden. Ik ga eens kijken en laat het op tijd weten...leuk!
Maarre, waar is diegene gebleven!quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:22 schreef Muis006 het volgende:
Op de vorige meet was ook iemand die verder nog niemand kende, die is tot midden in de nacht geblevenje gaat zeker geen spijt krijgen als je komt.
Sttt, nu schrik je mensen afquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maarre, waar is diegene gebleven!
quote:
Zo roll ikquote:
Dat lijkt me ook erg apart om van dichtbij mee te maken. Je leest er wel over, maar dat blijft een ver van je bed show.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik schrik niet zo snel...wel een beetje net op m'n werk, ik vermoed dat iemand bezig is om een vrouw te worden. Ik bedoel letterlijk, dat hij hormonen slikt om een zij te worden. Anders kan ik de lichamelijke veranderingen (borstvorming, haar, manier van lopen) niet verklaren. Niets op tegen, iedereen gun ik haar/zijn pad naar geluk...maar wel verrassend als dit soort dingen om je heen gebeuren.
Gelukkig ben ik als ESF fan wel wat gewend!
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
This is how you roll
Animal print, pants outta control
Ik heb niet de behoefte een man te worden, dus dat zit wel goedquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Het is de derder keer dat ik het meemaak...twee keer dat iemand waar ik werkte langzaam steeds vrouwelijker werd, en een derde keer werd er iemand aangenomen die net na de operatie was, zeg maar. Je zou haast denken, dat ik mannen aanzet tot een sex-change. Maar zo knap ben ik nou ook weer niet dacht ik
Ik kom toch nietquote:
quote:
Ja sorryquote:
Jammerquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja sorryAndere verplichtingen
Ik ga mn best doen misschien heel heel even toch te komen maar 99,99 % kans van niet
Ik was er vorige keer!quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Jammer
Is al zo lang geleden, maar goed het kan niet altijd
Jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was er vorige keer!
We zien wel hoe het loopt, en anders de keer erop gewoon weer
Als dit nog steeds een ding is, ik vind het prima hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 18:59 schreef Greys het volgende:
Maanvis weet nog niet 100% zeker of ie komt, dus dan is het 'risico' te groot met die hotelkamers.
Dus als Roger het er mee eens is komt TMM dan bij Erik en hem op de kamer (wachten Roger wel ff af, die tijd hebben we nog makkelijk en dan bel ik anders van de week wel ff hoor dat daar een 3e persoon bij komt als dat stress geeft kennelijk) en als Maanvis dan alsnog zeker komt dan regelen we wel dat hij er ook als 3e bij kan bij iemand op een kamer of wellicht is er tegen die tijd nog iemand die een roomie zoekt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |