Het ziet er uhm... apart uit.quote:Op zondag 4 november 2012 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is een test, ik weet ook nog niet wat ik ervan moet vinden.![]()
De meesten vinden het leuk, zegt dat iets over hen of over ons?
Die durven niet eerlijk te zijn, ik vind hem afschuwelijkquote:Op zondag 4 november 2012 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is een test, ik weet ook nog niet wat ik ervan moet vinden.![]()
De meesten vinden het leuk, zegt dat iets over hen of over ons?
Rustig maar, hij is al weg.quote:Op zondag 4 november 2012 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die durven niet eerlijk te zijn, ik vind hem afschuwelijk
Nee hij heeft arrensleediarreequote:Op zondag 4 november 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
Ik zie nu een kat die zuurstokken uitschijt?
Als dit de verbeterde versie is durf ik niet te vragen naar de vorige versie![]()
![]()
quote:
Waar de ballen alleen in de boom hangen.quote:
Wat zitten we er allebei feestelijk bij he Ing?quote:
Greysquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:41 schreef Greys het volgende:
Ohja Elies, je mag ook zó komen:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_blote_billen__.html
Ja mocht je die sleeve te lastig vinden...quote:
Als ik dat plaatje zo eens bekijk, lijk ik inderdaad e-norm op Anoukquote:Op zondag 4 november 2012 22:36 schreef Greys het volgende:
Ja mocht je die sleeve te lastig vinden...
Dan kan je ook zo op Anouk lijken!
Er is vast wel een flatteuze hoek te vinden van waaruit gefotografeerd mijn kont op die van Anouk lijkt jaquote:
Geloof me maar: die hoek vind je bij mij nietquote:Op zondag 4 november 2012 22:41 schreef Greys het volgende:
Er is vast wel een flatteuze hoek te vinden van waaruit gefotografeerd mijn kont op die van Anouk lijkt jaBij jou ook heur.
Owwwww.... jij weet alles écht nóg smeriger te makenquote:Op zondag 4 november 2012 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Da's een closeup die ik dan weer niet hoef te zien, Elies, je donkere hoekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |