Dat duurt toch eeuwen voordat zo'n ding af isquote:
Maanvis wilde geloof ik ook nog ja, anders is het misschien een idee dat hij en TMM op een kamer gaan. Dus hopelijk lezen ze het snelquote:Op zondag 4 november 2012 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Het kan bij mij en Roger als Roger het daar mee eens is? Wilde maanvis ook niet nog een hotelletje met ons pakken want anders is die straks alleen over?
En truth be told, ik heb ook niet zo'n trek om dingen voor anderen te regelen![]()
. Vorige keer heb ik ook de hotelkamer al geregeld, en nu weer en nu zou ik er dan weer achteraan moeten bellen om weer iets te regelen voor iemand anders. En ik houd daar gewoon niet van en krijg er stress van
.
quote:
quote:
Ja hoi, had ik nou jouw reservering aan je gemaild? (plies tell me yesquote:
Neequote:Op zondag 4 november 2012 17:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hoi, had ik nou jouw reservering aan je gemaild? (plies tell me yes) want ik weet het niet meer, heb m'n send items leeggeflikkerd en je reservering weggepleurd. En anders moet ik ff airport bellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 november 2012 17:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
3 euro is geen geld, zou ik ook doen.quote:
Het is een test, ik weet ook nog niet wat ik ervan moet vinden.quote:Op zondag 4 november 2012 21:28 schreef tombolafan het volgende:
CAT!
Waarom wordt de kat in je UI bruut genomen door een zuurstok?![]()
Het ziet er uhm... apart uit.quote:Op zondag 4 november 2012 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is een test, ik weet ook nog niet wat ik ervan moet vinden.![]()
De meesten vinden het leuk, zegt dat iets over hen of over ons?
Die durven niet eerlijk te zijn, ik vind hem afschuwelijkquote:Op zondag 4 november 2012 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is een test, ik weet ook nog niet wat ik ervan moet vinden.![]()
De meesten vinden het leuk, zegt dat iets over hen of over ons?
Rustig maar, hij is al weg.quote:Op zondag 4 november 2012 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die durven niet eerlijk te zijn, ik vind hem afschuwelijk
Nee hij heeft arrensleediarreequote:Op zondag 4 november 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
Ik zie nu een kat die zuurstokken uitschijt?
Als dit de verbeterde versie is durf ik niet te vragen naar de vorige versie![]()
![]()
quote:
Waar de ballen alleen in de boom hangen.quote:
Wat zitten we er allebei feestelijk bij he Ing?quote:
Greysquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:41 schreef Greys het volgende:
Ohja Elies, je mag ook zó komen:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_blote_billen__.html
Ja mocht je die sleeve te lastig vinden...quote:
Als ik dat plaatje zo eens bekijk, lijk ik inderdaad e-norm op Anoukquote:Op zondag 4 november 2012 22:36 schreef Greys het volgende:
Ja mocht je die sleeve te lastig vinden...
Dan kan je ook zo op Anouk lijken!
Er is vast wel een flatteuze hoek te vinden van waaruit gefotografeerd mijn kont op die van Anouk lijkt jaquote:
Geloof me maar: die hoek vind je bij mij nietquote:Op zondag 4 november 2012 22:41 schreef Greys het volgende:
Er is vast wel een flatteuze hoek te vinden van waaruit gefotografeerd mijn kont op die van Anouk lijkt jaBij jou ook heur.
Owwwww.... jij weet alles écht nóg smeriger te makenquote:Op zondag 4 november 2012 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Da's een closeup die ik dan weer niet hoef te zien, Elies, je donkere hoekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |