Ik ookquote:Op woensdag 7 november 2012 15:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik heb vreselijke trek in een gehaktbal nu zeg. Kanonnen.
Ik zag net ook je PM! (quote:Op woensdag 7 november 2012 17:08 schreef Kally het volgende:
Helaas kan ik op zeker niet mee eten, heb dezelfde dag al een babyshower/verjaardag, weet ook nog de tijden niet precies, probeer wel later op de avond nog te komen
Ja, ik baal best een beetjequote:Op woensdag 7 november 2012 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag net ook je PM! ()
Ik ga keihard duimen dat je later op de avond nog ff langs kunt komen, want we moeten met Cee samen stuiteren op The Overtones![]()
Wat jammer! Hopelijk kan je later die avond nogquote:Op woensdag 7 november 2012 17:08 schreef Kally het volgende:
Helaas kan ik op zeker niet mee eten, heb dezelfde dag al een babyshower/verjaardag, weet ook nog de tijden niet precies, probeer wel later op de avond nog te komen
Ik ga mijn best doenquote:Op woensdag 7 november 2012 18:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat jammer! Hopelijk kan je later die avond nog
Dan moet je hem wel met de 26e doen ipv de 25e.quote:Op zondag 11 november 2012 20:15 schreef Steve het volgende:
Dat was eigenlijk alleen om die tag te proberen..
quote:Op zondag 11 november 2012 20:33 schreef Greys het volgende:
Oh en ik wil onze achteroverligfoto-ophetbed nog eens over doen.
Dus je moet ook komen Steve
quote:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja hoi, wij komen ook (incl. eten)
Leukquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja hoi, wij komen ook (incl. eten)
Huh, echt niet?quote:
Te ver wegquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik kan het toch niet nalaten om nog 1 laatste maal te spammen, voor iedereen die morgen niets te doen heeft, fan van het songfestival is en graag naar Delft komt
http://www.cocsongfestival.nl/index.php/tickets-en-lokatie/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |