Zo langs de randstadrail terug? Dat is wel wat langer dan 2 minutenquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dan ga je met de trein!![]()
Het cafe van Henk zit op 2 minuten lopen van de randstadrail (als je tenminste goed loopt) en het is 2 stops tot Rotterdam CS alwaar je een directe trein kunt pakken naar Einhoven.
Bril-jant!quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh mss ben ik het vergeten er bij te zetten![]()
Ga het nu even doen!
Oh en het terras is helemaal overdekt nog op de 26e, laat ie staan voor onsDan blijft de warmte lekker hangen door de terraswarmers.
[ afbeelding ]
Ik had het al op Fb gezien, vet gedaan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga het nu even doen!
Oh en het terras is helemaal overdekt nog op de 26e, laat ie staan voor onsDan blijft de warmte lekker hangen door de terraswarmers.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:12 schreef Greys het volgende:
We overwegen momenteel om van die lange tafels te huren
Van die grote bierfest-picknick tafels zeg maar. Zodat iedereen sowieso kan zitten om te bingoën en eten
Mooi hequote:Op dinsdag 11 december 2012 17:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had het al op Fb gezien, vet gedaan.
Bril-jantquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga het nu even doen!
[ afbeelding ]
Hier is het nu alweer gestoptquote:
Ik ga de lijst even voor je langs van de weekquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:58 schreef timmmmm het volgende:
Komen er ook aantrekkelijke single dames tussen de 18 en 22? Dan kom ik ook
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh neequote:Op dinsdag 11 december 2012 17:58 schreef timmmmm het volgende:
Uitsluitendquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:58 schreef timmmmm het volgende:
Ik kom niet, is dat geen goede overhaal-move?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:02 schreef timmmmm het volgende:
We tme te overtuigen dat er wat inzit voor me, en ik ben van de partij!
Ach, dan kan ik altijd zeggen dat het door mn leeftijd kwam en niet door de al dan niet aanwezige aantrekkelijkheidquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:11 schreef Greys het volgende:
Timmmmmmmmmm heeft wel een beetje lage leeftijdsgrens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |