Er is een treinstation in Rdam Noord, maar da's te ver lopen (vind ik).quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:32 schreef timmmmm het volgende:
Is er een station in de buurt, vanwaar ik kan lopen naar de gelegenheid? Ik hou niet van metro's. Dan kom ik. Ondanks het gebrek aan aantrekkelijke jonge dames
Ik kijk wel of ik ga lopen of metroën, maar ik kom wel gezellig mee. Voor het eten moet ik nog even kijken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is een treinstation in Rdam Noord, maar da's te ver lopen (vind ik).
Maar die metro waar het om gaat, die is boven de grond hoor, die bij Henk om de hoek
Er werken lekkere kerelsquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kijk wel of ik ga lopen of metroën, maar ik kom wel gezellig mee. Voor het eten moet ik nog even kijken.
Nu maar hopen dat er aantrekkelijke jonge dames werken dan
Is die dame in dat indianen-outfitje er niet dan?quote:
Die werkt er niet meerquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is die dame in dat indianen-outfitje er niet dan?
Niet?quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Die werkt er niet meer
Maar ik kan wel vragen of ze wil komen
Naar het begin van de Kleiweg jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:53 schreef Magneet het volgende:
Rotterdam noord naar de kleiweg is like 5 minuten lopen
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:53 schreef Magneet het volgende:
Rotterdam noord naar de kleiweg is like 5 minuten lopen
Ligt eraan hoe je loopt, he.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:55 schreef Magneet het volgende:
vooruit, 20 minuten als je de autoroute volgt maar ook dat is niet veel
zie mijn toevoegingquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Naar het begin van de Kleiweg ja![]()
Dat klopt! Maar Henk zit aan het eind van de Kleiweg
Ok, nou ik vind het een eindquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:57 schreef Magneet het volgende:
[..]
zie mijn toevoeging16 minuten volgens goochel
die werd zeker geholpen door Appie lcoholquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Ligt eraan hoe je loopt, he.
Je moet eens met Sp3c gaan praten, die kan daar makkelijk anderhalf uur van maken.
Done deal!quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Ligt eraan hoe je loopt, he.
Je moet eens met Sp3c gaan praten, die kan daar makkelijk anderhalf uur van maken.
dan moet je op zekers nooit meegaan naar Ieper ofzo met Yvonne dat overleef je nooit dan. ( wel gezellig en very interesting, dat dan weer wel)quote:
Hij moest uit de metro rechtsaf, een paar honderd meter lopen en dan stond ie direct bij Henk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:58 schreef Magneet het volgende:
[..]
die werd zeker geholpen door Appie lcohol
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij moest uit de metro rechtsaf, een paar honderd meter lopen en dan stond ie direct bij Henk.
Dus 1 recht stukje. Hij ging echter uit de metro rechtdoor, de hele buurt door, dan ergens rechts, toen nog een keer rechts, toen eenmaal bij Henk zei hij tegen me 'Je zei dat het 2 minuten lopen was!'. Hij was een half uur onderweg geweest ofzo
Da's andersquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:59 schreef Magneet het volgende:
[..]
dan moet je op zekers nooit meegaan naar Ieper ofzo met Yvonne dat overleef je nooit dan. ( wel gezellig en very interesting, dat dan weer wel)
Dat heeft ie offline gehaald, die floeper!quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Dat kaartje met de routes staat zeker negens meer?
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heeft ie offline gehaald, die floeper!
ik ben ooit midden in de nacht na een Gijsjes meet van het strand in Scheveningen naar Den Haag Centraal gelopen met m'n kuiken want er reden toch geen treinen meerquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's andersDingen waarbij je gewoon moet lopen vind ik niet erg, ik loop ook vrijwillig uren in het bos met de hond. Maar met zo'n meet enzo zou ik geen zin hebben om na afloop nog eens 20 minuten terug te moeten lopen naar het station
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:01 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik ben ooit midden in de nacht na een Gijsjes meet van het strand in Scheveningen naar Den Haag Centraal gelopen met m'n kuiken want er reden toch geen treinen meer( en er zat teveel alcohol in de Gijsjes die die waren toen niet meer zo leuk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |