Opvallend wel he?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:11 schreef tombolafan het volgende:
Wel jammer trouwens dat ik een keer niet kom en het heel veel drukker wordt dan wanneer ik wel kom
Ik vind het toch opvallend opvallendquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Opvallend wel he?
Ik denk persoonlijk meer dat het aan de afwezigheid van heel-de-avond-songfestivalmeuk ligt dan aan de afwezigheid van jou hoor![]()
Uitschieters tot 25 kan ik tolereren mits bijzonder hoge aantrekkelijkheid.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:11 schreef Greys het volgende:
Timmmmmmmmmm heeft wel een beetje lage leeftijdsgrens
Nou daar gaan we greysquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uitschieters tot 25 kan ik tolereren mits bijzonder hoge aantrekkelijkheid.
Ik ben zelf ook van een lage leeftijdsgrens ja
Ow dear, hij is van 1991quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uitschieters tot 25 kan ik tolereren mits bijzonder hoge aantrekkelijkheid.
Ik ben zelf ook van een lage leeftijdsgrens ja
Dus de gemiddelde FOK!ker houdt meer van bingo, zeg je?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Opvallend wel he?
Ik denk persoonlijk meer dat het aan de afwezigheid van heel-de-avond-songfestivalmeuk ligt dan aan de afwezigheid van jou hoor![]()
De gemiddelde FOK!ker houdt stiekem van ESF en durft er NET iets meer voor uit te komen dat ze ook van bingo houdenquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus de gemiddelde FOK!ker houdt meer van bingo, zeg je?
Heb je nog een leuke dochter?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:16 schreef Greys het volgende:
Ik ben goddomme twee keer zo oud als je leeftijdsgrens
Neem jij je moeder maar mee voor tante ElisaBquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neem jij je moeder maar mee voor tante ElisaBMijn moeder heeft sp3c ook al om gehengeld, maar dat doe ik niemand aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Neem jij je schep en je emmertje mee, dan pas ik wel op mamsquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:21 schreef timmmmm het volgende:
Mijn moeder heeft sp3c ook al om gehengeld, maar dat doe ik niemand aan
Wat ik zo hoor komt er niets om in te scheppen, dus slechte dealquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neem jij je schep en je emmertje mee, dan pas ik wel op mams
Desnoods samen met Sp3c
De bak met frietjesquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat ik zo hoor komt er niets om in te scheppen, dus slechte deal
bejaard wijf.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:16 schreef Greys het volgende:
En ik zal maar helemaal niets zeggen danquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:16 schreef Greys het volgende:
Het is zonde dat je niet kunt komenquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:11 schreef tombolafan het volgende:
Wel jammer trouwens dat ik een keer niet kom en het heel veel drukker wordt dan wanneer ik wel kom
Incheckhysteriequote:Op dinsdag 11 december 2012 15:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Indaha, Takaiki, Ynske en ik komen uit het zuiden, wij blijven wel in het hotel slapen dus we zijn er al vroeg en duiken de incheckhysterie in. Moet je tegen kunnen.![]()
PM me tegen die tijd even, want ik heb nu nog geen idee op welke manier ik richting Rotjeknor afreis. Maar als ik met de auto ga en een plekje over heb kun je altijd mee heen.
O wat geweldigquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh mss ben ik het vergeten er bij te zetten![]()
Ga het nu even doen!
Oh en het terras is helemaal overdekt nog op de 26e, laat ie staan voor onsDan blijft de warmte lekker hangen door de terraswarmers.
[ afbeelding ]
Heel erg leukquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:59 schreef Magneet het volgende:
ohja, zojuist een akkoord gekregen van de financiële afdeling hier in huis dus zet mij maar bij opzekers dat ik kom. Vind het wel weer eens tijd voor een FOK! meet
True, allemaal leuke mannen die op mannen vallen. En daar ben ik stiekem ook een beetje flieft op!quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:33 schreef Voorschrift het volgende:
En het overschot aan heerlijke jongens.
Hoop ik dan, maar dat is een belofte van Greys.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |