Vorige keer postte hij nog wel een beetje mee dacht ik, maar toen heb ik amper gekeken omdat het de keer daarvoor al niet zoveel was.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:18 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Die is de laatste paar hunts een pussy geworden
Ja maar jij mag niet, wanneer leer je dat nou eens.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:20 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dajavu? Ik was toch eerder.
GC / [HUNT SC] iBOOD #10 - En we hunten door
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:21 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja maar jij mag niet, wanneer leer je dat nou eens.
Dit, + jij cheat want je hebt hem niet gelinkedquote:Op donderdag 15 november 2012 13:21 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja maar jij mag niet, wanneer leer je dat nou eens.
Ik cheat nietquote:Op donderdag 15 november 2012 13:21 schreef bambino het volgende:
[..]
Dit, + jij cheat want je hebt hem niet gelinked
Laat je niet gek lullen door hem.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:22 schreef Karina het volgende:
Bambino is de enige die de topics mag maken vandaagOK goed dat ik het weet.
Vergeet morgen nietquote:Op donderdag 15 november 2012 13:22 schreef Karina het volgende:
Bambino is de enige die de topics mag maken vandaagOK goed dat ik het weet.
Precies, dat had ik dus ookquote:Op donderdag 15 november 2012 13:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kolonisten zag er wel mooi uit. Maar ja als je het spel al hebt is het toch een beetje zonde van het geld om dat andere ding te kopen.
Maakt mij geen bal uit hoor, ik hoef niet persé een topic te openenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Laat je niet gek lullen door hem.
...quote:Op donderdag 15 november 2012 13:23 schreef bambino het volgende:
[..]
Vergeet morgen niet
Seth Mcfarlane is roastmaster.
Ik ben Huntmaster
RESPECT MY AUTHORITHEEEY
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:23 schreef bambino het volgende:
[..]
Vergeet morgen niet
Seth Mcfarlane is roastmaster.
Ik ben Huntmaster
RESPECT MY AUTHORITHEEEY
Hehe, komt meer door de 1e hunt. Toen was iedereen aan het lapo hunten.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Maakt mij geen bal uit hoor, ik hoef niet persé een topic te openen
Dat kwam Bambino moest nog warmlopen maar dat hield jij een beetje tegen als koelkastquote:Op donderdag 15 november 2012 13:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
De 1e 2 hunt topics van deze dag waren anders wel van mij.
Je hebt de eerste dan ook 3 dagen van tevoren gemaakt, zo kan ik het ook.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ja, lekker boeiend.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hij hoeft zijn postcount niet nog verder omhoog te krikkenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:24 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Waarom post tong hier nou nooit?
HAHAHA briljant!quote:Op donderdag 15 november 2012 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kwam Bambino moest nog warmlopen maar dat hield jij een beetje tegen als koelkast
Wees blij dat ik geen vriezer ben dan.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kwam Bambino moest nog warmlopen maar dat hield jij een beetje tegen als koelkast
Gefixtquote:Op donderdag 15 november 2012 13:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee alleen Kolonisten in een thee doos.
Nee, ik had gepost dat ik er al een had. misschien dat je dat gezien hadquote:
Ohhh.... Gelukkig.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee alleen Kolonisten in een houten doos.
Neem je er nog 1quote:Op donderdag 15 november 2012 13:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee, ik had gepost dat ik er al een had. misschien dat je dat gezien had
Vergeet regenwormen bbq nietquote:Op donderdag 15 november 2012 13:26 schreef Melleyn het volgende:
En Masatopsië of hoe heette hetBen het alweer vergeten.
Oh dan was dat hetquote:Op donderdag 15 november 2012 13:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee, ik had gepost dat ik er al een had. misschien dat je dat gezien had
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:26 schreef delano.888 het volgende:
Wie zei dat de laatste rijles ALTIJD slecht gaat? Ging perfect
Tis geschikt. Heb deze maand al veel te veel geld uit gegeven. Zit denk ik al over de 2000. En dan reken ik nog geen 1 van me vaste lasten meequote:
De laatste is afrijden toch?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:26 schreef delano.888 het volgende:
Goed zoquote:Op donderdag 15 november 2012 13:26 schreef delano.888 het volgende:
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:27 schreef Lyza666 het volgende:
Geen receiver nodig. En eigenlijk heb ik helemaal niks nodig dus ik vraag me af waarom ik die hunt volg überhaupt.
Of dora of koekiemonsterquote:Op donderdag 15 november 2012 13:27 schreef Karina het volgende:
[..]Ja ik hetzelfde. Iets leuks, goedkoop, Sponge Bob tostiapparaat of zo
Nee les is niet hetzelfde als afrijdenquote:
Als je slecht tegen stress kan zal die wel slecht gaan, bij mij was er ook niks mis met de laatste, die ging juist erg goed.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:26 schreef delano.888 het volgende:
Dit ja, heb toch wel een beetje drang iets te kopenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:27 schreef Karina het volgende:
Hosselen we voor jequote:Op donderdag 15 november 2012 13:27 schreef essnhills het volgende:
Ik ga nu toch maar eens de stad in. Regelen jullie even een box voor me?
laatste les is meestal voor je afrijden, vandaarquote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee les is niet hetzelfde als afrijdenmaandag examen.
Langs de praxis, daar hebben ze verhuizboxenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:27 schreef essnhills het volgende:
Maandag moet hij pas afrijden dacht ikquote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Als je slecht tegen stress kan zal die wel slecht gaan, bij mij was er ook niks mis met de laatste, die ging juist erg goed.
Afrijden ging dan weer kloten
Geslaagd?
Voor een sinthunt zijn er nog maar bar weinig kinderartikelen langsgekomen ook. Niet dat ik daar op zit te wachten maar toch.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:27 schreef Karina het volgende:
Examen is maandag, laatste LES was vandaagquote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Als je slecht tegen stress kan zal die wel slecht gaan, bij mij was er ook niks mis met de laatste, die ging juist erg goed.
Afrijden ging dan weer kloten
Geslaagd?
Gewoon iets leuks, goedkoop, een receiver of wat dan ook koop ik liever in een "normale" winkel, ik wil het toch even zien.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dit ja, heb toch wel een beetje drang iets te kopen
Mooi receivertje trouwens deze
Een USB Aquarium doet het vast goed in een schoenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Voor een sinthunt zijn er nog maar bar weinig kinderartikelen langsgekomen ook. Niet dat ik daar op zit te wachten maar toch.
Die Sponge Bob is voor mezelfquote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Voor een sinthunt zijn er nog maar bar weinig kinderartikelen langsgekomen ook. Niet dat ik daar op zit te wachten maar toch.
Hoe kom je bij je examen dan maandag? =/quote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Examen is maandag, laatste LES was vandaag
Jup precies. Ik heb de mijne 17 dagen geleden gekocht. En nu is die 40 euro goedkoper bij dezelfde winkelquote:Op donderdag 15 november 2012 13:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon iets leuks, goedkoop, een receiver of wat dan ook koop ik liever in een "normale" winkel, ik wil het toch even zien.
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:27 schreef essnhills het volgende:
Ik had vroeger ook een hele Onkyo set. Maar dat is al weer een tijdje geleden, goed ding inderdaad.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:29 schreef delano.888 het volgende:
Die Onkyo dingen zijn goed trouwens, ik zit er op dit moment naar 1 te luisteren, iets ander modelnummer maar echt super apparaat.
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Die Sponge Bob is voor mezelfVorige keer is het wel langsgekomen, maar toen heb ik net gemist.
Liever Sponge Bob, maar Dora is ook wel leuk.quote:
Heej jij hebt er al eentje, wij willen nuquote:Op donderdag 15 november 2012 13:33 schreef bambino het volgende:
Schieehieet ooohoop.
Ik wil nog een box
Denon zijn meer voor speciaalzaken enzo. Is toch weer een standje hoger dan onkyo, ook qua prijs.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:33 schreef Renn het volgende:
Waarom nou niet een Denon receiver ipv een Onkyo?
Wij willen allemaalquote:Op donderdag 15 november 2012 13:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej jij hebt er al eentje, wij willen nu
Daarom wil ik Denonquote:Op donderdag 15 november 2012 13:33 schreef bambino het volgende:
[..]
Denon zijn meer voor speciaalzaken enzo. Is toch weer een standje hoger dan onkyo, ook qua prijs.
Eigenlijk moeten ze het zo doen: als je er al eentje hebt gescoord die dag mag je er niet nog eentje kopenquote:
Juist.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze het zo doen: als je er al eentje hebt gescoord die dag mag je er niet nog eentje kopen
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze het zo doen: als je er al eentje hebt gescoord die dag mag je er niet nog eentje kopen
Box van 500quote:Op donderdag 15 november 2012 13:35 schreef qwox het volgende:
zolang er maar geen stijgende lijn in de prijs zit, zit niet te wachten op een box van 150 euro
Kijken kijken niet kopenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:35 schreef Guul het volgende:
Wat een g-e-l-u-l hier...
Moeten jullie niet kopen?
Moet er wel iets moois komenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:35 schreef Guul het volgende:
We blijven Nederlanders hm.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:35 schreef Guul het volgende:
gok alleen dat die dan niet zo snel zal gaan.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:36 schreef bambino het volgende:
[..]
Box van 500
Dan koop ik hem wel, puur om te kijken wat er in zit
Haha, sick. Dan is het risico ook zo klein dat je bullshit krijgt, want als ze dat terugmoeten nemen zijn ze helemaal de lulquote:Op donderdag 15 november 2012 13:36 schreef bambino het volgende:
[..]
Box van 500
Dan koop ik hem wel, puur om te kijken wat er in zit
Denk het welquote:Op donderdag 15 november 2012 13:37 schreef qwox het volgende:
[..]
gok alleen dat die dan niet zo snel zal gaan.
En ik gok dat jij dat verkeerd gokt.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:37 schreef qwox het volgende:
[..]
alsof mensen naar de prijs kijken bij die boxquote:Op donderdag 15 november 2012 13:37 schreef qwox het volgende:
[..]
Kan je een box terugbrengenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:37 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Haha, sick. Dan is het risico ook zo klein dat je bullshit krijgt, want als ze dat terugmoeten nemen zijn ze helemaal de lul
Ja daar zit geheid een dure laptop in + crap, of dure receiver / tv etc.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:37 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Haha, sick. Dan is het risico ook zo klein dat je bullshit krijgt, want als ze dat terugmoeten nemen zijn ze helemaal de lul
Jup (helaas)quote:
Minimaal dan een Ipad, expreszo aparaat, boxen van 300 euro. e.c.t.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:35 schreef Guul het volgende:
Dat denk ik ook. Er zullen alleen minder mensen zijn die "zomaar" ff 500 kunnen neerleggen.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:38 schreef Karina het volgende:
Misschien gaat eentje van 500 euro nog wel sneller, omdat iedereen dan denkt: oe daar moet wel iets heel moois inzitten.
denk dat ik in het scherm van de bank toch nog even een keer nadenk bij 500 euro, oke, dan is die al wel weg.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:37 schreef OhNoes het volgende:
[..]
alsof mensen naar de prijs kijken bij die box
Ja, alles kan je terugbrengen. Echter zal ik alles verkopen, krijg je vaak 5 dubbel mee terug.quote:
Dat is ook wel waar.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:38 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Er zullen alleen minder mensen zijn die "zomaar" ff 500 kunnen neerleggen.
Nee hoor, dan heb je hem gereserveerd.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:38 schreef qwox het volgende:
[..]
denk dat ik in het scherm van de bank toch nog even een keer nadenk bij 500 euro, oke, dan is die al wel weg.
bedoelde meer dat die dan als uitverkocht komt te staan op de site als iedereen zich dan pas bedenkt, kunnen ze hem nog wel een keer laten terug komen.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:39 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nee hoor, dan heb je hem gereserveerd.
Yup, die prijs zie je wel half in een flits. Maar zal me op dat moment een worst zijn.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:40 schreef Karina het volgende:
Als ik een box zie dan denk ik dat ik niet eens op de prijs ga lettenDan is het zo van:
een box, klikken.
Vraag me echt af wat je hier nog aan kaan "refurbishen".quote:Op donderdag 15 november 2012 13:41 schreef Karina het volgende:
En weer een refurbishedDit keer wel goed gespeld.
En hopen dat ze je 500 terug geven. Het blijft ibood he.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Yup, die prijs zie je wel half in een flits. Maar zal me op dat moment een worst zijn.
Gewoon proberen te kopen en kijken wat er in zit.
Kan altijd terug.
Heb zelfs een keer geld terug gehad van 2 dingen die ik nog steeds beide in bezit hebquote:Op donderdag 15 november 2012 13:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En hopen dat ze je 500 terug geven. Het blijft ibood he.
Ja precies er zit geen motortje in of zo.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Vraag me echt af wat je hier nog aan kaan "refurbishen".
Nieuwe houten plankies, nieuw laagje lak, nieuw schroerdraad?
Dat is denk ik net zo duur al een nieuwe
En ook geen software.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies er zit geen motortje in of zo.
Welke?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:43 schreef EDMAN- het volgende:
Jamo subwoofer bitte! Heb die boxen ook ooit via ibood gehaald
Het lijkt mij zo een gedoe, met een zak is toch handiger? Zak eruithalen en weggooien. Dit moet je leeggooien, als dat gestuif.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:44 schreef bambino het volgende:
Hoi
Vind design van die zakloze stofzuigers wel heel vet. Maar dan neem ik liever een Dyson alleen zijn die niet te betalen
Ik bedoel welke boxen hij heeft van iBoodquote:Op donderdag 15 november 2012 13:44 schreef bambino het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/nl/n(...)_Subwoofer_200_Watt/
Die bedoeld hij
Ik heb er wel eentje maar dan een kleine "kruimeldief".quote:Op donderdag 15 november 2012 13:45 schreef tralalala het volgende:
Ik heb thuis een Dirt Devil, wel tevreden mee.
Klopt. Ik heb zo'n zakloze en vind het maar een smerig karweitje dat ding legen.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt mij zo een gedoe, met een zak is toch handiger? Zak eruithalen en weggooien. Dit moet je leeggooien, als dat gestuif.
Zo één moet ik nog hebben.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje maar dan een kleine "kruimeldief".
Die heb ik hier ook nog staan, nog in doos.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zo één moet ik nog hebben.![]()
Misschien dat er wel eentje langs komt.
Jij met je autoquote:Op donderdag 15 november 2012 13:47 schreef bambino het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook nog staan, nog in doos.
Vorige hunt gekocht.
Was bedoeld voor mijn auto (woon op 2 hoog dus geen stroom beneden) en deze werkt op sigarettenaansteker in de auto
Dit was post 500 van vandaagquote:
Stil jijquote:
Hehe dat zal het zijnquote:
minder.quote:
Nieuwe Ford Focusquote:
DAT weet je maar nooit natuurlijk he?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:51 schreef bambino het volgende:
[..]
Hehe dat zal het zijn
Hij is de enige van fok die hem in het echt gezien heeft ook nog
Auto van bambino is wel baas, maar jaloers op het feit om een auto te hebben niet echt.quote:
Voel me vereerdquote:Op donderdag 15 november 2012 13:51 schreef bambino het volgende:
[..]
Hehe dat zal het zijn
Hij is de enige van fok die hem in het echt gezien heeft ook nog
Nee true, maar waar ik het specifiek van weet, en de user die hem zag ookquote:Op donderdag 15 november 2012 13:51 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT weet je maar nooit natuurlijk he?
Oh met dat laatste ben ik het helemaal eens. van de week 1000 euro mogen betalen aan de garagequote:Op donderdag 15 november 2012 13:51 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Auto van bambino is wel baas, maar jaloers op het feit om een auto te hebben niet echt.
Meerdere mensen vragen wel eens aan mij waarom ik geen auto koop, maar ik heb het simpelweg gewoon niet nodig - kost me alleen maar geld
Eckte bazen rijden in eckte baas auto'squote:Op donderdag 15 november 2012 13:51 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Auto van bambino is wel baas, maar jaloers op het feit om een auto te hebben niet echt.
Meerdere mensen vragen wel eens aan mij waarom ik geen auto koop, maar ik heb het simpelweg gewoon niet nodig - kost me alleen maar geld
Ik kan wel een tankpas nemen, maar dan ben ik duurder uitquote:
Ik heb er voorlopig HEEL weinig kosten aan. Voorlopig geen wegenbelasting, maar 14% bijtelling en wat benzine en verzekering. Onderhoud is komende 6 maanden nog 0quote:Op donderdag 15 november 2012 13:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh met dat laatste ben ik het helemaal eens. van de week 1000 euro mogen betalen aan de garageHet is dat ik hem nodig heb, niet eens voor werk, maar meer voor familie die wat verder weg woont, anders deed ik hem weg en kocht ik een scooter of zo.
Gewoon de door de baas laten betalen.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:53 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik kan wel een tankpas nemen, maar dan ben ik duurder uit
Dat is ook inderdaad de voornamelijkste reden dat mijn ouders een auto hebben, plus dat ze zo'n 3x per jaar ermee op vakantie gaan.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh met dat laatste ben ik het helemaal eens. van de week 1000 euro mogen betalen aan de garageHet is dat ik hem nodig heb, niet eens voor werk, maar meer voor familie die wat verder weg woont, anders deed ik hem weg en kocht ik een scooter of zo.
Inderdaad en aha, dan snap ik hetquote:Op donderdag 15 november 2012 13:54 schreef qwox het volgende:
[..]
Gewoon de door de baas laten betalen.
weet dat je dat zelf bent.
De nieuwe Ford Focus, in het wit, die redelijk vaak door de wasstraat gaat. Ziet er best strak uitquote:Op donderdag 15 november 2012 13:53 schreef Lyza666 het volgende:
Wat is er zo baas aan een Ford Focus?
Ik was mijn auto altijd gewoon met de hand, voor de deurquote:Op donderdag 15 november 2012 13:56 schreef OhNoes het volgende:
[..]
De nieuwe Ford Focus, in het wit, die redelijk vaak door de wasstraat gaat. Ziet er best strak uit
doet me herinneren dat ik nog steeds niet door de wasstraat gegaan ben
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:53 schreef Lyza666 het volgende:
Wat is er zo baas aan een Ford Focus?
Ik heb deze ooit in de hunt gekocht voor 35 ofzo (zal zo ff nakijken hoeveel precies).quote:
Daar kan je je PS3 en je controllers op zetten en dat is handig ofzoquote:
Let niet op de velgenquote:
wbquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi zoquote:Op donderdag 15 november 2012 14:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niets gemist.
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:00 schreef OhNoes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan sommige plaatjes niet bekijken op mijn werk, de tinypic e.d.
Jawel, Captain Jack, Sex met die kale en nog een paar.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niets gemist.
dat lukt mij ook nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(golf 6 tdi jeweetzelluf)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
Echt welquote:Op donderdag 15 november 2012 14:00 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja, Delft is een bruisende stad, dat merk je meteen
Taart?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
En dan duurde het nog langer ook! Ze konden m'n bestelling in eerste instantie niet vinden bij de hema
Zul je altijd zienquote:Op donderdag 15 november 2012 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
En dan duurde het nog langer ook! Ze konden m'n bestelling in eerste instantie niet vinden bij de hema
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jawel, Captain Jack, Sex met die kale en nog een paar.
Dat reed bambino toen om malthesers en redbull te halen tijdens de huntquote:Op donderdag 15 november 2012 14:01 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
dat lukt mij ook nog wel(golf 6 tdi jeweetzelluf)
Neuj! Knutsel spullen om aan m'n outfit voor morgen te sleutelenquote:
Ja, die tijden zijn voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
200 haalt me nieuwe niet meer
ST kon makkelijk 245
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Dat was echt de mooiste hunt hier op FOK!quote:Op donderdag 15 november 2012 14:02 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Dat reed bambino toen om malthesers en redbull te halen tijdens de hunt
Waar woon je?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:02 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
hee nog iemand uit Delft! geinig.
100%quote:Op donderdag 15 november 2012 14:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat was echt de mooiste hunt hier op FOK!
Haaiquote:
Centrum! Nice.. ik vlak bij de Hovenquote:
http://www.josephjoseph.com/plastic-chopping-boards/index-steelquote:Op donderdag 15 november 2012 14:03 schreef Renn het volgende:
Godver wat lelijk, die Joseph keukenaccesoires.
Niet alleen lelijk maar van de helft weet ik niet eens waar het voor isquote:Op donderdag 15 november 2012 14:03 schreef Renn het volgende:
Godver wat lelijk, die Joseph keukenaccesoires.
haha okequote:Op donderdag 15 november 2012 14:02 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Dat reed bambino toen om malthesers en redbull te halen tijdens de hunt
lekker handig! Makkelijk broodjes halen bij Give & Tastequote:Op donderdag 15 november 2012 14:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Centrum! Nice.. ik vlak bij de Hoven
Inderdaadquote:Op donderdag 15 november 2012 14:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet alleen lelijk maar van de helft weet ik niet eens waar het voor is
Misschien helpt dit: Een spagettilepel, pollepel, stevige lepel, schuimspaan, stevige spaan en een flexibele spaanquote:Op donderdag 15 november 2012 14:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet alleen lelijk maar van de helft weet ik niet eens waar het voor is
Niet? 200 niet eens?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja, die tijden zijn voorbij
200 haalt me nieuwe niet meer
ST kon makkelijk 245
Of even langs die notenbar daar, heerlijk die geur van geroosterde notenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:04 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
lekker handig! Makkelijk broodjes halen bij Give & Taste
dan weet ik nog niet wat je er mee moet doenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:05 schreef bambino het volgende:
[..]
Misschien helpt dit: Een spagettilepel, pollepel, stevige lepel, schuimspaan, stevige spaan en een flexibele spaan
ik kom er alleen voor G&T en voor de Appie aan de overkant als de kleine Appie in het centrum iets niet heeft.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of even langs die notenbar daar, heerlijk die geur van geroosterde noten
Nee manquote:
Het lijkt me om de een of andere reden zo onhygiënisch als ze zo opgesloten zitten..quote:Op donderdag 15 november 2012 14:04 schreef bambino het volgende:
[..]
http://www.josephjoseph.com/plastic-chopping-boards/index-steel
Deze vind ik wel HEEL mooi.
Hetzelfde met die houten messenblokkenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:06 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Het lijkt me om de een of andere reden zo onhygiënisch als ze zo opgesloten zitten..
Ik ga juist bijna nooit naar die AH, vind ik geen prettige winkel. Ga ik liever naar de c1000 in de hovenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:06 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
ik kom er alleen voor G&T en voor de Appie aan de overkant als de kleine Appie in het centrum iets niet heeft.
1.8 liter 121pk noturbo 4 cilinder, haalt 220 dacht ik zoquote:Op donderdag 15 november 2012 14:06 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee man
2,5 liter 226pk turbo 5 cilinder -> 1.0 liter 100pk turbo 3 cilinder
gadver. Als ik op de markt al in de buurt kom van de notenzaak dan begin ik al half te kokhalsen. Die combinatie van al die geuren is echt ranzig gewoon.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of even langs die notenbar daar, heerlijk die geur van geroosterde noten
800cc en 1 cilinder meerquote:Op donderdag 15 november 2012 14:07 schreef OhNoes het volgende:
[..]
1.8 liter 121pk noturbo 4 cilinder, haalt 220 dacht ik zo
quote:
Juist héérlijkquote:Op donderdag 15 november 2012 14:07 schreef bambino het volgende:
[..]
gadver. Als ik op de markt al in de buurt kom van de notenzaak dan begin ik al half te kokhalsen. Die combinatie van al die geuren is echt ranzig gewoon.
Apart vind ik er redelijk wat lekker.
Deze auto is ook voor zuinigheid gemaaktquote:Op donderdag 15 november 2012 14:08 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ja oke, maar is uit het jaar 13 jaar oud ofzo x]
is ook een erg drukke AH, maar de boodschappen haal ik hier meestal in het centrum maar dat zijn kleine winkels en hebben niet alles. Ik haat de C1000...quote:Op donderdag 15 november 2012 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga juist bijna nooit naar die AH, vind ik geen prettige winkel. Ga ik liever naar de c1000 in de hoven
Dit ga je niet redden voor zaterdagquote:Op donderdag 15 november 2012 14:10 schreef EDMAN- het volgende:
Vrouwengeurtje zou mooi zijn bedenk ik me nu! Zaterdag verjaardag van een vrouwmens
huh?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:10 schreef essnhills het volgende:
Jamaar het is helemaal geen nacht nu
Ohja fuckquote:Op donderdag 15 november 2012 14:10 schreef bambino het volgende:
[..]
Dit ga je niet redden voor zaterdag
Dat wordt douglas
Sowieso nooit zomaar een luchtje kopen voor iemand. Misschien vindt ze het wel helemaal niet lekker ruiken.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:10 schreef EDMAN- het volgende:
Vrouwengeurtje zou mooi zijn bedenk ik me nu! Zaterdag verjaardag van een vrouwmens
Obsession Nightquote:
Ahquote:
True, gelijk in.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Sowieso nooit zomaar een luchtje kopen voor iemand. Misschien vindt ze het wel helemaal niet lekker ruiken.
C1000 is de minste van 3 kwaden (AH, Dirk of C1000) jammer dat ze hier geen Dekamarkt hebbenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:10 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
is ook een erg drukke AH, maar de boodschappen haal ik hier meestal in het centrum maar dat zijn kleine winkels en hebben niet alles. Ik haat de C1000...
Oh en soms halen we in de pauze een broodje kroket bij Bram. Ook lekker...
Mij maakt dat nooit zoveel uit. Ik "spaar" geurtjes dus vind alles bestquote:Op donderdag 15 november 2012 14:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Sowieso nooit zomaar een luchtje kopen voor iemand. Misschien vindt ze het wel helemaal niet lekker ruiken.
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent de enige die goed oplet volgens mij
Rookie is punten aan het scorenquote:
Wat is het verbruik van de ST 2012? Kan het nergens vindenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:09 schreef bambino het volgende:
[..]
Deze auto is ook voor zuinigheid gemaakt
Hardste wat ik gereden heb met deze was 150 ofzo.
Tijdens de proefrit van de ST zat ik al op 220
Dat klinkt idd behoorlijk duur zegquote:Op donderdag 15 november 2012 14:12 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
True, gelijk in.
Het wordt een privésauna voor 2(wat wel verdomde duur is)
Ik heb er maar 1 en als die bijna op is koop ik een anderquote:Op donderdag 15 november 2012 14:12 schreef bambino het volgende:
[..]
Mij maakt dat nooit zoveel uit. Ik "spaar" geurtjes dus vind alles best
Als ik hem niet lekker vind draag ik hem alleen bijna nooit.
Heb voor de komende 20 jaar wel genoeg in ieder geval
Ik moet nog m'n best doen om me te bewijzen hè?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Rookie is punten aan het scorenhaha
ST kun je wel 8-9.100km mee halen. Maar dan rij je hem zoals ik de mijne rij.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:13 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Wat is het verbruik van de ST 2012? Kan het nergens vinden
Die nieuwe golf, die heeft pas een laag verbruik pfoe, 1 op 33 ofzo
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:12 schreef bambino het volgende:
[..]
Mij maakt dat nooit zoveel uit. Ik "spaar" geurtjes dus vind alles best
Als ik hem niet lekker vind draag ik hem alleen bijna nooit.
Heb voor de komende 20 jaar wel genoeg in ieder geval
120 euroquote:Op donderdag 15 november 2012 14:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klinkt idd behoorlijk duur zeg
Deka ken ik niet (dus blijkbaar mis ik die ook niet)quote:Op donderdag 15 november 2012 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
C1000 is de minste van 3 kwaden (AH, Dirk of C1000) jammer dat ze hier geen Dekamarkt hebben
Uiteraardquote:Op donderdag 15 november 2012 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet nog m'n best doen om me te bewijzen hè?
Me vader werkte bij de luchtmacht in duitsland. Daar kon hij tax free inkopenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klinkt idd behoorlijk duur zeg
[..]
Ik heb er maar 1 en als die bijna op is koop ik een ander
Oh ik dacht je koopt zo een kleine saunaquote:Op donderdag 15 november 2012 14:14 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
120 euro(maar heb het beloofd) (of 60 euro bij een paupersauna)
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:15 schreef EDMAN- het volgende:
Ik wil jullie wel even bedanken voor deze 'gezelligheid'. Mijn werkdag vliegt werkelijk voorbij
Die zit alleen in Noord-Hollandquote:Op donderdag 15 november 2012 14:15 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Deka ken ik niet (dus blijkbaar mis ik die ook niet)
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht je koopt zo een kleine saunavandaar dat ik dacht dat het heel duur zou zijn.
is de baas daar ook blij mee.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:15 schreef EDMAN- het volgende:
Ik wil jullie wel even bedanken voor deze 'gezelligheid'. Mijn werkdag vliegt werkelijk voorbij
HAHA overdrijven is ook een kunstquote:Op donderdag 15 november 2012 14:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht je koopt zo een kleine saunavandaar dat ik dacht dat het heel duur zou zijn.
ik ookquote:Op donderdag 15 november 2012 14:16 schreef bambino het volgende:
[..]
HAHA overdrijven is ook een kunst
Zo'n vriend wil ik ook
want?quote:
Is dat zo? Andere keramische pannen (ook van de action) bevallen primaquote:
Ja oke, maar een prius is ook niet zuinig vergeleken met een m5 als de prius zo snel mogelijk een paar rondjes moet rijden en de m5 er gewoon achteraan moet cruisen (hadden ze toen bij topgear getest, uiteindelijk was de m5 zuiniger)quote:Op donderdag 15 november 2012 14:14 schreef bambino het volgende:
[..]
ST kun je wel 8-9.100km mee halen. Maar dan rij je hem zoals ik de mijne rij.
Rij je zoals ik ST rij, dan kom je al snel op 10-11/100
Mijn oude deed 12-13/100 dus het scheelt wel.
Zijn gewoon bagger, en antiaanbak ammehoela. Die dingen krassen als een idioot. Vlees wordt niet mooi bruin. Gewoon poep spul.quote:
Dat dus. Ziet er zo onsmakelijk uit dan.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:17 schreef Lyza666 het volgende:
Ik mot sowieso geen pannen met witte laag. Dat wordt toch altijd smerig.
Ja, die witte laag laat gewoon los terwijl ik alles met van die plastic dingen omdraai.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:17 schreef Karina het volgende:
[..]Ook bij ibood gekocht? Ik koop wel gewone Tefal.
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:17 schreef Lyza666 het volgende:
te weinig tellsell gekeken? even met een doekje en de pan is schoon! (quote:Op donderdag 15 november 2012 14:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat dus. Ziet er zo onsmakelijk uit dan.
Of je kan gewoon niet kokenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:17 schreef bambino het volgende:
[..]
Zijn gewoon bagger, en antiaanbak ammehoela. Die dingen krassen als een idioot. Vlees wordt niet mooi bruin. Gewoon poep spul.
Gewoon Tefal met rode stip kopen, die werken VEEEL beter.
Nou het schoonmaken is juist het enige wat me bevalt.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:17 schreef Lyza666 het volgende:
Lijkt me heel gezondquote:Op donderdag 15 november 2012 14:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, die witte laag laat gewoon los terwijl ik alles met van die plastic dingen omdraai.
ja tuurlijk... geloof je het zelfquote:Op donderdag 15 november 2012 14:18 schreef OhNoes het volgende:
[..]
[..]
te weinig tellsell gekeken? even met een doekje en de pan is schoon! ()
Ik verbuik nu 7 op 100. Dus dat vind ik best netjes.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:17 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ja oke, maar een prius is ook niet zuinig vergeleken met een m5 als de prius zo snel mogelijk een paar rondjes moet rijden en de m5 er gewoon achteraan moet cruisen (hadden ze toen bij topgear getest, uiteindelijk was de m5 zuiniger)
Maar hoe kan jij zoveel meer verbruik hebben op buitenwegen? Daar is niet zoveel remmen en optrekken toch
hahaquote:Op donderdag 15 november 2012 14:19 schreef EDMAN- het volgende:
Collega heeft em net gekocht hahaa, en ik lees toevallig net 2 seconden daarna al die negatieve berichten op
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:19 schreef EDMAN- het volgende:
Collega heeft em net gekocht hahaa, en ik lees toevallig net 2 seconden daarna al die negatieve berichten op
Nja dit is bij deze wel zo.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:19 schreef Karina het volgende:
[..]
ja tuurlijk... geloof je het zelf
Hij gelooft me nietquote:Op donderdag 15 november 2012 14:20 schreef Karina het volgende:
[..]Misschien kan hij nog even snel annuleren.
Ja maar de verzendkosten zijn veel te hoog in verhouding. 6 euro en dat ding kost 10 euro.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:21 schreef essnhills het volgende:
Zo'n ding is dan nog wel leuk als cadeautje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |