Denon zijn meer voor speciaalzaken enzo. Is toch weer een standje hoger dan onkyo, ook qua prijs.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:33 schreef Renn het volgende:
Waarom nou niet een Denon receiver ipv een Onkyo?
Wij willen allemaalquote:Op donderdag 15 november 2012 13:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej jij hebt er al eentje, wij willen nu
Daarom wil ik Denonquote:Op donderdag 15 november 2012 13:33 schreef bambino het volgende:
[..]
Denon zijn meer voor speciaalzaken enzo. Is toch weer een standje hoger dan onkyo, ook qua prijs.
Eigenlijk moeten ze het zo doen: als je er al eentje hebt gescoord die dag mag je er niet nog eentje kopenquote:
Juist.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze het zo doen: als je er al eentje hebt gescoord die dag mag je er niet nog eentje kopen
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze het zo doen: als je er al eentje hebt gescoord die dag mag je er niet nog eentje kopen
Box van 500quote:Op donderdag 15 november 2012 13:35 schreef qwox het volgende:
zolang er maar geen stijgende lijn in de prijs zit, zit niet te wachten op een box van 150 euro
Kijken kijken niet kopenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:35 schreef Guul het volgende:
Wat een g-e-l-u-l hier...
Moeten jullie niet kopen?
Moet er wel iets moois komenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:35 schreef Guul het volgende:
We blijven Nederlanders hm.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:35 schreef Guul het volgende:
gok alleen dat die dan niet zo snel zal gaan.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:36 schreef bambino het volgende:
[..]
Box van 500
Dan koop ik hem wel, puur om te kijken wat er in zit
Haha, sick. Dan is het risico ook zo klein dat je bullshit krijgt, want als ze dat terugmoeten nemen zijn ze helemaal de lulquote:Op donderdag 15 november 2012 13:36 schreef bambino het volgende:
[..]
Box van 500
Dan koop ik hem wel, puur om te kijken wat er in zit
Denk het welquote:Op donderdag 15 november 2012 13:37 schreef qwox het volgende:
[..]
gok alleen dat die dan niet zo snel zal gaan.
En ik gok dat jij dat verkeerd gokt.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:37 schreef qwox het volgende:
[..]
alsof mensen naar de prijs kijken bij die boxquote:Op donderdag 15 november 2012 13:37 schreef qwox het volgende:
[..]
Kan je een box terugbrengenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:37 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Haha, sick. Dan is het risico ook zo klein dat je bullshit krijgt, want als ze dat terugmoeten nemen zijn ze helemaal de lul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |