Ja daar zit geheid een dure laptop in + crap, of dure receiver / tv etc.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:37 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Haha, sick. Dan is het risico ook zo klein dat je bullshit krijgt, want als ze dat terugmoeten nemen zijn ze helemaal de lul
Jup (helaas)quote:
Minimaal dan een Ipad, expreszo aparaat, boxen van 300 euro. e.c.t.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:35 schreef Guul het volgende:
Wat een g-e-l-u-l hier...
Moeten jullie niet kopen?
Dat denk ik ook. Er zullen alleen minder mensen zijn die "zomaar" ff 500 kunnen neerleggen.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:38 schreef Karina het volgende:
Misschien gaat eentje van 500 euro nog wel sneller, omdat iedereen dan denkt: oe daar moet wel iets heel moois inzitten.
denk dat ik in het scherm van de bank toch nog even een keer nadenk bij 500 euro, oke, dan is die al wel weg.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:37 schreef OhNoes het volgende:
[..]
alsof mensen naar de prijs kijken bij die box
Ja, alles kan je terugbrengen. Echter zal ik alles verkopen, krijg je vaak 5 dubbel mee terug.quote:
Dat is ook wel waar.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:38 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Er zullen alleen minder mensen zijn die "zomaar" ff 500 kunnen neerleggen.
Nee hoor, dan heb je hem gereserveerd.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:38 schreef qwox het volgende:
[..]
denk dat ik in het scherm van de bank toch nog even een keer nadenk bij 500 euro, oke, dan is die al wel weg.
bedoelde meer dat die dan als uitverkocht komt te staan op de site als iedereen zich dan pas bedenkt, kunnen ze hem nog wel een keer laten terug komen.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:39 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nee hoor, dan heb je hem gereserveerd.
Yup, die prijs zie je wel half in een flits. Maar zal me op dat moment een worst zijn.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:40 schreef Karina het volgende:
Als ik een box zie dan denk ik dat ik niet eens op de prijs ga lettenDan is het zo van:
een box, klikken.
Vraag me echt af wat je hier nog aan kaan "refurbishen".quote:Op donderdag 15 november 2012 13:41 schreef Karina het volgende:
En weer een refurbishedDit keer wel goed gespeld.
En hopen dat ze je 500 terug geven. Het blijft ibood he.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Yup, die prijs zie je wel half in een flits. Maar zal me op dat moment een worst zijn.
Gewoon proberen te kopen en kijken wat er in zit.
Kan altijd terug.
Heb zelfs een keer geld terug gehad van 2 dingen die ik nog steeds beide in bezit hebquote:Op donderdag 15 november 2012 13:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En hopen dat ze je 500 terug geven. Het blijft ibood he.
Ja precies er zit geen motortje in of zo.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Vraag me echt af wat je hier nog aan kaan "refurbishen".
Nieuwe houten plankies, nieuw laagje lak, nieuw schroerdraad?
Dat is denk ik net zo duur al een nieuwe
En ook geen software.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies er zit geen motortje in of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |