Wat is het verbruik van de ST 2012? Kan het nergens vindenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:09 schreef bambino het volgende:
[..]
Deze auto is ook voor zuinigheid gemaakt
Hardste wat ik gereden heb met deze was 150 ofzo.
Tijdens de proefrit van de ST zat ik al op 220
Dat klinkt idd behoorlijk duur zegquote:Op donderdag 15 november 2012 14:12 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
True, gelijk in.
Het wordt een privésauna voor 2(wat wel verdomde duur is)
Ik heb er maar 1 en als die bijna op is koop ik een anderquote:Op donderdag 15 november 2012 14:12 schreef bambino het volgende:
[..]
Mij maakt dat nooit zoveel uit. Ik "spaar" geurtjes dus vind alles best
Als ik hem niet lekker vind draag ik hem alleen bijna nooit.
Heb voor de komende 20 jaar wel genoeg in ieder geval
Ik moet nog m'n best doen om me te bewijzen hè?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Rookie is punten aan het scorenhaha
ST kun je wel 8-9.100km mee halen. Maar dan rij je hem zoals ik de mijne rij.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:13 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Wat is het verbruik van de ST 2012? Kan het nergens vinden
Die nieuwe golf, die heeft pas een laag verbruik pfoe, 1 op 33 ofzo
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:12 schreef bambino het volgende:
[..]
Mij maakt dat nooit zoveel uit. Ik "spaar" geurtjes dus vind alles best
Als ik hem niet lekker vind draag ik hem alleen bijna nooit.
Heb voor de komende 20 jaar wel genoeg in ieder geval
120 euroquote:Op donderdag 15 november 2012 14:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klinkt idd behoorlijk duur zeg
Deka ken ik niet (dus blijkbaar mis ik die ook niet)quote:Op donderdag 15 november 2012 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
C1000 is de minste van 3 kwaden (AH, Dirk of C1000) jammer dat ze hier geen Dekamarkt hebben
Uiteraardquote:Op donderdag 15 november 2012 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet nog m'n best doen om me te bewijzen hè?
Me vader werkte bij de luchtmacht in duitsland. Daar kon hij tax free inkopenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klinkt idd behoorlijk duur zeg
[..]
Ik heb er maar 1 en als die bijna op is koop ik een ander
Oh ik dacht je koopt zo een kleine saunaquote:Op donderdag 15 november 2012 14:14 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
120 euro(maar heb het beloofd) (of 60 euro bij een paupersauna)
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:15 schreef EDMAN- het volgende:
Ik wil jullie wel even bedanken voor deze 'gezelligheid'. Mijn werkdag vliegt werkelijk voorbij
Die zit alleen in Noord-Hollandquote:Op donderdag 15 november 2012 14:15 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Deka ken ik niet (dus blijkbaar mis ik die ook niet)
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht je koopt zo een kleine saunavandaar dat ik dacht dat het heel duur zou zijn.
is de baas daar ook blij mee.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:15 schreef EDMAN- het volgende:
Ik wil jullie wel even bedanken voor deze 'gezelligheid'. Mijn werkdag vliegt werkelijk voorbij
HAHA overdrijven is ook een kunstquote:Op donderdag 15 november 2012 14:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht je koopt zo een kleine saunavandaar dat ik dacht dat het heel duur zou zijn.
ik ookquote:Op donderdag 15 november 2012 14:16 schreef bambino het volgende:
[..]
HAHA overdrijven is ook een kunst
Zo'n vriend wil ik ook
want?quote:
Is dat zo? Andere keramische pannen (ook van de action) bevallen primaquote:
Ja oke, maar een prius is ook niet zuinig vergeleken met een m5 als de prius zo snel mogelijk een paar rondjes moet rijden en de m5 er gewoon achteraan moet cruisen (hadden ze toen bij topgear getest, uiteindelijk was de m5 zuiniger)quote:Op donderdag 15 november 2012 14:14 schreef bambino het volgende:
[..]
ST kun je wel 8-9.100km mee halen. Maar dan rij je hem zoals ik de mijne rij.
Rij je zoals ik ST rij, dan kom je al snel op 10-11/100
Mijn oude deed 12-13/100 dus het scheelt wel.
Zijn gewoon bagger, en antiaanbak ammehoela. Die dingen krassen als een idioot. Vlees wordt niet mooi bruin. Gewoon poep spul.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |