gadver. Als ik op de markt al in de buurt kom van de notenzaak dan begin ik al half te kokhalsen. Die combinatie van al die geuren is echt ranzig gewoon.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of even langs die notenbar daar, heerlijk die geur van geroosterde noten
800cc en 1 cilinder meerquote:Op donderdag 15 november 2012 14:07 schreef OhNoes het volgende:
[..]
1.8 liter 121pk noturbo 4 cilinder, haalt 220 dacht ik zo
quote:
Juist héérlijkquote:Op donderdag 15 november 2012 14:07 schreef bambino het volgende:
[..]
gadver. Als ik op de markt al in de buurt kom van de notenzaak dan begin ik al half te kokhalsen. Die combinatie van al die geuren is echt ranzig gewoon.
Apart vind ik er redelijk wat lekker.
Deze auto is ook voor zuinigheid gemaaktquote:Op donderdag 15 november 2012 14:08 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ja oke, maar is uit het jaar 13 jaar oud ofzo x]
is ook een erg drukke AH, maar de boodschappen haal ik hier meestal in het centrum maar dat zijn kleine winkels en hebben niet alles. Ik haat de C1000...quote:Op donderdag 15 november 2012 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga juist bijna nooit naar die AH, vind ik geen prettige winkel. Ga ik liever naar de c1000 in de hoven
Dit ga je niet redden voor zaterdagquote:Op donderdag 15 november 2012 14:10 schreef EDMAN- het volgende:
Vrouwengeurtje zou mooi zijn bedenk ik me nu! Zaterdag verjaardag van een vrouwmens
huh?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:10 schreef essnhills het volgende:
Jamaar het is helemaal geen nacht nu
Ohja fuckquote:Op donderdag 15 november 2012 14:10 schreef bambino het volgende:
[..]
Dit ga je niet redden voor zaterdag
Dat wordt douglas
Sowieso nooit zomaar een luchtje kopen voor iemand. Misschien vindt ze het wel helemaal niet lekker ruiken.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:10 schreef EDMAN- het volgende:
Vrouwengeurtje zou mooi zijn bedenk ik me nu! Zaterdag verjaardag van een vrouwmens
Obsession Nightquote:
Ahquote:
True, gelijk in.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Sowieso nooit zomaar een luchtje kopen voor iemand. Misschien vindt ze het wel helemaal niet lekker ruiken.
C1000 is de minste van 3 kwaden (AH, Dirk of C1000) jammer dat ze hier geen Dekamarkt hebbenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:10 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
is ook een erg drukke AH, maar de boodschappen haal ik hier meestal in het centrum maar dat zijn kleine winkels en hebben niet alles. Ik haat de C1000...
Oh en soms halen we in de pauze een broodje kroket bij Bram. Ook lekker...
Mij maakt dat nooit zoveel uit. Ik "spaar" geurtjes dus vind alles bestquote:Op donderdag 15 november 2012 14:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Sowieso nooit zomaar een luchtje kopen voor iemand. Misschien vindt ze het wel helemaal niet lekker ruiken.
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent de enige die goed oplet volgens mij
Rookie is punten aan het scorenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |