Welke?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:43 schreef EDMAN- het volgende:
Jamo subwoofer bitte! Heb die boxen ook ooit via ibood gehaald
Het lijkt mij zo een gedoe, met een zak is toch handiger? Zak eruithalen en weggooien. Dit moet je leeggooien, als dat gestuif.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:44 schreef bambino het volgende:
Hoi
Vind design van die zakloze stofzuigers wel heel vet. Maar dan neem ik liever een Dyson alleen zijn die niet te betalen
Ik bedoel welke boxen hij heeft van iBoodquote:Op donderdag 15 november 2012 13:44 schreef bambino het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/nl/n(...)_Subwoofer_200_Watt/
Die bedoeld hij
Ik heb er wel eentje maar dan een kleine "kruimeldief".quote:Op donderdag 15 november 2012 13:45 schreef tralalala het volgende:
Ik heb thuis een Dirt Devil, wel tevreden mee.
Klopt. Ik heb zo'n zakloze en vind het maar een smerig karweitje dat ding legen.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt mij zo een gedoe, met een zak is toch handiger? Zak eruithalen en weggooien. Dit moet je leeggooien, als dat gestuif.
Zo één moet ik nog hebben.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje maar dan een kleine "kruimeldief".
Die heb ik hier ook nog staan, nog in doos.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zo één moet ik nog hebben.![]()
Misschien dat er wel eentje langs komt.
Jij met je autoquote:Op donderdag 15 november 2012 13:47 schreef bambino het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook nog staan, nog in doos.
Vorige hunt gekocht.
Was bedoeld voor mijn auto (woon op 2 hoog dus geen stroom beneden) en deze werkt op sigarettenaansteker in de auto
Dit was post 500 van vandaagquote:
Stil jijquote:
Hehe dat zal het zijnquote:
minder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |