Of dora of koekiemonsterquote:Op donderdag 15 november 2012 13:27 schreef Karina het volgende:
[..]Ja ik hetzelfde. Iets leuks, goedkoop, Sponge Bob tostiapparaat of zo
Nee les is niet hetzelfde als afrijdenquote:
Als je slecht tegen stress kan zal die wel slecht gaan, bij mij was er ook niks mis met de laatste, die ging juist erg goed.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:26 schreef delano.888 het volgende:
Wie zei dat de laatste rijles ALTIJD slecht gaat? Ging perfect
Dit ja, heb toch wel een beetje drang iets te kopenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:27 schreef Karina het volgende:
Hosselen we voor jequote:Op donderdag 15 november 2012 13:27 schreef essnhills het volgende:
Ik ga nu toch maar eens de stad in. Regelen jullie even een box voor me?
laatste les is meestal voor je afrijden, vandaarquote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee les is niet hetzelfde als afrijdenmaandag examen.
Langs de praxis, daar hebben ze verhuizboxenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:27 schreef essnhills het volgende:
Maandag moet hij pas afrijden dacht ikquote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Als je slecht tegen stress kan zal die wel slecht gaan, bij mij was er ook niks mis met de laatste, die ging juist erg goed.
Afrijden ging dan weer kloten
Geslaagd?
Voor een sinthunt zijn er nog maar bar weinig kinderartikelen langsgekomen ook. Niet dat ik daar op zit te wachten maar toch.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:27 schreef Karina het volgende:
Examen is maandag, laatste LES was vandaagquote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Als je slecht tegen stress kan zal die wel slecht gaan, bij mij was er ook niks mis met de laatste, die ging juist erg goed.
Afrijden ging dan weer kloten
Geslaagd?
Gewoon iets leuks, goedkoop, een receiver of wat dan ook koop ik liever in een "normale" winkel, ik wil het toch even zien.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dit ja, heb toch wel een beetje drang iets te kopen
Mooi receivertje trouwens deze
Een USB Aquarium doet het vast goed in een schoenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Voor een sinthunt zijn er nog maar bar weinig kinderartikelen langsgekomen ook. Niet dat ik daar op zit te wachten maar toch.
Die Sponge Bob is voor mezelfquote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Voor een sinthunt zijn er nog maar bar weinig kinderartikelen langsgekomen ook. Niet dat ik daar op zit te wachten maar toch.
Hoe kom je bij je examen dan maandag? =/quote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Examen is maandag, laatste LES was vandaag
Jup precies. Ik heb de mijne 17 dagen geleden gekocht. En nu is die 40 euro goedkoper bij dezelfde winkelquote:Op donderdag 15 november 2012 13:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon iets leuks, goedkoop, een receiver of wat dan ook koop ik liever in een "normale" winkel, ik wil het toch even zien.
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:27 schreef essnhills het volgende:
Ik had vroeger ook een hele Onkyo set. Maar dat is al weer een tijdje geleden, goed ding inderdaad.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:29 schreef delano.888 het volgende:
Die Onkyo dingen zijn goed trouwens, ik zit er op dit moment naar 1 te luisteren, iets ander modelnummer maar echt super apparaat.
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Die Sponge Bob is voor mezelfVorige keer is het wel langsgekomen, maar toen heb ik net gemist.
Liever Sponge Bob, maar Dora is ook wel leuk.quote:
Heej jij hebt er al eentje, wij willen nuquote:Op donderdag 15 november 2012 13:33 schreef bambino het volgende:
Schieehieet ooohoop.
Ik wil nog een box
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |