Ja daar zit geheid een dure laptop in + crap, of dure receiver / tv etc.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:37 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Haha, sick. Dan is het risico ook zo klein dat je bullshit krijgt, want als ze dat terugmoeten nemen zijn ze helemaal de lul
Jup (helaas)quote:
Minimaal dan een Ipad, expreszo aparaat, boxen van 300 euro. e.c.t.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:35 schreef Guul het volgende:
Wat een g-e-l-u-l hier...
Moeten jullie niet kopen?
Dat denk ik ook. Er zullen alleen minder mensen zijn die "zomaar" ff 500 kunnen neerleggen.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:38 schreef Karina het volgende:
Misschien gaat eentje van 500 euro nog wel sneller, omdat iedereen dan denkt: oe daar moet wel iets heel moois inzitten.
denk dat ik in het scherm van de bank toch nog even een keer nadenk bij 500 euro, oke, dan is die al wel weg.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:37 schreef OhNoes het volgende:
[..]
alsof mensen naar de prijs kijken bij die box
Ja, alles kan je terugbrengen. Echter zal ik alles verkopen, krijg je vaak 5 dubbel mee terug.quote:
Dat is ook wel waar.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:38 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Er zullen alleen minder mensen zijn die "zomaar" ff 500 kunnen neerleggen.
Nee hoor, dan heb je hem gereserveerd.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:38 schreef qwox het volgende:
[..]
denk dat ik in het scherm van de bank toch nog even een keer nadenk bij 500 euro, oke, dan is die al wel weg.
bedoelde meer dat die dan als uitverkocht komt te staan op de site als iedereen zich dan pas bedenkt, kunnen ze hem nog wel een keer laten terug komen.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:39 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nee hoor, dan heb je hem gereserveerd.
Yup, die prijs zie je wel half in een flits. Maar zal me op dat moment een worst zijn.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:40 schreef Karina het volgende:
Als ik een box zie dan denk ik dat ik niet eens op de prijs ga lettenDan is het zo van:
een box, klikken.
Vraag me echt af wat je hier nog aan kaan "refurbishen".quote:Op donderdag 15 november 2012 13:41 schreef Karina het volgende:
En weer een refurbishedDit keer wel goed gespeld.
En hopen dat ze je 500 terug geven. Het blijft ibood he.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Yup, die prijs zie je wel half in een flits. Maar zal me op dat moment een worst zijn.
Gewoon proberen te kopen en kijken wat er in zit.
Kan altijd terug.
Heb zelfs een keer geld terug gehad van 2 dingen die ik nog steeds beide in bezit hebquote:Op donderdag 15 november 2012 13:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En hopen dat ze je 500 terug geven. Het blijft ibood he.
Ja precies er zit geen motortje in of zo.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Vraag me echt af wat je hier nog aan kaan "refurbishen".
Nieuwe houten plankies, nieuw laagje lak, nieuw schroerdraad?
Dat is denk ik net zo duur al een nieuwe
En ook geen software.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies er zit geen motortje in of zo.
Welke?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:43 schreef EDMAN- het volgende:
Jamo subwoofer bitte! Heb die boxen ook ooit via ibood gehaald
Het lijkt mij zo een gedoe, met een zak is toch handiger? Zak eruithalen en weggooien. Dit moet je leeggooien, als dat gestuif.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:44 schreef bambino het volgende:
Hoi
Vind design van die zakloze stofzuigers wel heel vet. Maar dan neem ik liever een Dyson alleen zijn die niet te betalen
Ik bedoel welke boxen hij heeft van iBoodquote:Op donderdag 15 november 2012 13:44 schreef bambino het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/nl/n(...)_Subwoofer_200_Watt/
Die bedoeld hij
Ik heb er wel eentje maar dan een kleine "kruimeldief".quote:Op donderdag 15 november 2012 13:45 schreef tralalala het volgende:
Ik heb thuis een Dirt Devil, wel tevreden mee.
Klopt. Ik heb zo'n zakloze en vind het maar een smerig karweitje dat ding legen.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt mij zo een gedoe, met een zak is toch handiger? Zak eruithalen en weggooien. Dit moet je leeggooien, als dat gestuif.
Zo één moet ik nog hebben.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje maar dan een kleine "kruimeldief".
Die heb ik hier ook nog staan, nog in doos.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zo één moet ik nog hebben.![]()
Misschien dat er wel eentje langs komt.
Jij met je autoquote:Op donderdag 15 november 2012 13:47 schreef bambino het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook nog staan, nog in doos.
Vorige hunt gekocht.
Was bedoeld voor mijn auto (woon op 2 hoog dus geen stroom beneden) en deze werkt op sigarettenaansteker in de auto
Dit was post 500 van vandaagquote:
Stil jijquote:
Hehe dat zal het zijnquote:
minder.quote:
Nieuwe Ford Focusquote:
DAT weet je maar nooit natuurlijk he?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:51 schreef bambino het volgende:
[..]
Hehe dat zal het zijn
Hij is de enige van fok die hem in het echt gezien heeft ook nog
Auto van bambino is wel baas, maar jaloers op het feit om een auto te hebben niet echt.quote:
Voel me vereerdquote:Op donderdag 15 november 2012 13:51 schreef bambino het volgende:
[..]
Hehe dat zal het zijn
Hij is de enige van fok die hem in het echt gezien heeft ook nog
Nee true, maar waar ik het specifiek van weet, en de user die hem zag ookquote:Op donderdag 15 november 2012 13:51 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT weet je maar nooit natuurlijk he?
Oh met dat laatste ben ik het helemaal eens. van de week 1000 euro mogen betalen aan de garagequote:Op donderdag 15 november 2012 13:51 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Auto van bambino is wel baas, maar jaloers op het feit om een auto te hebben niet echt.
Meerdere mensen vragen wel eens aan mij waarom ik geen auto koop, maar ik heb het simpelweg gewoon niet nodig - kost me alleen maar geld
Eckte bazen rijden in eckte baas auto'squote:Op donderdag 15 november 2012 13:51 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Auto van bambino is wel baas, maar jaloers op het feit om een auto te hebben niet echt.
Meerdere mensen vragen wel eens aan mij waarom ik geen auto koop, maar ik heb het simpelweg gewoon niet nodig - kost me alleen maar geld
Ik kan wel een tankpas nemen, maar dan ben ik duurder uitquote:
Ik heb er voorlopig HEEL weinig kosten aan. Voorlopig geen wegenbelasting, maar 14% bijtelling en wat benzine en verzekering. Onderhoud is komende 6 maanden nog 0quote:Op donderdag 15 november 2012 13:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh met dat laatste ben ik het helemaal eens. van de week 1000 euro mogen betalen aan de garageHet is dat ik hem nodig heb, niet eens voor werk, maar meer voor familie die wat verder weg woont, anders deed ik hem weg en kocht ik een scooter of zo.
Gewoon de door de baas laten betalen.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:53 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik kan wel een tankpas nemen, maar dan ben ik duurder uit
Dat is ook inderdaad de voornamelijkste reden dat mijn ouders een auto hebben, plus dat ze zo'n 3x per jaar ermee op vakantie gaan.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh met dat laatste ben ik het helemaal eens. van de week 1000 euro mogen betalen aan de garageHet is dat ik hem nodig heb, niet eens voor werk, maar meer voor familie die wat verder weg woont, anders deed ik hem weg en kocht ik een scooter of zo.
Inderdaad en aha, dan snap ik hetquote:Op donderdag 15 november 2012 13:54 schreef qwox het volgende:
[..]
Gewoon de door de baas laten betalen.
weet dat je dat zelf bent.
De nieuwe Ford Focus, in het wit, die redelijk vaak door de wasstraat gaat. Ziet er best strak uitquote:Op donderdag 15 november 2012 13:53 schreef Lyza666 het volgende:
Wat is er zo baas aan een Ford Focus?
Ik was mijn auto altijd gewoon met de hand, voor de deurquote:Op donderdag 15 november 2012 13:56 schreef OhNoes het volgende:
[..]
De nieuwe Ford Focus, in het wit, die redelijk vaak door de wasstraat gaat. Ziet er best strak uit
doet me herinneren dat ik nog steeds niet door de wasstraat gegaan ben
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:53 schreef Lyza666 het volgende:
Wat is er zo baas aan een Ford Focus?
Ik heb deze ooit in de hunt gekocht voor 35 ofzo (zal zo ff nakijken hoeveel precies).quote:
Daar kan je je PS3 en je controllers op zetten en dat is handig ofzoquote:
Let niet op de velgenquote:
wbquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi zoquote:Op donderdag 15 november 2012 14:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niets gemist.
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:00 schreef OhNoes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan sommige plaatjes niet bekijken op mijn werk, de tinypic e.d.
Jawel, Captain Jack, Sex met die kale en nog een paar.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niets gemist.
dat lukt mij ook nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(golf 6 tdi jeweetzelluf)
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
Echt welquote:Op donderdag 15 november 2012 14:00 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja, Delft is een bruisende stad, dat merk je meteen
Taart?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
En dan duurde het nog langer ook! Ze konden m'n bestelling in eerste instantie niet vinden bij de hema
Zul je altijd zienquote:Op donderdag 15 november 2012 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
En dan duurde het nog langer ook! Ze konden m'n bestelling in eerste instantie niet vinden bij de hema
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jawel, Captain Jack, Sex met die kale en nog een paar.
Dat reed bambino toen om malthesers en redbull te halen tijdens de huntquote:Op donderdag 15 november 2012 14:01 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
dat lukt mij ook nog wel(golf 6 tdi jeweetzelluf)
Neuj! Knutsel spullen om aan m'n outfit voor morgen te sleutelenquote:
Ja, die tijden zijn voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
200 haalt me nieuwe niet meer
ST kon makkelijk 245
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Dat was echt de mooiste hunt hier op FOK!quote:Op donderdag 15 november 2012 14:02 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Dat reed bambino toen om malthesers en redbull te halen tijdens de hunt
Waar woon je?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:02 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
hee nog iemand uit Delft! geinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |