Nieuwe Ford Focusquote:
DAT weet je maar nooit natuurlijk he?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:51 schreef bambino het volgende:
[..]
Hehe dat zal het zijn
Hij is de enige van fok die hem in het echt gezien heeft ook nog
Auto van bambino is wel baas, maar jaloers op het feit om een auto te hebben niet echt.quote:
Voel me vereerdquote:Op donderdag 15 november 2012 13:51 schreef bambino het volgende:
[..]
Hehe dat zal het zijn
Hij is de enige van fok die hem in het echt gezien heeft ook nog
Nee true, maar waar ik het specifiek van weet, en de user die hem zag ookquote:Op donderdag 15 november 2012 13:51 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT weet je maar nooit natuurlijk he?
Oh met dat laatste ben ik het helemaal eens. van de week 1000 euro mogen betalen aan de garagequote:Op donderdag 15 november 2012 13:51 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Auto van bambino is wel baas, maar jaloers op het feit om een auto te hebben niet echt.
Meerdere mensen vragen wel eens aan mij waarom ik geen auto koop, maar ik heb het simpelweg gewoon niet nodig - kost me alleen maar geld
Eckte bazen rijden in eckte baas auto'squote:Op donderdag 15 november 2012 13:51 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Auto van bambino is wel baas, maar jaloers op het feit om een auto te hebben niet echt.
Meerdere mensen vragen wel eens aan mij waarom ik geen auto koop, maar ik heb het simpelweg gewoon niet nodig - kost me alleen maar geld
Ik kan wel een tankpas nemen, maar dan ben ik duurder uitquote:
Ik heb er voorlopig HEEL weinig kosten aan. Voorlopig geen wegenbelasting, maar 14% bijtelling en wat benzine en verzekering. Onderhoud is komende 6 maanden nog 0quote:Op donderdag 15 november 2012 13:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh met dat laatste ben ik het helemaal eens. van de week 1000 euro mogen betalen aan de garageHet is dat ik hem nodig heb, niet eens voor werk, maar meer voor familie die wat verder weg woont, anders deed ik hem weg en kocht ik een scooter of zo.
Gewoon de door de baas laten betalen.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:53 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik kan wel een tankpas nemen, maar dan ben ik duurder uit
Dat is ook inderdaad de voornamelijkste reden dat mijn ouders een auto hebben, plus dat ze zo'n 3x per jaar ermee op vakantie gaan.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh met dat laatste ben ik het helemaal eens. van de week 1000 euro mogen betalen aan de garageHet is dat ik hem nodig heb, niet eens voor werk, maar meer voor familie die wat verder weg woont, anders deed ik hem weg en kocht ik een scooter of zo.
Inderdaad en aha, dan snap ik hetquote:Op donderdag 15 november 2012 13:54 schreef qwox het volgende:
[..]
Gewoon de door de baas laten betalen.
weet dat je dat zelf bent.
De nieuwe Ford Focus, in het wit, die redelijk vaak door de wasstraat gaat. Ziet er best strak uitquote:Op donderdag 15 november 2012 13:53 schreef Lyza666 het volgende:
Wat is er zo baas aan een Ford Focus?
Ik was mijn auto altijd gewoon met de hand, voor de deurquote:Op donderdag 15 november 2012 13:56 schreef OhNoes het volgende:
[..]
De nieuwe Ford Focus, in het wit, die redelijk vaak door de wasstraat gaat. Ziet er best strak uit
doet me herinneren dat ik nog steeds niet door de wasstraat gegaan ben
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:53 schreef Lyza666 het volgende:
Wat is er zo baas aan een Ford Focus?
Ik heb deze ooit in de hunt gekocht voor 35 ofzo (zal zo ff nakijken hoeveel precies).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |