Vorige keer postte hij nog wel een beetje mee dacht ik, maar toen heb ik amper gekeken omdat het de keer daarvoor al niet zoveel was.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:18 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Die is de laatste paar hunts een pussy geworden
Ja maar jij mag niet, wanneer leer je dat nou eens.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:20 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dajavu? Ik was toch eerder.
GC / [HUNT SC] iBOOD #10 - En we hunten door
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:21 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja maar jij mag niet, wanneer leer je dat nou eens.
Dit, + jij cheat want je hebt hem niet gelinkedquote:Op donderdag 15 november 2012 13:21 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja maar jij mag niet, wanneer leer je dat nou eens.
Ik cheat nietquote:Op donderdag 15 november 2012 13:21 schreef bambino het volgende:
[..]
Dit, + jij cheat want je hebt hem niet gelinked
Laat je niet gek lullen door hem.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:22 schreef Karina het volgende:
Bambino is de enige die de topics mag maken vandaagOK goed dat ik het weet.
Vergeet morgen nietquote:Op donderdag 15 november 2012 13:22 schreef Karina het volgende:
Bambino is de enige die de topics mag maken vandaagOK goed dat ik het weet.
Precies, dat had ik dus ookquote:Op donderdag 15 november 2012 13:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kolonisten zag er wel mooi uit. Maar ja als je het spel al hebt is het toch een beetje zonde van het geld om dat andere ding te kopen.
Maakt mij geen bal uit hoor, ik hoef niet persé een topic te openenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Laat je niet gek lullen door hem.
...quote:Op donderdag 15 november 2012 13:23 schreef bambino het volgende:
[..]
Vergeet morgen niet
Seth Mcfarlane is roastmaster.
Ik ben Huntmaster
RESPECT MY AUTHORITHEEEY
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:23 schreef bambino het volgende:
[..]
Vergeet morgen niet
Seth Mcfarlane is roastmaster.
Ik ben Huntmaster
RESPECT MY AUTHORITHEEEY
Hehe, komt meer door de 1e hunt. Toen was iedereen aan het lapo hunten.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Maakt mij geen bal uit hoor, ik hoef niet persé een topic te openen
Dat kwam Bambino moest nog warmlopen maar dat hield jij een beetje tegen als koelkastquote:Op donderdag 15 november 2012 13:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
De 1e 2 hunt topics van deze dag waren anders wel van mij.
Je hebt de eerste dan ook 3 dagen van tevoren gemaakt, zo kan ik het ook.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ja, lekker boeiend.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hij hoeft zijn postcount niet nog verder omhoog te krikkenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:24 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Waarom post tong hier nou nooit?
HAHAHA briljant!quote:Op donderdag 15 november 2012 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kwam Bambino moest nog warmlopen maar dat hield jij een beetje tegen als koelkast
Wees blij dat ik geen vriezer ben dan.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kwam Bambino moest nog warmlopen maar dat hield jij een beetje tegen als koelkast
Gefixtquote:Op donderdag 15 november 2012 13:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee alleen Kolonisten in een thee doos.
Nee, ik had gepost dat ik er al een had. misschien dat je dat gezien hadquote:
Ohhh.... Gelukkig.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee alleen Kolonisten in een houten doos.
Neem je er nog 1quote:Op donderdag 15 november 2012 13:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee, ik had gepost dat ik er al een had. misschien dat je dat gezien had
Vergeet regenwormen bbq nietquote:Op donderdag 15 november 2012 13:26 schreef Melleyn het volgende:
En Masatopsië of hoe heette hetBen het alweer vergeten.
Oh dan was dat hetquote:Op donderdag 15 november 2012 13:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee, ik had gepost dat ik er al een had. misschien dat je dat gezien had
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:26 schreef delano.888 het volgende:
Wie zei dat de laatste rijles ALTIJD slecht gaat? Ging perfect
Tis geschikt. Heb deze maand al veel te veel geld uit gegeven. Zit denk ik al over de 2000. En dan reken ik nog geen 1 van me vaste lasten meequote:
De laatste is afrijden toch?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:26 schreef delano.888 het volgende:
Goed zoquote:Op donderdag 15 november 2012 13:26 schreef delano.888 het volgende:
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:27 schreef Lyza666 het volgende:
Geen receiver nodig. En eigenlijk heb ik helemaal niks nodig dus ik vraag me af waarom ik die hunt volg überhaupt.
Of dora of koekiemonsterquote:Op donderdag 15 november 2012 13:27 schreef Karina het volgende:
[..]Ja ik hetzelfde. Iets leuks, goedkoop, Sponge Bob tostiapparaat of zo
Nee les is niet hetzelfde als afrijdenquote:
Als je slecht tegen stress kan zal die wel slecht gaan, bij mij was er ook niks mis met de laatste, die ging juist erg goed.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:26 schreef delano.888 het volgende:
Dit ja, heb toch wel een beetje drang iets te kopenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:27 schreef Karina het volgende:
Hosselen we voor jequote:Op donderdag 15 november 2012 13:27 schreef essnhills het volgende:
Ik ga nu toch maar eens de stad in. Regelen jullie even een box voor me?
laatste les is meestal voor je afrijden, vandaarquote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee les is niet hetzelfde als afrijdenmaandag examen.
Langs de praxis, daar hebben ze verhuizboxenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:27 schreef essnhills het volgende:
Maandag moet hij pas afrijden dacht ikquote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Als je slecht tegen stress kan zal die wel slecht gaan, bij mij was er ook niks mis met de laatste, die ging juist erg goed.
Afrijden ging dan weer kloten
Geslaagd?
Voor een sinthunt zijn er nog maar bar weinig kinderartikelen langsgekomen ook. Niet dat ik daar op zit te wachten maar toch.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:27 schreef Karina het volgende:
Examen is maandag, laatste LES was vandaagquote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Als je slecht tegen stress kan zal die wel slecht gaan, bij mij was er ook niks mis met de laatste, die ging juist erg goed.
Afrijden ging dan weer kloten
Geslaagd?
Gewoon iets leuks, goedkoop, een receiver of wat dan ook koop ik liever in een "normale" winkel, ik wil het toch even zien.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dit ja, heb toch wel een beetje drang iets te kopen
Mooi receivertje trouwens deze
Een USB Aquarium doet het vast goed in een schoenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Voor een sinthunt zijn er nog maar bar weinig kinderartikelen langsgekomen ook. Niet dat ik daar op zit te wachten maar toch.
Die Sponge Bob is voor mezelfquote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Voor een sinthunt zijn er nog maar bar weinig kinderartikelen langsgekomen ook. Niet dat ik daar op zit te wachten maar toch.
Hoe kom je bij je examen dan maandag? =/quote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Examen is maandag, laatste LES was vandaag
Jup precies. Ik heb de mijne 17 dagen geleden gekocht. En nu is die 40 euro goedkoper bij dezelfde winkelquote:Op donderdag 15 november 2012 13:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon iets leuks, goedkoop, een receiver of wat dan ook koop ik liever in een "normale" winkel, ik wil het toch even zien.
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:27 schreef essnhills het volgende:
Ik had vroeger ook een hele Onkyo set. Maar dat is al weer een tijdje geleden, goed ding inderdaad.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:29 schreef delano.888 het volgende:
Die Onkyo dingen zijn goed trouwens, ik zit er op dit moment naar 1 te luisteren, iets ander modelnummer maar echt super apparaat.
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Die Sponge Bob is voor mezelfVorige keer is het wel langsgekomen, maar toen heb ik net gemist.
Liever Sponge Bob, maar Dora is ook wel leuk.quote:
Heej jij hebt er al eentje, wij willen nuquote:Op donderdag 15 november 2012 13:33 schreef bambino het volgende:
Schieehieet ooohoop.
Ik wil nog een box
Denon zijn meer voor speciaalzaken enzo. Is toch weer een standje hoger dan onkyo, ook qua prijs.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:33 schreef Renn het volgende:
Waarom nou niet een Denon receiver ipv een Onkyo?
Wij willen allemaalquote:Op donderdag 15 november 2012 13:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej jij hebt er al eentje, wij willen nu
Daarom wil ik Denonquote:Op donderdag 15 november 2012 13:33 schreef bambino het volgende:
[..]
Denon zijn meer voor speciaalzaken enzo. Is toch weer een standje hoger dan onkyo, ook qua prijs.
Eigenlijk moeten ze het zo doen: als je er al eentje hebt gescoord die dag mag je er niet nog eentje kopenquote:
Juist.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze het zo doen: als je er al eentje hebt gescoord die dag mag je er niet nog eentje kopen
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze het zo doen: als je er al eentje hebt gescoord die dag mag je er niet nog eentje kopen
Box van 500quote:Op donderdag 15 november 2012 13:35 schreef qwox het volgende:
zolang er maar geen stijgende lijn in de prijs zit, zit niet te wachten op een box van 150 euro
Kijken kijken niet kopenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:35 schreef Guul het volgende:
Wat een g-e-l-u-l hier...
Moeten jullie niet kopen?
Moet er wel iets moois komenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:35 schreef Guul het volgende:
We blijven Nederlanders hm.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:35 schreef Guul het volgende:
gok alleen dat die dan niet zo snel zal gaan.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:36 schreef bambino het volgende:
[..]
Box van 500
Dan koop ik hem wel, puur om te kijken wat er in zit
Haha, sick. Dan is het risico ook zo klein dat je bullshit krijgt, want als ze dat terugmoeten nemen zijn ze helemaal de lulquote:Op donderdag 15 november 2012 13:36 schreef bambino het volgende:
[..]
Box van 500
Dan koop ik hem wel, puur om te kijken wat er in zit
Denk het welquote:Op donderdag 15 november 2012 13:37 schreef qwox het volgende:
[..]
gok alleen dat die dan niet zo snel zal gaan.
En ik gok dat jij dat verkeerd gokt.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:37 schreef qwox het volgende:
[..]
alsof mensen naar de prijs kijken bij die boxquote:Op donderdag 15 november 2012 13:37 schreef qwox het volgende:
[..]
Kan je een box terugbrengenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:37 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Haha, sick. Dan is het risico ook zo klein dat je bullshit krijgt, want als ze dat terugmoeten nemen zijn ze helemaal de lul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |