Mwah, had graag even gelachenquote:Op donderdag 15 november 2012 12:12 schreef essnhills het volgende:
Gelukkig maar dat ik geen man ben dan
Ik denk dat je stiekem toch wel even moest lachenquote:
BOX BOX BOXquote:Op donderdag 15 november 2012 12:14 schreef EDMAN- het volgende:
True
(blegh, moet even wat doen @ work)
Ik heb wel wat beters te doen met m'n leven.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:12 schreef bambino het volgende:
Had niet eens door dat hij vol was
Was weer niet aan het opletten.
Lief van jullie dat niemand TS huntte![]()
BOX BOX BOXquote:Op donderdag 15 november 2012 12:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Na half 2 of zo, want zometeen moet ik even van mijn plek af.
quote:
Titel speciaal voor jou gedaan hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 12:15 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen met m'n leven.
..ohnee eigenlijk niet
Ik had eerst een naamtopic in gedachte, maar toen was je er al.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:16 schreef Melleyn het volgende:
Hé een op mij geïnspireerde topictitel. Da's bijna net zo goed als een naamtopic
Dank! Op iBood zelf staat de prijs er niet bij.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:17 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
350 exquote:
Wel een handige site als je even weg bent geweest, zag hem hier eerder ook voorbijkomenquote:Op donderdag 15 november 2012 12:18 schreef Renn het volgende:
[..]
Dank! Op iBood zelf staat de prijs er niet bij.
quote:Op donderdag 15 november 2012 12:19 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Wel een handige site als je even weg bent geweest, zag hem hier eerder ook voorbijkomen
Klopt, dat mag ibood niet van hun aanbieders ofzo..quote:Op donderdag 15 november 2012 12:18 schreef Renn het volgende:
[..]
Dank! Op iBood zelf staat de prijs er niet bij.
En lid zijn van de Marina Clubquote:Op donderdag 15 november 2012 12:21 schreef Haque het volgende:
[..]
moet je wel aan de westkust zeilen
whutquote:Op donderdag 15 november 2012 12:22 schreef Melleyn het volgende:
Weet je dat ik trouwens tot kwart voor 7 heb wakker gelegen omdat ik 'niet kon slapen'?
met je laptop op schoot zekerquote:Op donderdag 15 november 2012 12:22 schreef Melleyn het volgende:
Weet je dat ik trouwens tot kwart voor 7 heb wakker gelegen omdat ik 'niet kon slapen'?
Dat heb ik al jarenquote:
Beetje hyper ja, heb ik ook altijd op zondagavond (SBS TV SCquote:Op donderdag 15 november 2012 12:22 schreef Melleyn het volgende:
Ik was vast een beetje overprikkeld ofzo
Sjesus man, had jij nou nog wat gekocht eigenlijk? Anders heb je er nog voor niks gezeten ook.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:24 schreef bambino het volgende:
Ik slaap bijna altijd pas laat. En meestal rook ik nog wat van de waterpijp en dit keer was het echt niet nodig
Moet ook zeggen dat ik vanaf een uur of 3 in de middag tot 6 uur vanochtend achter de pc had gezeten
Beste Sjoerd,quote:Op donderdag 15 november 2012 12:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjesus man, had jij nou nog wat gekocht eigenlijk? Anders heb je er nog voor niks gezeten ook.
Ah ja dat was het zeker waardquote:Op donderdag 15 november 2012 12:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Beste Sjoerd,
Bedankt voor je bestelling op iBOOD.com!
Hieronder vind je de gegevens met betrekking tot de bestelling.
Bestelnummer: xxxxx
Klantnummer: xxxxx
Je bestelling:
1x De beruchte iBOOD BOX! - Een kartonnen doos met inhoud ¤ 49.95
Verzendkosten ¤ 5.95
--------------------------------
Totaalbedrag ¤ 55.90
Worth it
quote:Op donderdag 15 november 2012 12:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Beste Sjoerd,
Bedankt voor je bestelling op iBOOD.com!
Hieronder vind je de gegevens met betrekking tot de bestelling.
Bestelnummer: xxxxx
Klantnummer: xxxxx
Je bestelling:
1x De beruchte iBOOD BOX! - Een kartonnen doos met inhoud ¤ 49.95
Verzendkosten ¤ 5.95
--------------------------------
Totaalbedrag ¤ 55.90
Worth it
Ik bedoel het wakker blijven. De spanning alleen tijdens zo'n box is gewoon leuk.quote:
Helemaal mee eensquote:
Uiteraardquote:
Snelste is zeker paypal (scheelt 1 stap, je hoeft geen bank te selecteren) maar ik deed het via ideal.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:28 schreef EDMAN- het volgende:
Betaal je dan met paypal of?
Vraag me af wat het snelst is
Is het niet zo dat je hem "hebt" als je op ik neem er een hebt gedrukt?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:28 schreef EDMAN- het volgende:
Betaal je dan met paypal of?
Vraag me af wat het snelst is
Nee zeker niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je hem "hebt" als je op ik neem er een hebt gedrukt?
Het is dan ook een dameshorlogequote:
OK paypal it isquote:Op donderdag 15 november 2012 12:30 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee zeker niet.
Pas als je in Paypal of ideal zit is die gereserveerd voor een bepaalde tijd (denk 15 minuten).
Band Heroquote:Op donderdag 15 november 2012 12:30 schreef Renn het volgende:
Hebben ze ooit instrumenten / toebehoren op iBood? Nog nooit langs zien komen namelijk, maar zou ik wel leuk vinden.
De dames hier vinden hem ook niet zo mooi hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 12:30 schreef bambino het volgende:
[..]
Het is dan ook een dameshorloge
Inderdaad, die 4 stipjes maakt het net een kinderhorloge.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:30 schreef Melleyn het volgende:
Als ie die dingen in de rand niet had vond ik hem nog wel mooi
Excuse mequote:Op donderdag 15 november 2012 12:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
De dames hier vinden hem ook niet zo mooi hoor![]()
Zolang ik hem maar niet om hoef.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:31 schreef Karina het volgende:
Ik vind het een beetje een herenhorloge ook.
Nee joh, dat noemen ze tegenwoordig unisexquote:Op donderdag 15 november 2012 12:31 schreef Karina het volgende:
Ik vind het een beetje een herenhorloge ook. En ik heb liever digitaal, heb ik nu ook.
Oh zo leer je nog eens watquote:Op donderdag 15 november 2012 12:32 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nee joh, dat noemen ze tegenwoordig unisex
Hoop geld, maar valt me eigenlijk nog mee, ik had hoger gedacht.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:34 schreef Renn het volgende:
[..]
350 euro. Ik kreeg 50% korting bij ING
Zo duurquote:Op donderdag 15 november 2012 12:34 schreef Renn het volgende:
[..]
350 euro. Ik kreeg 50% korting bij ING
Dat zit zo vervelend bij de Starbucksquote:Op donderdag 15 november 2012 12:35 schreef Haque het volgende:
cool windows 8. maar als je zon zwaargewicht wil neem dan een pc
het toetsenbord ziet er ook niet relaxt uit.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:35 schreef Haque het volgende:
cool windows 8. maar als je zon zwaargewicht wil neem dan een pc
Een horloge als deze gaat dan ook rustig 30 jaar mee.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo duur![]()
Mijn laatste horloge kostte 30 euro..
Maat van me heeft die, allemachtig wat een dingquote:Op donderdag 15 november 2012 12:36 schreef bambino het volgende:
En voor dit geld kijk ik liever richting alienware.
Voor een horloge is dat nog niet eens duur.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo duur![]()
Mijn laatste horloge kostte 30 euro..
Hmm ja misschien wel ja.. maar alsnog op mijn huidige studentenbudget niet een investering die ik kan (en wilquote:Op donderdag 15 november 2012 12:36 schreef Renn het volgende:
[..]
Een horloge als deze gaat dan ook rustig 30 jaar mee.
Dat maakt hem al veel minder duur.
Ligt eraan.. gewenning hequote:Op donderdag 15 november 2012 12:36 schreef Karina het volgende:
Gamen op een laptop, dat is toch helemaal niet handig?
Sommigen willen ook op school kunnen gamenquote:Op donderdag 15 november 2012 12:36 schreef Karina het volgende:
Gamen op een laptop, dat is toch helemaal niet handig?
Ik ben ook studentquote:Op donderdag 15 november 2012 12:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm ja misschien wel ja.. maar alsnog op mijn huidige studentenbudget niet een investering die ik kan (en wil) maken. Als ik later groot ben misschien
Ik heb liever een pc met een goeie muis, toetsenbord en groot schermquote:
Pokémon Fire Red FTW!quote:Op donderdag 15 november 2012 12:37 schreef Haque het volgende:
[..]
Sommigen willen ook op school kunnen gamen
Wel saai, 30 jaar hetzelfde horloge.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:36 schreef Renn het volgende:
[..]
Een horloge als deze gaat dan ook rustig 30 jaar mee.
Dat maakt hem al veel minder duur.
Ligt denk ik ook aan waar je prioriteiten liggen, en de mijne liggen niet bij een horlogequote:Op donderdag 15 november 2012 12:37 schreef Renn het volgende:
[..]
Ik ben ook student.
Maar 50% korting scheelt al een hoop. En deels gekregen van mijn ouders voor mijn diploma.
OK snap ikquote:Op donderdag 15 november 2012 12:37 schreef Haque het volgende:
[..]
Sommigen willen ook op school kunnen gamen
ik zei dat zonder editquote:Op donderdag 15 november 2012 12:38 schreef bambino het volgende:
Wie deed nu de ninja edit?
Iemand zei toch echt dat alienware niet voor 1000 euro kon
I WANNA PROOF YOU WRONG!
Helemaal mee eens. Zelfs op een console kan ik al niks, shooters dan iig, heb echt mn muisje nodigquote:Op donderdag 15 november 2012 12:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb liever een pc met een goeie muis, toetsenbord en groot schermKost je trouwens de helft alles bij elkaar van een super game laptop.
Ik hoef niet 30 jaar hetzelfde horloge om te hebben hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 12:38 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wel saai, 30 jaar hetzelfde horloge.
http://www.alienware.com/Landings/laptops.aspxquote:
Dat is mijn erkend probleem. Mijn prioriteiten liggen in gebieden die vallen onder: 'Duur' en 'Voor later'quote:Op donderdag 15 november 2012 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook aan waar je prioriteiten liggen, en de mijne liggen niet bij een horloge
Jaaaaaa maar dit is de spécial edition.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:40 schreef Melleyn het volgende:
Deze was vannacht een tientje goedkoper
Zie jij het verschil?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:41 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Jaaaaaa maar dit is de spécial edition.
Triestquote:Op donderdag 15 november 2012 12:40 schreef Melleyn het volgende:
oke jij wintquote:Op donderdag 15 november 2012 12:40 schreef bambino het volgende:
[..]
http://www.alienware.com/Landings/laptops.aspx
Kon je post niet meer vinden
MAar de M14x is er vanaf 999 USD
Was vannacht ook met die rugtassen, al scheelde dat maar iets van 2 of 3 euroquote:Op donderdag 15 november 2012 12:40 schreef Melleyn het volgende:
Eurotje of 300 adviesprijs.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:41 schreef essnhills het volgende:
Wat zou trouwens het duurste product dat in een box heeft gezeten zijn?
Het duurste wat ik weet was zo'n volautomatisch espresso apparaatding.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:41 schreef essnhills het volgende:
Iemand kreeg ooit een Hifi setje van volgensmij Onkyo. Euro of 250-350 denk ik dus.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:41 schreef essnhills het volgende:
En hoe duur is zo'n apparaatding dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:42 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Het duurste wat ik weet was zo'n volautomatisch espresso apparaatding.
Richting de 400 was die geloof ik.. Is al een aantal jaar geleden.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
En hoe duur is zo'n apparaatding dan?
Oke, mijn missie vanaf nu: BOXquote:Op donderdag 15 november 2012 12:44 schreef Lyza666 het volgende:
Bij mij zat er ooit een camcorder in die in de winkel te koop was voor ongeveer 600 euro. Verkocht uiteraard
Niicequote:Op donderdag 15 november 2012 12:43 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Richting de 400 was die geloof ik.. Is al een aantal jaar geleden.
meteen weggegooid dus? of bevallen ze goed?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:45 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb deze snijplanken uit een box
Ze liggen nog ingepakt in de kastquote:Op donderdag 15 november 2012 12:46 schreef Haque het volgende:
[..]
meteen weggegooid dus? of bevallen ze goed?
Ik zeg ook al een tijdje dat ik mezelf richting stad moet slepenquote:Op donderdag 15 november 2012 12:46 schreef EDMAN- het volgende:
na deze ga ik pauzeren (zeg ik al een uur.)
quote:Op donderdag 15 november 2012 12:47 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ze liggen nog ingepakt in de kast
Ik geef sowieso de voorkeur aan houten snijplanken..quote:Op donderdag 15 november 2012 12:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Ik vind ze wel leuk hoor, die snijplanken. Maar veel te duur. Die koop ik wel bij de action of xenos ofzo. Of ikea. Voor weinig.
+1quote:Op donderdag 15 november 2012 12:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik geef sowieso de voorkeur aan houten snijplanken..
Nee ik was te laat helaasquote:
Nog niet gezienquote:Op donderdag 15 november 2012 12:52 schreef Adelante het volgende:
ik moet een nieuwe elektrische tandenborstel hebben, zijn die al geweest?
Oneindig veel muziek / films / series downloaden en opslaan en je eigen privévideotheek beginnenquote:Op donderdag 15 november 2012 12:52 schreef Lyza666 het volgende:
Gelukkig zou ik niet weten wat ik met een NAS zou moeten. Duur geintje.
Dat kan ook met cheap ass HDD's in je pc zelfquote:Op donderdag 15 november 2012 12:53 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Oneindig veel muziek / films / series downloaden en opslaan en je eigen privévideotheek beginnen
Ik heb geen belletjequote:Op donderdag 15 november 2012 12:53 schreef T_Fuff het volgende:
Ach je hebt die eersteWel laten weten wat er in zit!
Volg het nu met een half oog, belletje houd me bij de les
That's it? Mehh. Niks an.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:53 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Oneindig veel muziek / films / series downloaden en opslaan en je eigen privévideotheek beginnen
En dan al die media streamen naar je tv vanaf je mediaplayer, automatisch series. muziek, films laten downloaden en dan lekker kijken zonder ooit maar iets te hoeven te downloadenquote:Op donderdag 15 november 2012 12:53 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ja dat zal wel ff duren voor ik hem heb. Alhoewel de vorige hunt alles binnen een week er was, met uitzondering van de tafelvoetbaltafelquote:Op donderdag 15 november 2012 12:53 schreef T_Fuff het volgende:
Ach je hebt die eersteWel laten weten wat er in zit!
Volg het nu met een half oog, belletje houd me bij de les
en dat jaquote:Op donderdag 15 november 2012 12:54 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
En dan al die media streamen naar je tv vanaf je mediaplayer, automatisch series. muziek, films laten downloaden en dan lekker kijken zonder ooit maar iets te hoeven te downloaden
huh hoor je dan een belletje? (zit op druk kantoor dus geluid staat uit) is die site zowieso beter om in de gaten te houden?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:54 schreef bambino het volgende:
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all
gigantische snelheid? Dit is echt niet super snel hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 12:55 schreef Haque het volgende:
er is toch geen consument die deze gigantische snelheid en capiciteit nodig heeft
een verwende, luie consumentquote:Op donderdag 15 november 2012 12:55 schreef Haque het volgende:
er is toch geen consument die deze gigantische snelheid en capiciteit nodig heeft
Heb die site op de achtergrond, alleen voor het belletje.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:55 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
huh hoor je dan een belletje? (zit op druk kantoor dus geluid staat uit) is die site zowieso beter om in de gaten te houden?
Wat stond er bij voor verzenddatum?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:54 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja dat zal wel ff duren voor ik hem heb. Alhoewel de vorige hunt alles binnen een week er was, met uitzondering van de tafelvoetbaltafel
Ben benieuwd deze keer.
Fuck de collega's!quote:Op donderdag 15 november 2012 12:56 schreef bambino het volgende:
[..]
Heb die site op de achtergrond, alleen voor het belletje.
we hebben het hier dan ook over een NASquote:Op donderdag 15 november 2012 12:55 schreef bambino het volgende:
[..]
gigantische snelheid? Dit is echt niet super snel hoor
Mijn SSD heeft 700mb/s
Ik heb ook wel zin aan wat.quote:
Lui wezen.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin aan wat.
Geen zin om wat te maken.
Misschien maar thuisbezorgd broodje bestellen
fuuuuuuuuuuuuquote:
Waarom zijn alle vrouwen standaard tegen mequote:
Je naam?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:00 schreef bambino het volgende:
[..]
Waarom zijn alle vrouwen standaard tegen me
Dat ik je lui vind betekent niet gelijk dat ik tegen je ben.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:00 schreef bambino het volgende:
[..]
bambino betekend baby in het italiaans, dus dat lijkt me sterkquote:
Hard 2 get spelen voor je money Gquote:Op donderdag 15 november 2012 13:00 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik bedoel er meer mee dat bijna alle vrouwelijke users tijdens de hunt opmerkingen hebben tegen mijquote:Op donderdag 15 november 2012 13:02 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat ik je lui vind betekent niet gelijk dat ik tegen je ben.
Haaiquote:Op donderdag 15 november 2012 13:02 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Hard 2 get spelen voor je money G
Goedemiddag
shaddap lololquote:Op donderdag 15 november 2012 13:02 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Goedemiddag
Een kerel die zichzelf baby noemt is nou niet gelijk een préquote:Op donderdag 15 november 2012 13:02 schreef bambino het volgende:
[..]
bambino betekend baby in het italiaans, dus dat lijkt me sterk
Halloquote:Op donderdag 15 november 2012 13:02 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Goedemiddag
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Een kerel die zichzelf baby noemt is nou niet gelijk een pré
Dat heb ik toch al uitgelegdquote:Op donderdag 15 november 2012 13:00 schreef bambino het volgende:
[..]
Nja ik werd in 2004 lidquote:Op donderdag 15 november 2012 13:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Een kerel die zichzelf baby noemt is nou niet gelijk een pré
quote:
10 jaar.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:04 schreef bambino het volgende:
[..]
Nja ik werd in 2002 lid
Times change jwz
wow.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:04 schreef bambino het volgende:
[..]
Nja ik werd in 2002 lid
Times change jwz
Yes! de 1e van 50 had ikquote:Op donderdag 15 november 2012 13:04 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Al een box gescoord? Las dat er al 2 waren geweest
Ik had het wel gedaan als ik op tijd was. Maar dan was ik wel een heel stuk kritischer geweest bij het uitpakkenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:05 schreef Lyza666 het volgende:
Tweede box was 100 toch? Wel wat duur hoor, weet niet of ik dat zou doen.
Maar jij bent dan ook een eckte baasquote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:06 schreef OhNoes het volgende:
Feliciteer mij met mijn 6 voor een vak waar ik de ballen van snapte en al blij zou zijn met een 4
Toen was ik 10quote:
Goe gedaan jochie!quote:Op donderdag 15 november 2012 13:06 schreef OhNoes het volgende:
Feliciteer mij met mijn 6 voor een vak waar ik de ballen van snapte en al blij zou zijn met een 4
Jeetje, 100? Is dat ooit eerder geweest?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:05 schreef Lyza666 het volgende:
Tweede box was 100 toch? Wel wat duur hoor, weet niet of ik dat zou doen.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 15 november 2012 13:06 schreef OhNoes het volgende:
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:06 schreef OhNoes het volgende:
Geloof 't niet, 90 was de duurste tot nu toe dacht ik?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:06 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Jeetje, 100? Is dat ooit eerder geweest?
Wel een 90quote:Op donderdag 15 november 2012 13:06 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ja, 90 ookquote:Op donderdag 15 november 2012 13:06 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Baas boven baasquote:
Stimmt!quote:Op donderdag 15 november 2012 13:06 schreef bambino het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een eckte baas
De 2e heb je zelf nog meegemaakt, dus neequote:Op donderdag 15 november 2012 13:04 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Al een box gescoord? Las dat er al 2 waren geweest
Verkoopt action AXA? Das wel een goed merk namelijkquote:Op donderdag 15 november 2012 13:07 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Kettingslot, ook bij de action en net zo goed
Kom ik aan met 6 septemberquote:
hmmm, nu voel ik me oudquote:
quote:
quote:
Welk vak trouwens? Sociale Vaardighedenquote:
Huh? Ik ben nu pas weer online sinds vannacht ~01:00 hehequote:Op donderdag 15 november 2012 13:08 schreef Melleyn het volgende:
[..]
De 2e heb je zelf nog meegemaakt, dus nee
Vast niet, maar gaat om de kwaliteit.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:08 schreef bambino het volgende:
[..]
Verkoopt action AXA? Das wel een goed merk namelijk
Oh sorry, dacht dat je net na de 2e weggingquote:Op donderdag 15 november 2012 13:08 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Huh? Ik ben nu pas weer online sinds vannacht ~01:00 hehe
Denk aan Tong, dat helptquote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:09 schreef Lyza666 het volgende:
Eigenlijk is ibood gewoon een te duur action filiaal.
Well played hehequote:Op donderdag 15 november 2012 13:08 schreef bambino het volgende:
[..]
Welk vak trouwens? Sociale Vaardigheden?
Haha just kiddin
Vergeet ikea nietquote:Op donderdag 15 november 2012 13:09 schreef Lyza666 het volgende:
Eigenlijk is ibood gewoon een te duur action filiaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:10 schreef bambino het volgende:
[..]
Vergeet ikea nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
[..]
Vergeet ikea nietDie wou ik nou eens expres niet zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yvonne heeft powers, tong nietquote:
[..]
Vergeet ikea nietKlopt maar de ikea komt hier volgend jaar pas, dus nog niet rendabel voor me. Voor kleine dingen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zit dan wel weer hierquote:Op donderdag 15 november 2012 13:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Klopt maar de ikea komt hier volgend jaar pas, dus nog niet rendabel voor me. Voor kleine dingen dan.
ik had op 28 mei mn feestje......quote:
Heb geen uitnodiging gezienquote:Op donderdag 15 november 2012 13:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had op 28 mei mn feestje......
er was heulemaal niemand....
Alleen mij, verder nietsquote:
Ja!quote:
tss staat toch in mn profiel dat ik op 28-05-2002 geregistreerd ben... dan moeten jullie dat zelluf bij houden hoor!!quote:
Ja zo werkt het niet he jonge dame!quote:Op donderdag 15 november 2012 13:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
tss staat toch in mn profiel dat ik op 28-05-2002 geregistreerd ben... dan moeten jullie dat zelluf bij houden hoor!!
fixedquote:
Leiderdorp? Die komt pas in 2014?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Klopt maar de ikea komt hier volgend jaar pas, dus nog niet rendabel voor me. Voor kleine dingen dan.
Zij bedoelde ook mijquote:
heus wel!quote:Op donderdag 15 november 2012 13:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja zo werkt het niet he jonge dame!
Ikea om de hoek hier. Action in woonplaats en xenos weer 1 plaats verder.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die zit dan wel weer hierIn tegenstelling tot de action
Leiderdorp is later, eerst Zwolle en Zaanstad.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Leiderdorp? Die komt pas in 2014?
Aan wiens mening hecht je meer waarde?quote:
Dat dacht ik eerst ook. Wel vet spel dit, heb hem al anders had ik em gekocht.quote:
Ieder zijn mening is iets waardquote:Op donderdag 15 november 2012 13:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aan wiens mening hecht je meer waarde?
Zwolle dus ja.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Leiderdorp is later, eerst Zwolle en Zaanstad.
Ik heb wel met bambino geboxt, maar dat was al veel eerderquote:
wie weetquote:Op donderdag 15 november 2012 13:14 schreef Lyza666 het volgende:
Ik zit hier iedere hunt maar weer te wachten op een leuke keukenmasjien voor weinig. Vandeweek was er wel een leuke in de normale ibood. Maar dacht dat 'ie misschien bij deze hunt nog wel goedkoper langs zou komen.
Nu denk ik 't niemeer
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel met bambino geboxt, maar dat was al veel eerder
Politiek correct antwoordquote:
twijfel twijfel inderdaad, die houten doos is wel een beetje duur voor 46 euro, de rest van het spel hebben wij namelijk ook al. 3x het basis spel ofzo + alle uitbreidingenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:14 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook. Wel vet spel dit, heb hem al anders had ik em gekocht.
hehequote:Op donderdag 15 november 2012 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel met bambino geboxt, maar dat was al veel eerder
Ik heb basis + zeevaarders + 6 player zeevaarders.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:15 schreef OhNoes het volgende:
[..]
twijfel twijfel inderdaad, die houten doos is wel een beetje duur voor 46 euro, de rest van het spel hebben wij namelijk ook al. 3x het basis spel ofzo + alle uitbreidingen
Ik vind ook niet dat die uitbreidingen het spel veel leuker maken doorgaans. Basis kolonisten ftw!quote:Op donderdag 15 november 2012 13:16 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb basis + zeevaarders + 6 player zeevaarders.
Alleen snap ik nog geen ene ruk van zeevaarders. Nog niet geprobeerd ook. Heel kort doos open gemaakt. Nadat ik alle kamelen en zo zag was ik er klaar mee
Ja idd. Kolonisten en Carcasonne zijn coolquote:Op donderdag 15 november 2012 13:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat die uitbreidingen het spel veel leuker maken doorgaans. Basis kolonisten ftw!
Valt best mee! Erg leuk spel vind ik.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:17 schreef Karina het volgende:
Ik heb het nog nooit gespeeld, geen geduld voor denk ik, ziet er uit als een spel wat heel lang kan duren.
Kan idd heel lang duren. Zeker met 4 of 6 man.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:17 schreef Karina het volgende:
Ik heb het nog nooit gespeeld, geen geduld voor denk ik, ziet er uit als een spel wat heel lang kan duren.
Paar uur bij ons altijd, met name door de spelers die echt lang over hun beurt doen - het kan ook veel sneller hoor, uurtje ofzo is de speeltijd dacht ik volgens de doos. Maar dan moet er echt vlot gespeelt worden en weinig nagedacht.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:17 schreef Karina het volgende:
Waar kan je dat zien dan?quote:
500quote:Op donderdag 15 november 2012 13:03 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik bedoel er meer mee dat bijna alle vrouwelijke users tijdens de hunt opmerkingen hebben tegen mij
Het maakt me verder niks uit tho
Kamelen?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:16 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb basis + zeevaarders + 6 player zeevaarders.
Alleen snap ik nog geen ene ruk van zeevaarders. Nog niet geprobeerd ook. Heel kort doos open gemaakt. Nadat ik alle kamelen en zo zag was ik er klaar mee
Die is de laatste paar hunts een pussy gewordenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar is Delano? dacht ik eigenlijk, die ging ook altijd de hele nacht door.
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Valt best mee! Erg leuk spel vind ik.
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:18 schreef bambino het volgende:
[..]
Kan idd heel lang duren. Zeker met 4 of 6 man.
Alleen de 1e 2 grote hunts was hij er bij.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar is Delano? dacht ik eigenlijk, die ging ook altijd de hele nacht door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |