quote:Op donderdag 15 november 2012 12:47 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ze liggen nog ingepakt in de kast
Ik geef sowieso de voorkeur aan houten snijplanken..quote:Op donderdag 15 november 2012 12:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Ik vind ze wel leuk hoor, die snijplanken. Maar veel te duur. Die koop ik wel bij de action of xenos ofzo. Of ikea. Voor weinig.
+1quote:Op donderdag 15 november 2012 12:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik geef sowieso de voorkeur aan houten snijplanken..
Nee ik was te laat helaasquote:
Nog niet gezienquote:Op donderdag 15 november 2012 12:52 schreef Adelante het volgende:
ik moet een nieuwe elektrische tandenborstel hebben, zijn die al geweest?
Oneindig veel muziek / films / series downloaden en opslaan en je eigen privévideotheek beginnenquote:Op donderdag 15 november 2012 12:52 schreef Lyza666 het volgende:
Gelukkig zou ik niet weten wat ik met een NAS zou moeten. Duur geintje.
Dat kan ook met cheap ass HDD's in je pc zelfquote:Op donderdag 15 november 2012 12:53 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Oneindig veel muziek / films / series downloaden en opslaan en je eigen privévideotheek beginnen
Ik heb geen belletjequote:Op donderdag 15 november 2012 12:53 schreef T_Fuff het volgende:
Ach je hebt die eersteWel laten weten wat er in zit!
Volg het nu met een half oog, belletje houd me bij de les
That's it? Mehh. Niks an.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:53 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Oneindig veel muziek / films / series downloaden en opslaan en je eigen privévideotheek beginnen
En dan al die media streamen naar je tv vanaf je mediaplayer, automatisch series. muziek, films laten downloaden en dan lekker kijken zonder ooit maar iets te hoeven te downloadenquote:Op donderdag 15 november 2012 12:53 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ja dat zal wel ff duren voor ik hem heb. Alhoewel de vorige hunt alles binnen een week er was, met uitzondering van de tafelvoetbaltafelquote:Op donderdag 15 november 2012 12:53 schreef T_Fuff het volgende:
Ach je hebt die eersteWel laten weten wat er in zit!
Volg het nu met een half oog, belletje houd me bij de les
en dat jaquote:Op donderdag 15 november 2012 12:54 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
En dan al die media streamen naar je tv vanaf je mediaplayer, automatisch series. muziek, films laten downloaden en dan lekker kijken zonder ooit maar iets te hoeven te downloaden
huh hoor je dan een belletje? (zit op druk kantoor dus geluid staat uit) is die site zowieso beter om in de gaten te houden?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:54 schreef bambino het volgende:
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all
gigantische snelheid? Dit is echt niet super snel hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 12:55 schreef Haque het volgende:
er is toch geen consument die deze gigantische snelheid en capiciteit nodig heeft
een verwende, luie consumentquote:Op donderdag 15 november 2012 12:55 schreef Haque het volgende:
er is toch geen consument die deze gigantische snelheid en capiciteit nodig heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |