Wel een handige site als je even weg bent geweest, zag hem hier eerder ook voorbijkomenquote:Op donderdag 15 november 2012 12:18 schreef Renn het volgende:
[..]
Dank! Op iBood zelf staat de prijs er niet bij.
quote:Op donderdag 15 november 2012 12:19 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Wel een handige site als je even weg bent geweest, zag hem hier eerder ook voorbijkomen
Klopt, dat mag ibood niet van hun aanbieders ofzo..quote:Op donderdag 15 november 2012 12:18 schreef Renn het volgende:
[..]
Dank! Op iBood zelf staat de prijs er niet bij.
En lid zijn van de Marina Clubquote:Op donderdag 15 november 2012 12:21 schreef Haque het volgende:
[..]
moet je wel aan de westkust zeilen
whutquote:Op donderdag 15 november 2012 12:22 schreef Melleyn het volgende:
Weet je dat ik trouwens tot kwart voor 7 heb wakker gelegen omdat ik 'niet kon slapen'?
met je laptop op schoot zekerquote:Op donderdag 15 november 2012 12:22 schreef Melleyn het volgende:
Weet je dat ik trouwens tot kwart voor 7 heb wakker gelegen omdat ik 'niet kon slapen'?
Dat heb ik al jarenquote:
Beetje hyper ja, heb ik ook altijd op zondagavond (SBS TV SCquote:Op donderdag 15 november 2012 12:22 schreef Melleyn het volgende:
Ik was vast een beetje overprikkeld ofzo
Sjesus man, had jij nou nog wat gekocht eigenlijk? Anders heb je er nog voor niks gezeten ook.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:24 schreef bambino het volgende:
Ik slaap bijna altijd pas laat. En meestal rook ik nog wat van de waterpijp en dit keer was het echt niet nodig
Moet ook zeggen dat ik vanaf een uur of 3 in de middag tot 6 uur vanochtend achter de pc had gezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |