Voor een horloge is dat nog niet eens duur.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo duur![]()
Mijn laatste horloge kostte 30 euro..
Hmm ja misschien wel ja.. maar alsnog op mijn huidige studentenbudget niet een investering die ik kan (en wilquote:Op donderdag 15 november 2012 12:36 schreef Renn het volgende:
[..]
Een horloge als deze gaat dan ook rustig 30 jaar mee.
Dat maakt hem al veel minder duur.
Ligt eraan.. gewenning hequote:Op donderdag 15 november 2012 12:36 schreef Karina het volgende:
Gamen op een laptop, dat is toch helemaal niet handig?
Sommigen willen ook op school kunnen gamenquote:Op donderdag 15 november 2012 12:36 schreef Karina het volgende:
Gamen op een laptop, dat is toch helemaal niet handig?
Ik ben ook studentquote:Op donderdag 15 november 2012 12:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm ja misschien wel ja.. maar alsnog op mijn huidige studentenbudget niet een investering die ik kan (en wil) maken. Als ik later groot ben misschien
Ik heb liever een pc met een goeie muis, toetsenbord en groot schermquote:
Pokémon Fire Red FTW!quote:Op donderdag 15 november 2012 12:37 schreef Haque het volgende:
[..]
Sommigen willen ook op school kunnen gamen
Wel saai, 30 jaar hetzelfde horloge.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:36 schreef Renn het volgende:
[..]
Een horloge als deze gaat dan ook rustig 30 jaar mee.
Dat maakt hem al veel minder duur.
Ligt denk ik ook aan waar je prioriteiten liggen, en de mijne liggen niet bij een horlogequote:Op donderdag 15 november 2012 12:37 schreef Renn het volgende:
[..]
Ik ben ook student.
Maar 50% korting scheelt al een hoop. En deels gekregen van mijn ouders voor mijn diploma.
OK snap ikquote:Op donderdag 15 november 2012 12:37 schreef Haque het volgende:
[..]
Sommigen willen ook op school kunnen gamen
ik zei dat zonder editquote:Op donderdag 15 november 2012 12:38 schreef bambino het volgende:
Wie deed nu de ninja edit?
Iemand zei toch echt dat alienware niet voor 1000 euro kon
I WANNA PROOF YOU WRONG!
Helemaal mee eens. Zelfs op een console kan ik al niks, shooters dan iig, heb echt mn muisje nodigquote:Op donderdag 15 november 2012 12:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb liever een pc met een goeie muis, toetsenbord en groot schermKost je trouwens de helft alles bij elkaar van een super game laptop.
Ik hoef niet 30 jaar hetzelfde horloge om te hebben hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 12:38 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wel saai, 30 jaar hetzelfde horloge.
http://www.alienware.com/Landings/laptops.aspxquote:
Dat is mijn erkend probleem. Mijn prioriteiten liggen in gebieden die vallen onder: 'Duur' en 'Voor later'quote:Op donderdag 15 november 2012 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook aan waar je prioriteiten liggen, en de mijne liggen niet bij een horloge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |