quote:Op donderdag 15 november 2012 13:10 schreef bambino het volgende:
[..]
Vergeet ikea nietDie wou ik nou eens expres niet zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yvonne heeft powers, tong nietquote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:10 schreef bambino het volgende:
[..]
Vergeet ikea nietKlopt maar de ikea komt hier volgend jaar pas, dus nog niet rendabel voor me. Voor kleine dingen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zit dan wel weer hierquote:Op donderdag 15 november 2012 13:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Klopt maar de ikea komt hier volgend jaar pas, dus nog niet rendabel voor me. Voor kleine dingen dan.
ik had op 28 mei mn feestje......quote:
Heb geen uitnodiging gezienquote:Op donderdag 15 november 2012 13:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had op 28 mei mn feestje......
er was heulemaal niemand....
Alleen mij, verder nietsquote:
Ja!quote:
tss staat toch in mn profiel dat ik op 28-05-2002 geregistreerd ben... dan moeten jullie dat zelluf bij houden hoor!!quote:
Ja zo werkt het niet he jonge dame!quote:Op donderdag 15 november 2012 13:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
tss staat toch in mn profiel dat ik op 28-05-2002 geregistreerd ben... dan moeten jullie dat zelluf bij houden hoor!!
fixedquote:
Leiderdorp? Die komt pas in 2014?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Klopt maar de ikea komt hier volgend jaar pas, dus nog niet rendabel voor me. Voor kleine dingen dan.
Zij bedoelde ook mijquote:
heus wel!quote:Op donderdag 15 november 2012 13:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja zo werkt het niet he jonge dame!
Ikea om de hoek hier. Action in woonplaats en xenos weer 1 plaats verder.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die zit dan wel weer hierIn tegenstelling tot de action
Leiderdorp is later, eerst Zwolle en Zaanstad.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Leiderdorp? Die komt pas in 2014?
Aan wiens mening hecht je meer waarde?quote:
Dat dacht ik eerst ook. Wel vet spel dit, heb hem al anders had ik em gekocht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |