Beste Sjoerd,quote:Op donderdag 15 november 2012 12:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjesus man, had jij nou nog wat gekocht eigenlijk? Anders heb je er nog voor niks gezeten ook.
Ah ja dat was het zeker waardquote:Op donderdag 15 november 2012 12:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Beste Sjoerd,
Bedankt voor je bestelling op iBOOD.com!
Hieronder vind je de gegevens met betrekking tot de bestelling.
Bestelnummer: xxxxx
Klantnummer: xxxxx
Je bestelling:
1x De beruchte iBOOD BOX! - Een kartonnen doos met inhoud ¤ 49.95
Verzendkosten ¤ 5.95
--------------------------------
Totaalbedrag ¤ 55.90
Worth it
quote:Op donderdag 15 november 2012 12:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Beste Sjoerd,
Bedankt voor je bestelling op iBOOD.com!
Hieronder vind je de gegevens met betrekking tot de bestelling.
Bestelnummer: xxxxx
Klantnummer: xxxxx
Je bestelling:
1x De beruchte iBOOD BOX! - Een kartonnen doos met inhoud ¤ 49.95
Verzendkosten ¤ 5.95
--------------------------------
Totaalbedrag ¤ 55.90
Worth it
Ik bedoel het wakker blijven. De spanning alleen tijdens zo'n box is gewoon leuk.quote:
Helemaal mee eensquote:
Uiteraardquote:
Snelste is zeker paypal (scheelt 1 stap, je hoeft geen bank te selecteren) maar ik deed het via ideal.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:28 schreef EDMAN- het volgende:
Betaal je dan met paypal of?
Vraag me af wat het snelst is
Is het niet zo dat je hem "hebt" als je op ik neem er een hebt gedrukt?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:28 schreef EDMAN- het volgende:
Betaal je dan met paypal of?
Vraag me af wat het snelst is
Nee zeker niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je hem "hebt" als je op ik neem er een hebt gedrukt?
Het is dan ook een dameshorlogequote:
OK paypal it isquote:Op donderdag 15 november 2012 12:30 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee zeker niet.
Pas als je in Paypal of ideal zit is die gereserveerd voor een bepaalde tijd (denk 15 minuten).
Band Heroquote:Op donderdag 15 november 2012 12:30 schreef Renn het volgende:
Hebben ze ooit instrumenten / toebehoren op iBood? Nog nooit langs zien komen namelijk, maar zou ik wel leuk vinden.
De dames hier vinden hem ook niet zo mooi hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 12:30 schreef bambino het volgende:
[..]
Het is dan ook een dameshorloge
Inderdaad, die 4 stipjes maakt het net een kinderhorloge.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:30 schreef Melleyn het volgende:
Als ie die dingen in de rand niet had vond ik hem nog wel mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |