Ieder zijn mening is iets waardquote:Op donderdag 15 november 2012 13:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aan wiens mening hecht je meer waarde?
Zwolle dus ja.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Leiderdorp is later, eerst Zwolle en Zaanstad.
Ik heb wel met bambino geboxt, maar dat was al veel eerderquote:
wie weetquote:Op donderdag 15 november 2012 13:14 schreef Lyza666 het volgende:
Ik zit hier iedere hunt maar weer te wachten op een leuke keukenmasjien voor weinig. Vandeweek was er wel een leuke in de normale ibood. Maar dacht dat 'ie misschien bij deze hunt nog wel goedkoper langs zou komen.
Nu denk ik 't niemeer
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel met bambino geboxt, maar dat was al veel eerder
Politiek correct antwoordquote:
twijfel twijfel inderdaad, die houten doos is wel een beetje duur voor 46 euro, de rest van het spel hebben wij namelijk ook al. 3x het basis spel ofzo + alle uitbreidingenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:14 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook. Wel vet spel dit, heb hem al anders had ik em gekocht.
hehequote:Op donderdag 15 november 2012 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel met bambino geboxt, maar dat was al veel eerder
Ik heb basis + zeevaarders + 6 player zeevaarders.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:15 schreef OhNoes het volgende:
[..]
twijfel twijfel inderdaad, die houten doos is wel een beetje duur voor 46 euro, de rest van het spel hebben wij namelijk ook al. 3x het basis spel ofzo + alle uitbreidingen
Ik vind ook niet dat die uitbreidingen het spel veel leuker maken doorgaans. Basis kolonisten ftw!quote:Op donderdag 15 november 2012 13:16 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb basis + zeevaarders + 6 player zeevaarders.
Alleen snap ik nog geen ene ruk van zeevaarders. Nog niet geprobeerd ook. Heel kort doos open gemaakt. Nadat ik alle kamelen en zo zag was ik er klaar mee
Ja idd. Kolonisten en Carcasonne zijn coolquote:Op donderdag 15 november 2012 13:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat die uitbreidingen het spel veel leuker maken doorgaans. Basis kolonisten ftw!
Valt best mee! Erg leuk spel vind ik.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:17 schreef Karina het volgende:
Ik heb het nog nooit gespeeld, geen geduld voor denk ik, ziet er uit als een spel wat heel lang kan duren.
Kan idd heel lang duren. Zeker met 4 of 6 man.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:17 schreef Karina het volgende:
Ik heb het nog nooit gespeeld, geen geduld voor denk ik, ziet er uit als een spel wat heel lang kan duren.
Paar uur bij ons altijd, met name door de spelers die echt lang over hun beurt doen - het kan ook veel sneller hoor, uurtje ofzo is de speeltijd dacht ik volgens de doos. Maar dan moet er echt vlot gespeelt worden en weinig nagedacht.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:17 schreef Karina het volgende:
Waar kan je dat zien dan?quote:
500quote:Op donderdag 15 november 2012 13:03 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik bedoel er meer mee dat bijna alle vrouwelijke users tijdens de hunt opmerkingen hebben tegen mij
Het maakt me verder niks uit tho
Kamelen?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:16 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb basis + zeevaarders + 6 player zeevaarders.
Alleen snap ik nog geen ene ruk van zeevaarders. Nog niet geprobeerd ook. Heel kort doos open gemaakt. Nadat ik alle kamelen en zo zag was ik er klaar mee
Die is de laatste paar hunts een pussy gewordenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar is Delano? dacht ik eigenlijk, die ging ook altijd de hele nacht door.
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Valt best mee! Erg leuk spel vind ik.
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:18 schreef bambino het volgende:
[..]
Kan idd heel lang duren. Zeker met 4 of 6 man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |