Daarom postte ik 'm ookquote:Op woensdag 14 november 2012 22:12 schreef Melleyn het volgende:
Jeeeeeuj
Hé die met de history kende ik nog niet. Handig.
Inkoppertjequote:Op woensdag 14 november 2012 22:22 schreef Melleyn het volgende:
Donderdag en/of vrijdag![]()
Ik doe een gokje op 4 uur vannacht. Vraag me af wat ze dit keer gaan kosten. Kunnen we uit de 2 verschillende stapels dozen afleiden dat er 2 verschillende prijzen zijn?
Maar wellicht staan ze ook niet allemaal op de foto.. Band Hero mogen ze in ieder geval houden
Niet huilen als ie wel komt hè?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:44 schreef OhNoes het volgende:
Hunten word hem niet voor mij, redelijk druk met school en die box komt toch niet meer
Goedenavond Bambino.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:49 schreef bambino het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes.
Ben helaas al wat vroeger wakker dan ik gehoopt had, sinds een uur of 2 vanmiddag.
Hopelijk komt er morgen nacht rondom een uur of 1 een pauze, dat heb ik namelijk ingecalculeerd
We zullen zien hoe het gaat
Ik ben er iig weer klaar voor
Niet opeens, de laatste 2 hunts hebben ze het gewoon niet meer gedaan.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
En waarom zou ibood opeens met die boxen stoppen? Populaire dingen stop je niet zomaar mee. En ze kunnen mooi van hun retouren troep af komen op deze manier.
Pssh, have faith woman!quote:Op woensdag 14 november 2012 23:50 schreef Melleyn het volgende:
BambinoWas al bang dat je niet meer zou komen.
wanneer heb jij voor het laatst een box gezien, laatste paar hunten komt die al niet meer.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
En waarom zou ibood opeens met die boxen stoppen? Populaire dingen stop je niet zomaar mee. En ze kunnen mooi van hun retouren troep af komen op deze manier.
En daarom hebben ze nu eindelijk weer genoeg troep om erin te doen. Als je om de 2 maanden hunt houdt heb je nou eenmaal niet iedere keer genoeg spullen voor een aantal boxen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:51 schreef qwox het volgende:
[..]
wanneer heb jij voor het laatst een box gezien, laatste paar hunten komt die al niet meer.
Geen idee, misschien sparen ze troep op?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:51 schreef qwox het volgende:
[..]
wanneer heb jij voor het laatst een box gezien, laatste paar hunten komt die al niet meer.
You'll livequote:
dankquote:Op woensdag 14 november 2012 23:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ga gerust slapen, we roepen je wel als het nodig is.
Maar natuurlijk, om middernachtquote:Op woensdag 14 november 2012 23:55 schreef Melleyn het volgende:
Je gaat toch wel je UI veranderen hè bambino?
Jazeker, bijna elke keer als er een van de vrienden langs komtquote:Op woensdag 14 november 2012 23:56 schreef Melleyn het volgende:
[..]![]()
Heb je eigenlijk al getafelvoetbald?
Dankquote:Op woensdag 14 november 2012 23:58 schreef Nizno het volgende:
ik ga zo slapen.. wil natuurlijk wel even het begin zien en alvast iedereen een fijne hunt wensen
Dank u.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:58 schreef Nizno het volgende:
ik ga zo slapen.. wil natuurlijk wel even het begin zien en alvast iedereen een fijne hunt wensen
Nee, ja, ja + red bull + chonelly koekjesquote:Op woensdag 14 november 2012 23:58 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nog 2 minuten, koffie gevuld? Chips klaar? Ingelogd?
absoluutquote:Op woensdag 14 november 2012 23:58 schreef Melleyn het volgende:
Kijk eens aan, geen miskoop dus.
Zal nizno ook zo'n plezier hebben van d'r vacuumzakken?
Pff nu alquote:Op donderdag 15 november 2012 00:02 schreef Melleyn het volgende:
Ohja, oordopjes en docks. Ik krijg ineens flashbacks.
Jupquote:
kopen dan, ter decoratiequote:Op donderdag 15 november 2012 00:03 schreef bambino het volgende:
Kheb ze niet nodig, vind ze wel mooi.
Tis goed met jequote:
1dagskoopjes is gewoon kapot.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:05 schreef Melleyn het volgende:
Plaatje is kapot ofzo. 1dagskoopjes zegt nog wel doppen.
Begint lekkah!
Quitterquote:Op donderdag 15 november 2012 00:06 schreef Nizno het volgende:
gelukkig het gaat al mis.. kan ik met een gerust hart slapen
Welterusten allemaal en fijne nacht
Trustenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:06 schreef Nizno het volgende:
gelukkig het gaat al mis.. kan ik met een gerust hart slapen
Welterusten allemaal en fijne nacht
dingding ... dingdingquote:
Gewoon zodra de bel gaat F5en, dat doe ik iigquote:Op donderdag 15 november 2012 00:07 schreef tralalala het volgende:
Pas na een F5 krijg ik de tas, toch maar ff via die andere site kijken.
psssht mag je niet over pratenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:09 schreef qwox het volgende:
iedereen even bestellen en dan annuleren
Ben ik wel met je eens, maar al me vrienden spelen het op PS3. Maar dan moet ik dusook weer zon ps3 muis halen, want met controller kan ik echt niet xDquote:
Nooit, dat haalt het hele idee weg van de huntquote:Op donderdag 15 november 2012 00:13 schreef qwox het volgende:
wanneer komt er ook een keer een tijdsbalk waar ze aangeven wanneer ze het product later laten terugkomen.
Refurbished!quote:Op donderdag 15 november 2012 00:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Goed prijsje toch voor 1,5
Iomega® Prestige Desktop Hard Drive 1.5TB, USB 3.0 (USB 2.0 compatible)
Nu! ¤ 59,95
Inderdaadquote:
Alleen weer niemand waarom.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:15 schreef NextTVH het volgende:
Ze zijn wel weer website van het jaar geworden
Is dat al geweest van 2012? logo staat er nog niet op namelijkquote:Op donderdag 15 november 2012 00:15 schreef NextTVH het volgende:
Ze zijn wel weer website van het jaar geworden
moet je ook maar op letten als je snel iets wil kopenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:15 schreef bambino het volgende:
[..]
Inderdaad
Type: Prestige™ Desktop Hard Drive 2TB (refurb)
Las het toevallig net op hun facebook.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:16 schreef bambino het volgende:
[..]
Is dat al geweest van 2012? logo staat er nog niet op namelijk
GOGOquote:
fixedquote:Op donderdag 15 november 2012 00:20 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wat zometeen komt:
Dora
Spongebob
NAS
Heb er wel eens 2 achter elkaar gezienquote:Op donderdag 15 november 2012 00:21 schreef T_Fuff het volgende:
Nog een NAS, zo snel? Lijkt me sterk. Eerder een of ander keukenapparaat waar we niks aan hebben
Had je expres gequote zodat je melding kreegquote:
Ik ook, maar nooit zo snel achter elkaarquote:Op donderdag 15 november 2012 00:21 schreef bambino het volgende:
[..]
Heb er wel eens 2 achter elkaar gezien
Ik krijg geen belletje te horen om één of andere reden en zat even iets anders te doen.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:22 schreef bambino het volgende:
[..]
Had je expres gequote zodat je melding kreeg
Nergens naar opzoek, heb net een onkyo set gekocht en eergister een nieuwe 50" plasma. Dus voorlopig ben ik wel voorzienquote:Op donderdag 15 november 2012 00:22 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik ook, maar nooit zo snel achter elkaar
Ben je nog ergens naar op zoek en ben je weer van plan hem helemaal af te maken trouwens?
Er is nu pauze, de torens gaan voorlopig niet weg denk ik.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:24 schreef bambino het volgende:
[..]
Nergens naar opzoek, heb net een onkyo set gekocht en eergister een nieuwe 50" plasma. Dus voorlopig ben ik wel voorzien
Mocht er iets leuks voorbij komen koop ik het.
En ga het proberen. Maar de 1e 24 uur zal er denk ik geen pauze komen. Dus kan pas slapen als er pauze is, of als ik eerder naar bed ga paar uurtjes (zoals vorige keer)
Dat telt nietquote:Op donderdag 15 november 2012 00:24 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Er is nu pauze, de torens gaan voorlopig niet weg denk ik.
Die-hard ben je welquote:Op donderdag 15 november 2012 00:24 schreef bambino het volgende:
[..]
Nergens naar opzoek, heb net een onkyo set gekocht en eergister een nieuwe 50" plasma. Dus voorlopig ben ik wel voorzien
Mocht er iets leuks voorbij komen koop ik het.
En ga het proberen. Maar de 1e 24 uur zal er denk ik geen pauze komen. Dus kan pas slapen als er pauze is, of als ik eerder naar bed ga paar uurtjes (zoals vorige keer)
Trust me, ik ookquote:Op donderdag 15 november 2012 00:25 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Die-hard ben je wel
Ben benieuwd waar je deze keer mee eindigt in elk geval.
quote:Op donderdag 15 november 2012 00:24 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Waar ik naar opzoek ben:
Box uiteraard,
Ander leuk spul. Geen eisen eigenlijk.
Bestek en kussens haal ik bij ikea wel.
tijd voor een IKEA huntquote:
Dan zijn deze beter en maar NET ietsje duurder (ibood)quote:Op donderdag 15 november 2012 00:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40031603/
Daar geef ik je helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:27 schreef bambino het volgende:
[..]
Dan zijn deze beter en maar NET ietsje duurder (ibood)
donker bruinquote:Op donderdag 15 november 2012 00:28 schreef Renn het volgende:
Welke kleur waren de jamo's eigenlijk?
Succesquote:Op donderdag 15 november 2012 00:28 schreef Renn het volgende:
Het is dat ik morgenochtend een rijles heb, anders ging ik de nacht door.
02:33quote:Op donderdag 15 november 2012 00:28 schreef essnhills het volgende:
Wanneer komt de eerste Philips lamp denken jullie?
dankquote:Op donderdag 15 november 2012 00:28 schreef bambino het volgende:
http://www.ibood.com/nl/n(...)edere_Thuisbioscoop/
Denk wel binnen een uur.quote:
1:03:22quote:Op donderdag 15 november 2012 00:28 schreef essnhills het volgende:
Wanneer komt de eerste Philips lamp denken jullie?
Heb je die er al voor? Hier nogsteeds batterijenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:29 schreef bambino het volgende:
Oeh, Tefal koekepan, dat heb ik nog wel nodig.
Vorige keer die Witte hier gekocht maar die vind ik echt niet fijn.
Afstandsbedieningen van TV/dvd etc? Die gebruiken vaak AAAquote:
Nee sorryquote:Op donderdag 15 november 2012 00:30 schreef Renn het volgende:
[..]
Heb je die er al voor? Hier nogsteeds batterijen
ja, maar dan kan je net zo goed euroshopper indoen. Gaat die alsnog 3 jaar mee omdat het niks aan energie vreet.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:30 schreef bambino het volgende:
[..]
Afstandsbedieningen van TV/dvd etc? Die gebruiken vaak AAA
Das wel erg laat hoor vind ik.. die boden ze de vorige keer zo ongeveer 2 keer per uur aan..quote:
Ja maar die moeten eens in de 10 jaar vervangen worden en ik heb nog een hele stapel volle liggen van de vorige keer dat ik zo'n kekke aanbieding kochtquote:Op donderdag 15 november 2012 00:30 schreef bambino het volgende:
[..]
Afstandsbedieningen van TV/dvd etc? Die gebruiken vaak AAA
Daar zit toch wel wat kwaliteit verschil inquote:Op donderdag 15 november 2012 00:32 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70134949/
Ze worden dan ook niet gebruik?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:33 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Heb hier al 8 jaar ikea messen en zijn nog niet bot.
Dus ja, ikea geen kwaliteit?
moet je ze ook voor gebruikenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:33 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nee ok, maar als jij een stuk vlees snijdt met die van jou, of die japanse. Dat merk je wel.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:33 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik was vorige week in Lanzarote bij een Italiaans restaurant, en die gast kwam aanzetten met een pepermolen van 1,20 meter. Echt niet normaal.quote:
Same here, hoewel we wel nog zo'n stelletje kunnen gebruikenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:35 schreef Renn het volgende:
Best leuk, maar het geld er niet voor over als student
Bijna dagelijks.quote:
Heb het wel een keer op groupon gezien geloof ik, of ook op ibood. Voor 1100 of 1300quote:
Breng ze maar niet op ideeën.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:36 schreef bambino het volgende:
Als je heel snel kijkt lijken het net digitale molens, dat wit/blauwe kaartje dat er aan hangt
Ik heb met een groupon.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:37 schreef bambino het volgende:
[..]
Heb het wel een keer op groupon gezien geloof ik, of ook op ibood. Voor 1100 of 1300
Hij bedoeld waarschijnlijk 1 zonder te hoeven rijden.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:37 schreef bambino het volgende:
[..]
Heb het wel een keer op groupon gezien geloof ik, of ook op ibood. Voor 1100 of 1300
AH! daar had ik het gezien idd.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Had je bij de Media Markt moeten kopen tijdens Gekkenhuis.
Coma zuipen ibood stijlquote:Op donderdag 15 november 2012 00:38 schreef Melleyn het volgende:
Bij ieder Philips product een shotje!
Deden ze bij de vorige ook al, echt relaxed. Dit zakt straks echt wel af rond 3-4-5 uur.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:38 schreef T_Fuff het volgende:
Lijkt wel alsof ze bij ibood snel de volgende doen als het niet snel verkoopt. Lijkt me sterk dat deze dingen zo snel uitverkocht zijn
Dat idee had ik ook ja!quote:Op donderdag 15 november 2012 00:38 schreef T_Fuff het volgende:
Lijkt wel alsof ze bij ibood snel de volgende doen als het niet snel verkoopt. Lijkt me sterk dat deze dingen zo snel uitverkocht zijn
succes, zou de 48 uur dan zeker niet halenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:38 schreef Melleyn het volgende:
Bij ieder Philips product een shotje!
Dat wel idd. Zodra die uitverkocht is krijg je sneller een nieuwe.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:39 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Vind de tussenpozen soms ook erg snel gaan
Wie nietquote:
niet hierquote:Op donderdag 15 november 2012 00:40 schreef Melleyn het volgende:
Onderaan op de site:
Like ons NU op Facebook en maak kans op kortingcoupons en/of iBOOD boxen!
was al een discussie, is niet echt aardig voor de mensen die al geliked hadden.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:40 schreef Melleyn het volgende:
Onderaan op de site:
BoxEN nog wel.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:40 schreef Melleyn het volgende:
Onderaan op de site:
Tadaquote:
Als je nou weggaat, dan komt de box.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:44 schreef OhNoes het volgende:
Ik krijg de neiging om te blijven zitten en te hunten, maar ik wil slapen
Ik vind juist de witte het mooistquote:
fixquote:Op donderdag 15 november 2012 00:44 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Heb je straks zo'n box gewonnen weet je het niet omdat je nooit op het iBood forum kijkt
Hehe, nog niet zo vroegquote:Op donderdag 15 november 2012 00:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Als je nou weggaat, dan komt de box.
Ja, ik ook wel, maar het vloekt zo als je geen witte kamer hebt.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:45 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik vind juist de witte het mooist
Waar is de twijfelquote:
huh? bij mij niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij Ziggo zit er een zegel voor de poortjes
Waarom datquote:Op donderdag 15 november 2012 00:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
in het feit dat hij weinig eisen stelt, maar idd niet goedkoop genoeg om hem te nemen.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:49 schreef bambino het volgende:
[..]
Waar is de twijfel
Sitecom![]()
Linksys ftw
Zegel erafhalen?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heb maar 1 poort nodig dus niet nodig.quote:
watquote:Op donderdag 15 november 2012 00:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heb maar 1 poort nodig dus niet nodig.![]()
Maar op de zegel staat dat je hem alleen los mag maken indien je daarvoor betaald hebt oid.
quote:Op donderdag 15 november 2012 00:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heb maar 1 poort nodig dus niet nodig.![]()
Maar op de zegel staat dat je hem alleen los mag maken indien je daarvoor betaald hebt oid.
Jepquote:Op donderdag 15 november 2012 00:52 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Is het een ubee modem? Hier geen sticker/plaatje gezien.
Niets meer dan dat hij komt.quote:
Hier geen probleem FF16quote:Op donderdag 15 november 2012 00:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ibood vernieuwen gaat opeens wel langzamer hier. (crome)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |