Refurbished!quote:Op donderdag 15 november 2012 00:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Goed prijsje toch voor 1,5
IomegaŽ Prestige Desktop Hard Drive 1.5TB, USB 3.0 (USB 2.0 compatible)
Nu! ¤ 59,95
Inderdaadquote:
Alleen weer niemand waarom.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:15 schreef NextTVH het volgende:
Ze zijn wel weer website van het jaar geworden
Is dat al geweest van 2012? logo staat er nog niet op namelijkquote:Op donderdag 15 november 2012 00:15 schreef NextTVH het volgende:
Ze zijn wel weer website van het jaar geworden
moet je ook maar op letten als je snel iets wil kopenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:15 schreef bambino het volgende:
[..]
Inderdaad
Type: Prestige™ Desktop Hard Drive 2TB (refurb)
Las het toevallig net op hun facebook.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:16 schreef bambino het volgende:
[..]
Is dat al geweest van 2012? logo staat er nog niet op namelijk
GOGOquote:
fixedquote:Op donderdag 15 november 2012 00:20 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wat zometeen komt:
Dora
Spongebob
NAS
Heb er wel eens 2 achter elkaar gezienquote:Op donderdag 15 november 2012 00:21 schreef T_Fuff het volgende:
Nog een NAS, zo snel? Lijkt me sterk. Eerder een of ander keukenapparaat waar we niks aan hebben
Had je expres gequote zodat je melding kreegquote:
Ik ook, maar nooit zo snel achter elkaarquote:Op donderdag 15 november 2012 00:21 schreef bambino het volgende:
[..]
Heb er wel eens 2 achter elkaar gezien
Ik krijg geen belletje te horen om één of andere reden en zat even iets anders te doen.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:22 schreef bambino het volgende:
[..]
Had je expres gequote zodat je melding kreeg
Nergens naar opzoek, heb net een onkyo set gekocht en eergister een nieuwe 50" plasma. Dus voorlopig ben ik wel voorzienquote:Op donderdag 15 november 2012 00:22 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik ook, maar nooit zo snel achter elkaar
Ben je nog ergens naar op zoek en ben je weer van plan hem helemaal af te maken trouwens?
Er is nu pauze, de torens gaan voorlopig niet weg denk ik.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:24 schreef bambino het volgende:
[..]
Nergens naar opzoek, heb net een onkyo set gekocht en eergister een nieuwe 50" plasma. Dus voorlopig ben ik wel voorzien
Mocht er iets leuks voorbij komen koop ik het.
En ga het proberen. Maar de 1e 24 uur zal er denk ik geen pauze komen. Dus kan pas slapen als er pauze is, of als ik eerder naar bed ga paar uurtjes (zoals vorige keer)
Dat telt nietquote:Op donderdag 15 november 2012 00:24 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Er is nu pauze, de torens gaan voorlopig niet weg denk ik.
Die-hard ben je welquote:Op donderdag 15 november 2012 00:24 schreef bambino het volgende:
[..]
Nergens naar opzoek, heb net een onkyo set gekocht en eergister een nieuwe 50" plasma. Dus voorlopig ben ik wel voorzien
Mocht er iets leuks voorbij komen koop ik het.
En ga het proberen. Maar de 1e 24 uur zal er denk ik geen pauze komen. Dus kan pas slapen als er pauze is, of als ik eerder naar bed ga paar uurtjes (zoals vorige keer)
Trust me, ik ookquote:Op donderdag 15 november 2012 00:25 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Die-hard ben je wel
Ben benieuwd waar je deze keer mee eindigt in elk geval.
quote:Op donderdag 15 november 2012 00:24 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Waar ik naar opzoek ben:
Box uiteraard,
Ander leuk spul. Geen eisen eigenlijk.
Bestek en kussens haal ik bij ikea wel.
tijd voor een IKEA huntquote:
Dan zijn deze beter en maar NET ietsje duurder (ibood)quote:Op donderdag 15 november 2012 00:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40031603/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |