Coma zuipen ibood stijlquote:Op donderdag 15 november 2012 00:38 schreef Melleyn het volgende:
Bij ieder Philips product een shotje!
Deden ze bij de vorige ook al, echt relaxed. Dit zakt straks echt wel af rond 3-4-5 uur.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:38 schreef T_Fuff het volgende:
Lijkt wel alsof ze bij ibood snel de volgende doen als het niet snel verkoopt. Lijkt me sterk dat deze dingen zo snel uitverkocht zijn
Dat idee had ik ook ja!quote:Op donderdag 15 november 2012 00:38 schreef T_Fuff het volgende:
Lijkt wel alsof ze bij ibood snel de volgende doen als het niet snel verkoopt. Lijkt me sterk dat deze dingen zo snel uitverkocht zijn
succes, zou de 48 uur dan zeker niet halenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:38 schreef Melleyn het volgende:
Bij ieder Philips product een shotje!
Dat wel idd. Zodra die uitverkocht is krijg je sneller een nieuwe.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:39 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Vind de tussenpozen soms ook erg snel gaan
Wie nietquote:
niet hierquote:Op donderdag 15 november 2012 00:40 schreef Melleyn het volgende:
Onderaan op de site:
Like ons NU op Facebook en maak kans op kortingcoupons en/of iBOOD boxen!
was al een discussie, is niet echt aardig voor de mensen die al geliked hadden.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:40 schreef Melleyn het volgende:
Onderaan op de site:
BoxEN nog wel.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:40 schreef Melleyn het volgende:
Onderaan op de site:
Tadaquote:
Als je nou weggaat, dan komt de box.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:44 schreef OhNoes het volgende:
Ik krijg de neiging om te blijven zitten en te hunten, maar ik wil slapen
Ik vind juist de witte het mooistquote:
fixquote:Op donderdag 15 november 2012 00:44 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Heb je straks zo'n box gewonnen weet je het niet omdat je nooit op het iBood forum kijkt
Hehe, nog niet zo vroegquote:Op donderdag 15 november 2012 00:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Als je nou weggaat, dan komt de box.
Ja, ik ook wel, maar het vloekt zo als je geen witte kamer hebt.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:45 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik vind juist de witte het mooist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |