Dat dus. Ziet er zo onsmakelijk uit dan.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:17 schreef Lyza666 het volgende:
Ik mot sowieso geen pannen met witte laag. Dat wordt toch altijd smerig.
Ja, die witte laag laat gewoon los terwijl ik alles met van die plastic dingen omdraai.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:17 schreef Karina het volgende:
[..]Ook bij ibood gekocht? Ik koop wel gewone Tefal.
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:17 schreef Lyza666 het volgende:
te weinig tellsell gekeken? even met een doekje en de pan is schoon! (quote:Op donderdag 15 november 2012 14:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat dus. Ziet er zo onsmakelijk uit dan.
Of je kan gewoon niet kokenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:17 schreef bambino het volgende:
[..]
Zijn gewoon bagger, en antiaanbak ammehoela. Die dingen krassen als een idioot. Vlees wordt niet mooi bruin. Gewoon poep spul.
Gewoon Tefal met rode stip kopen, die werken VEEEL beter.
Nou het schoonmaken is juist het enige wat me bevalt.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:17 schreef Lyza666 het volgende:
Lijkt me heel gezondquote:Op donderdag 15 november 2012 14:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, die witte laag laat gewoon los terwijl ik alles met van die plastic dingen omdraai.
ja tuurlijk... geloof je het zelfquote:Op donderdag 15 november 2012 14:18 schreef OhNoes het volgende:
[..]
[..]
te weinig tellsell gekeken? even met een doekje en de pan is schoon! ()
Ik verbuik nu 7 op 100. Dus dat vind ik best netjes.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:17 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ja oke, maar een prius is ook niet zuinig vergeleken met een m5 als de prius zo snel mogelijk een paar rondjes moet rijden en de m5 er gewoon achteraan moet cruisen (hadden ze toen bij topgear getest, uiteindelijk was de m5 zuiniger)
Maar hoe kan jij zoveel meer verbruik hebben op buitenwegen? Daar is niet zoveel remmen en optrekken toch
hahaquote:Op donderdag 15 november 2012 14:19 schreef EDMAN- het volgende:
Collega heeft em net gekocht hahaa, en ik lees toevallig net 2 seconden daarna al die negatieve berichten op
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:19 schreef EDMAN- het volgende:
Collega heeft em net gekocht hahaa, en ik lees toevallig net 2 seconden daarna al die negatieve berichten op
Nja dit is bij deze wel zo.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:19 schreef Karina het volgende:
[..]
ja tuurlijk... geloof je het zelf
Hij gelooft me nietquote:Op donderdag 15 november 2012 14:20 schreef Karina het volgende:
[..]Misschien kan hij nog even snel annuleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |